0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Правовий і соціальний захист працівників митних органів. Відповідальність посадових осіб митних органів. Атестація посадових осіб (ID:381115)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 85
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ПРАВОВИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ПРАЦІВНИКІВ МИТНИХ ОРГАНІВ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ. АТЕСТАЦІЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ 7 ЗАВДАННЯ 1.1. ОФОРМЛЕННЯ І РОБОТА З МИТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 7 1.1.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 7 1.1.2. ХІД РОБОТИ 8 1.1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 10 ЗАВДАННЯ 1.2. ПЕРЕКЛАД ТЕКСТУ МИТНОГО СПРЯМУВАННЯ НА РОСІЙСЬКУ ТА АНГЛІЙСЬКУ МОВИ 22 1.2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 22 1.2.2. ХІД РОБОТИ 22 1.2.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 25 РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ 26 РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ 39 РОЗДІЛ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ 40 ВИСНОВОК 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ПРАВОВИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ПРАЦІВНИКІВ МИТНИХ ОРГАНІВ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ. АТЕСТАЦІЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ План 1. Правовий захист працівників митних органів 2. Соціальний захист працівників митних органів 3. Відповідальність посадових осіб митних органів 4. Атестація посадових осіб
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для виконання основних завдань комп’ютерної обробки даних в сучасних офісах доцільно використовувати не окремі програми, а інтегровані пакети офісного обслуговування. Програми в них мають загальний користувальницький інтерфейс і однакові підходи до вирішення типових задач з управління файлами, форматування, друку, роботі з електронною поштою і т. ін. У даній роботі було розглянуто роботу основних додатків Microsoft Office. Метою даної роботи є закріплення здобутих навичок роботи в різних середовищах Microsoft Office за допомогою виконання завдань митного спрямування. Головним завданням практики є: узагальнити свої знання з користування програм Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Microsoft Power Point, електронних перекладачів «Рута-Плай» та «Promt». Також ознайомитися з програмою «QDPro». Мета розділу 1 – Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Мета розділу 2 – закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД. Мета розділу 3 – закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Мета розділу 4 – закріпити навички із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint. За допомогою програмного пакету Microsoft Office опрацювати питання митного спрямування: «Правовий і соціальний захист працівників митних органів. Відповідальність посадових осіб митних органів. Атестація посадових осіб», висвітлити основні питання, що виникають в роботі посадових осіб митних органів, розглянути елементи соціально-правового захисту посадових осіб митних органів, висвітлити відповідальність посадових осіб митних органів, а також їх атестацію. РОЗДІЛ 1. ПРАВОВИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ПРАЦІВНИКІВ МИТНИХ ОРГАНІВ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ. АТЕСТАЦІЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ Мета роботи: Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Завдання 1.1. Оформлення і робота з митною документацією 1.1.1. Умова індивідуального завдання 1. За темою: «Правовий і соціальний захист працівників митних органів. Відповідальність посадових осіб митних органів. Атестація посадових осіб» підібрати та опрацювати літературу митного спрямування. 2. Знайти основні нормативні документи щодо заданої теми. Знайдені нормативні документи зберегти у власній папці з назвою Прізвище_Ім’я_НІП \ Нормативні документи_Ваше прізвище_Група. 3. Скласти план для розкриття заданої теми. 4. За пунктами плану скласти реферат. У тексті реферату зробити гіперпосилання на частини документів, які цитуються у рефераті. Гіперпосилання робити на документи, що збережені у власній папці з назвою Прізвище_Ім’я_НІП \ Нормативні документи_Ваше прізвище_Група. 5. Оформити матеріал відповідно до вимог методичних рекомендацій за допомогою MS Word. Текст обов’язково супроводжувати: • схемами; • малюнками; • діаграмами; • списками; • таблицями • Гіперпосиланнями. Оформлений матеріал має містити 7-10 сторінок. 6. Вміст реферату повинний мати таку структуру: Тема реферату Анотація План Текст, що розкриває тему реферату згідно пунктів плану Перелік літератури та основних нормативних документів Відповіді на контрольні запитання 7.Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.1.docx. 8. Повний текст всього реферату навести у результатах роботи цього розділу. Завдання 1.2. Переклад тексту митного спрямування на російську та англійську мови 1.2.1. Умова індивідуального завдання 1. Створити Анотацію до реферату. 