0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробки конспектів та методичні рекомендації для атестації логопеда (ID:975852)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 30
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
1. Методичні рекомендації для роботи 2. Розроблені конспекти на звук (ш) 10 штук
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Заняття №1 1. Артикуляційна гімнастика 1.Вправа «Чистимо зуби». (Кінчиком язика почистити верхні зуби з обох боків). Усміхніться, рот відкрийте, Свої зубки не жалійте, Чистимо старанно верхні Бо ніяк вони не лишні. 2. Вправа «Смачне варення». (Кінчиком язика проводити по верхній губі зверху вниз кілька разів). Нашим дітям дуже мило На губу варення сіло Треба вам язик підняти І варення те злизати 3. Вправа «Конячка». (Відкритий рот, поцмокати за зубами. Спочатку повільно, а потім дедалі швидше.) Цок-цок , цок-цок, Наш стрибає язичок. За зубами ховається В лоша перетворяється. 4. Вправа «Гойдалка» Вгору-вниз, вгору-вниз свій язик гойдаю я. То ж і ти часу не гай язичок свій погойдай. Ти дивись, не лінись вгору-вниз, вгору-вниз. 5. Вправа «Лопатка» Хай лежить відпочиває Під рахунок подрімає (Рахунок до 10) 6. Вправа «Чашечка». (Бічні та передні краї широкого язика підняті вгору). Широким свій язик зроби, Краї швиденько підн6іми. Ось вийшла чашечка у нас. Ану зроби її ще раз. 7. Вправа «Дятлик» Дятли в лісі стукали, На сосні вгорі: Д-д-д, д-д-д-д, Стукали все цюкали По сухій корі: Д-д-д, д-д-д-д, Аж відлуння чулося В дальному дворі: Д-д-д, д-д-д-д, - Молодці, а тепер давайте ще разом з Карлсоном зробимо дихальну зарядку 2. Дихальна гімнастика 1. Вправа «Гойдалка» Ми іграшку на гойдалці гойдали, повітря довго видихали. Але якщо неправильно вдихати, видихати ми іграшку не зможемо гойдати. 2. Вправа «Вітер лоскоче долоньки» Вітер за вікном гуркоче, піднімає все до неба. А в тебе він долоньку лоскоче, теплим повітрям подути треба. 3. Вправа «Пахне яблуко» Яблунька в саду росте, гарно навесні цвіте. Щоб відчути аромати, їх ми будемо вдихати. 4. Вправа «Літак». На долоньці літачок, мов малесенький жучок. Він скраєчку причаївся, бо літати не навчився. Навчимо його літати, будем дмухати завзято 3. Правильна артикуляція звука: губи висунуті вперед; зуби стиснуті або злегка розтягнуті; кінчик язика широкий і піднятий до піднебіння, за верхні зуби, бічні краї язика притиснуті до верхніх кутніх зубів; м’яке піднебіння підняте до задньої стінки гортані та закриває прохід повітря через ніс; голосові зв’язки не вібрують, тобто звук вимовляється без участі голосу; видихуваний струмінь повітря теплий. 4. Вимова ізольованого звука: для візуалізації на стіл перед дитиною (дітьми) викладаються картинки листочків. Імітуємо шуршання листя: ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш. (повторюємо декілька разів, поки звук не буде максимально чистим) 5. Відтворюємо звук у складах: Ша-ша-ша, шо-шо-шо, шу-шу-шу, ше-ше-ше, ши-ши-ши, ші-ші-ші. На кожен правильно вимовлений склад даємо дитині фішку чи наклейку. 6. Працюємо над словами. Використовуємо м’яч. Логопед кидає дитині м’яч і називає слово зі звуком ш на початку, дитина називає правильно слово та повертає м’яч логопеду (шапка, шишка, шуба, шепіт, шия, шорти, шанс, шукати) 7. Гра «Збери кошик білочці». Дитині дається фон та вирізані картинки зі звуком. Дитина має правильно назвати слово і приклеїти на фон. (Фон з білочкою та кошиком, та вирізані горішки, на яких картинки зі звуком ш. 8. Фізкультхвилинка Ручки піднімаємо, Потім опускаємо, Спинки випрямляємо Вільно видихаємо. Подивіться ви направо, Подивіться ви наліво. Сядьте, ручки на коліна Ви нітрохи не стомились Вдих і видих, вдих і видих, Знов на мене подивились. 9. Вчимо дружно вірш: На машині у гараж Заїзджає батько наш. Для машини це як дім, Тепло й затишно у нім. 10. Підсумки - Який звук вивчали? - Хто пам’ятає, як правильно вимовляти? - Які слова запам’ятали на звук ш? - Кому збирали кошик на зиму? Всі молодці отримують наклейки.
Інші роботи з даної категорії: