0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ З НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ з «Банківських операцій» (ID:132288)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 55
Рік виконання: 2014
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАТ «БАНК РЕНЕСАНС КАПІТАЛ» 1.1. Історія розвитку банку 1.2. Операції та послуги банку 1.3. Рейтингові показники діяльності банку 2. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ФІНАНСОВОГО СТАНУ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Банки є незалежними, універсальними, фінансово-кредитними установами, що здійснюють широкий спектр найрізноманітніших операцій, пов’язаних з розрахунково-касовим, кредитним та іншим обслуговуванням підприємств, організацій, населення у всіх секторах економіки. Комерційний банк є активним елементом ринкової економіки. Головне призначення банку - акумулювати грошові кошти та надавати їх у кредит. Тому комерційний банк являє собою ділове підприємство, його призначення та надає послуги своїм клієнтам, вкладникам (кредиторам), отримуючи прибуток. Банківська система - одне з найважливіших і невід'ємних структур ринкової економіки. Вочевидь, що така ситуація сприяє формуванню конкурентної боротьби з-поміж них. Який банк вибирає Клієнт? Клієнт під час виборів банку звертає не лише на популярність імені, досвід роботи, наявність вигідних умов, зручне територіальне розміщення. Нині дедалі більше компаній, банків розробляють, впроваджують нові методи підвищення якості обслуговування клієнтів. Одні контролюють якість продукції, інші контролюють якість послуг, а треті контролюють якість обслуговування клієнтів. Успіх, процвітання - і розвиток будь-який сучасної організації визначається безліччю чинників як зовнішньої, і внутрішнього середовища. Якість праці визначає результати діяльності організації, а якість життя - невід'ємна характеристика сучасного суспільства. Кожен банк шукає нових шляхів, підходи й ефективні методи, як би йому розвинутися, бути лідером, за умов конкуренції. Лідерство керівників, залучення персоналу, орієнтація на споживача та розвитку партнерських відносин із постачальниками, системний і процесний підходи, прийняття рішень з урахуванням фактів і поліпшення діяльності - всі ці принципи управління нині є основою реалізації ефективної стратегію розвитку.