2. За допомогою програми RUTA-Плай або іншого електронного перекладача перекласти Анотацію до реферату на російську мову з редагуванням. 3. Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.2 переклад-рус.docx. 4. За допомогою перекладача перекласти Анотацію перекласти анотацію з російської мови на англійську мову та відредагувати отриманий переклад. 5. Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.2 переклад-англ.docx. 6. Повний текст перекладів навести у результатах роботи цього розділу. РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ Мета: Закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД. Завдання 2. Створення таблиць. Розрахунки в митній справі за допомогою MS Excel 2010 1. За заданим варіантом вирішити задачу економічного (фінансового, митного) спрямування. 2. Вирішення кожної задачі оформити у вигляді таблиць з даними та основної (розрахункової) таблиці. https://www.qdpro.com.ua/nbulist 3. При оформленні ходу роботи в звіті послідовність розрахунків супроводжувати відповідними поясненнями по кожному пункту умови завдання. 4. Для наочності вирішення задачі обов’язковим є наявність графіку (діаграми або гістограми) за результатами розв'язаного завдання. 5. Підготувати до друку робочі листи. Додати колонтитули та надрукувати таблицю, яка відображає формули, згідно з якими робились розрахунки. 6. Робочу книгу зберегти з назвою – Прізвище ім’я НІП \ ?_завд_2.xlsx. 2.1. Умова індивідуального завдання 1. Обчислити вартість автоперевезень заданої ваги вантажу на задану відстань різними типами автомобілів. Створити таблицю 2.1 «Тарифи» – містить інформацію про тарифи та обсяг замовлень на перевезення вантажів. Таблиця 2.1 Тарифи Тарифи Сводка Тип автомобіля Ціна години оренди Вантажо-підйомність Обсяг замовлень Ціна години роботи водія ЗИЛ 200 грн 5 т ? год. Х грн ГАЗ 150 грн 3 т ? год. КамАЗ 300 грн 10 т ? год. 2. Створити таблицю 2.2 «Автоперевезення» та занести дані (в комірки з Х) та зробити розрахунки (в комірках з ?) за допомогою логічних, статистичних та функцій ВПР. Таблиця 2.2 Автоперевезення № № знак авто Тип а/м Вага вантажу (т) Відстань (км) Кількість поїздок Час в дорозі, г Пробіг (км) Зарплата, грн. Вартість перевезення, грн 1 Х ЗІЛ Х Х ? ? ? ? ? … 10 Всього ? ? ? ? ? ? Швидкість усіх типів а/м є 60 км/год. Число поїздок = Вага вантажу/Вантажопідйомність, округлене до більшого цілого. Пробіг = Число поїздок*Відстань*2 (подвоюється, оскільки автомобіль щораз повинний повертатися у вихідний пункт). Вартість перевезень складається з зарплати і вартості оренди. 3арплата водія визначається Часом у дорозі. Крім того, якщо автомобіль знаходиться в дорозі в обидва кінці більше 12 годин, водію додається доплата (командировочні) у розмірі 100 ₴ за кожні 12 годин у дорозі. В області Сводка підраховується число машиногодин (час у дорозі), необхідних для обслуговування заявок на перевезення різними типами а/м. (Для витягу даних з таблиці тарифів варто використовувати функцію ВПР). 3. За допомогою умовного форматування вибрати автомобілі, пробіг яких більше 1000 км. 4. Побудувати діаграму «Обсяг замовлень по кожному автомобілю». Вказати заголовок, підписати вісі та легенду діаграми. Вид діаграми, кольори, розташування легенди вибрати самостійно. 5. Файл назвати – Прізвище ім’я НІП \ ?_завд_2.xlsx. РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ Мета: закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Завдання 3 В середовищі MS Access виконати завдання 1, 2, 3: створити базу даних до заданої митної тематики згідно варіанту; створити відповідні запити, звіти, форми. В ході роботи описати виконання дій по кожному пункту завдання 1, 2, 3 подати скріншоти усіх об’єктів у вигляді конструкторів (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати). В результаті роботи відобразити результати по кожному виконаному завданню, подати скріншоти усіх об’єктів (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати). Базу даних зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд_3.accdd. Завдання 3.1. Створення БД. Встановлення зв’язків між таблицями. Заповнення таблиць. Пошук даних 3.1.1. Умова індивідуального завдання За допомогою MS Access: створити БД «Облік легкових транспортних засобів», що складається з 5 таблиць: - таблицю «Журнал обліку ТЗ», яка містить наступну інформацію: Таблиця 3.1 «Журнал обліку ТЗ» № кузова Код власника Код марки ТЗ Код типу двигуна № двигуна Код типу ТЗ Рік виробництва Вартість ТЗ у грн.. Ключовим полем в усіх таблицях зробити 1 поле. - таблицю «Картка власника», яка містить наступну інформацію: Таблиця 3.2 «Картка власника» Код власника Ім’я По-батькові Паспортні дані Адреса Прізвище - таблицю «Тип транспортного засобу» Таблиця 3.3 «Тип транспортного засобу» Код типу ТЗ Назва ТЗ - таблицю «Тип двигуна» Таблиця 3.4 «Тип двигуна» Код типу двигуна Тип двигуна - таблицю «Марка автомобіля» Таблиця 3.5 «Марка автомобіля» Код марки автомобіля Назва марки Внести