066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Первинні документи в системі бухгалтерського обліку (ID:342056)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінансовий облік
Сторінок: 51
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЕРВИННОГО ДОКУМЕНТУВАННЯ В ОБЛІКУ 5 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА ГОСПОДАРСТВА 12 РОЗДІЛ 3. ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 21 3.1. Документування господарських операцій – основний елемент методу бухгалтерського обліку 21 3.2. Первинні документи і господарські операції 24 3.3. Класифікація первинних документів 27 3.4. Виправлення помилок у первинних документах 29 3.5. Обробка первинних документів 30 3.6. Організація документообігу 34 3.7. Організація зберігання бухгалтерських документів 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В теорії та практиці бухгалтерського обліку звичайно терміном «первинні документи» називають документи, на основаної котрих здійснюється господарська діяльність й робляться записи на рахунках. У даному випадку терміном «первинна звітна документація» називається вся сукупність затвердженнях форм, хоча не всі х них можуть бути затверджені для здійснення господарських операцій. До складу цих форм відносять первинні документи, регістри аналітичного рахунку, реєстри обліку інших документів. Актуальність теми. Бухгалтерський облік як процес починається з виявлення, вимірювання і реєстрації фактів, дій і подій з метою отримання інформації про господарські операції. Суцільне і безперервне спостереження за всіма господарськими операціями на підприємстві здійснюється за допомогою документування. Документування є важливою ланкою в ланцюгу функціонування бухгалтерського обліку. Це початок і основа бухгалтерського обліку. Метою курсової роботи є вивчення методів і організації ведення на підприємствах фінансового обліку активів, капіталу і зобов’язань підприємства з використанням прогресивних форм і національних стандартів, дослідження первинної документації як елемента бухгалтерського обліку, її класифікації,тощо. Для досягнення мети, слід виконати наступні завдання: • Дослідити теоретичні основи ведення первинної документації на підприємстві; • Здійснити економічну характеристику підприємства; • Класифікувати первинні документи ; • Описати процес виправлення помилок в первинних документах; • Охарактеризувати документообіг на підприємстві. Об’єктом даної курсової роботи виступає підприємство СК «Суворово». Курсова робота має таку структуру: 1. Вступ; 2. Розділи теоретичної частини; 3. Розділи практичної частини; 4. Висновки; 5. Додатки; 6. Список використаної літератури. При виконанні роботи застосовано 2 рисунки, 2 таблиці, 8 додатків. Дослідження проведено на основі 18 літературних джерел.