0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ПЛАТФОРМИ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ (ID:243940)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 85
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. Особливості СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. ………………...9 1.1. Поняття, створення соціальних мереж……………………………………….. 9 1.2. Функціонування та основні риси соціальних мереж ……………………….19 1.3. Основні характеристики соціальних мереж. ……………………….………..21 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 ……………………………………………………30 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ПЛАТФОРМИ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ. ………………………………………………………………….…31 2.1. Соціальні мережі як засіб розширення комунікативного простору ЗМІ. …………………………………………………………………………………31 2.2. Соціальні мережі як агрегатор новин. ……………………………………….36 2.3. Соціальні мережі як джерело інформації для журналістів………………… 42 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2…………………………………………………….50 РОЗДІЛ 3. РОЛІ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ЖУРНАЛІСТИЦІ ……….….51 3.1. Соціальні мережі конструювання комунікативного простору ЗМІ.………..51 3.2. Соціальні мережі як засіб двосторонього зв’язку з аудиторією ЗМІ ...........57 3.3. Соціальні мережі як засіб позитивного й негативного впливу на аудиторію та ЗМІ. ……………………………………………………………………………....60 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3…………………………………………………….71 Розділ 4. Використання засобами масової інформації соціальних мереж 4.1 Друкованої преси («Дзеркало тижня», 4.2 Радіоканалів (_______) 4.3 Новинних телеканалів («5 канал», «24 канал») ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….… irenka@i.ua
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою даної бакалавратської роботи є дослідження та аналіз соціальних мереж та їх впливу на засоби масової інформації у сучасній журналістиці. Об’єктом роботи є соціальні мережі на сучасному етапі. Предметом бакалавратської роботи є дослідження засобів масової інформації крізь призму соціальних мереж у сучасному інформаційному просторі. Осноними завданнями є: 1. Дослідити поняття, створення соціальних мереж. 2. Розглянути функціонування та основні риси соціальних мереж 3. Дати основні характеристики соціальних мереж. 4. Проаналізувати соціальні мережі як засіб розширення комунікативного простору ЗМІ. 5. Розглянути соціальні мережі як агрегатор новин. 6. Дослідити соціальні мережі як джерело інформації для журналістів. 7. Проаналізувати соціальні мережі як засіб двосторонього зв’язку з аудиторією ЗМІ 8. Дослідити соціальні мережі як засіб позитивного й негативного впливу на аудиторію та ЗМІ.