інформацію (10 записів) в таблиці «Картка власника», «Тип транспортного засобу», «Марка автомобіля», «Тип двигуна» – (2 записи) з додатку. У третій запис таблиці «Картка власника» внести відомості про себе, як про власника авто. За допомогою Майстра підстановок створити поля зі списками для введення даних в таблицю «Журнал обліку ТЗ» з відповідних таблиць. Встановити через Схему даних зв’язки між таблицями по ключовим полям. Забезпечити цілісність даних. Ввести дані в таблицю «Журнал обліку ТЗ» – не менше 10 записів, використовуючи списки підстановок з відповідних таблиць. В таблицю «Журнал обліку ТЗ» додати поле Дата реєстрації. Ввести дані в записи нового поля. В таблицю «Картка власника» додати поле Ідентифікаційний код. Ввести дані в записи нового поля. Сортування: а) відсортувати таблицю «Журнал обліку ТЗ» по вартості по спаданню. б) відсортувати дані в таблиці «Картка власника» по прізвищу в алфавітному порядку. Прості фільтри: а) встановити фільтр для власників ТЗ, які проживають в Києві або в Дніпропетровську. б) встановити фільтр для авто відповідної марки та року виробництва ТЗ > 2000. Завдання 3.2. Створення форм та запитів 3.2.1. Умова індивідуального завдання Створити запити: Запит 1 (з параметром). За заданий період реєстрації отримати реєстраційний номер ТЗ, рік виробництва, вартість ТЗ, дату реєстрації, прізвище власника ТЗ, тип ТЗ, марку ТЗ, тип двигуна ТЗ. Впорядкувати за датою реєстрації. Запит 2. Підрахувати кількість зареєстрованих ТЗ кожного типу по роках. Запит 3. Створити запит (для звіту 2), який повинен містити інформацію: реєстраційний номер ТЗ, рік виробництва, вартість ТЗ, дату реєстрації, тип ТЗ, марку ТЗ, тип двигуна ТЗ. Впорядкувати дані за типом ТЗ. Створити форми: а) автоформу для таблиць “Картка власника”, “Тип двигуна”, “Тип транспортного засобу”, “Марка автомобіля”; б) власну для таблиці “Журнал обліку ТЗ” за допомогою Майстра форм. Додайте в область Примітка форми кнопки переходу: - до наступного запису; - до попереднього запису; - додавання нового запису; - видалення поточного запису; - кнопку Закрити, яка закриває цю форму. в) створити кнопкову форму, яка встановлює перехід на таблиці, форми та звіти бази даних. - у верхній частині кнопкової форми, повинне знаходитися назва БД та Прізвище ім’я студента. - у лівому верхньому куті логотип БД або особистий логотип автора. - повинна бути розташована кнопка закриття програми БД з Acces. Завдання 3.3. Створення звітів 3.3.1. Умова індивідуального завдання Створити звіти: Звіт 1. Створити звіт, “Журнал обліку ТЗ”. Таблиця 3.6 Журнал обліку ТЗ Реєстраційний номер Власник ТЗ Дата реєстрації Марка ТЗ Тип двигуна Тип ТЗ Рік в-ва Вартість ТЗ Дані у звіті необхідно впорядкувати за реєстраційним номером. Зберегти звіт під ім’ям «Журнал обліку ТЗ». Звіт 2. Створити звіт на базі запиту 3. Перелік ТЗ, зареєстрованих за останній рік Тип ТЗ_____________________ № кузова Дата реєстрації Марка ТЗ Тип двигуна Рік в-ва Вартість ТЗ Максимальна вартість ТЗ_________(грн.) Середня вартість ТЗ звіту_________(грн.) Загальна кількість ТЗ по звіту________(шт.) Поля Середня вартість ТЗ, Загальна кількість ТЗ створити за допомогою ПОСТРОИТЕЛЯ ВЫРАЖЕНИЙ відповідно в Примечаниях группы та Примечаниях отчета. Додати номер сторінки та дату створення звіту. Зробити відповідне форматування звіту (колір, шрифт, фон, вирівнювання тощо). Зберегти звіт під ім’ям «Перелік ТЗ, зареєстрованих за останній рік». РОЗДІЛ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ Мета: закріпити навички із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint. Завдання 4. Створення мультимедійної презентації 4.1. Умова індивідуального завдання Створити презентацію засобами Microsoft PowerPoint для відображення результатів виконання завдань навчальної практики. Правила та вимоги щодо створення презентації див. у методичці. В ході роботи описати виконання дій по створенню презентації. В результаті роботи відобразити скриншоти слайдів (6-8 слайдів на сторінці), які обов’язково пронумерувати. Презентацію зберегти під назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд_4.pptx. ВИСНОВОК В процесі виконання даної роботи мною було розглянуто роботу основних додатків Microsoft Office: Word,Excel, Access та Power Point. В першому розділі мною було закріплено навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою; вдосконалено вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; я оволоділа навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалив вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Другий розділ було присвячено закріпленню навичок в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконаленню вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, митного спрямування, прогнозування ЗЕД. В третьому розділі я закріпила навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалила вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Останній, четвертий розгляд закріплює знання із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint.