0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:41780)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 26
Рік виконання: 2013
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Завдання по темі 1. Облік зобов‘язань за розрахунками з постачальниками Завдання 1.1 Підприємство ТОВ “Дніпро” 5.01.200_р. здійснило передплату ВАТ “Світанок” за матеріали в сумі 690000 грн., в т.ч. ПДВ.. Транспортному підприємству “АТП” 6.01.2000_р. сплачено за доставку матеріалів 360 грн., в т.ч. ПДВ. Матеріали отримано 12.01.200_р. по накладній №129 При їх оприбуткуванні виявлено нестачу матеріалів на суму 2400 грн., про що було складено акт та пред‘явлена претензія постачальнику. Також за порушення умов поставок товариством був нарахований штраф в розмірі 300 грн. Постачальником 16.01.200_р було довезено нестачу матеріалів сплачено штраф. Необхідно визначити кореспонденцію рахунків та скласти журнал реєстрації господарських операцій, фрагмент відомості і журнал (журнал-ордеру) по рахунку. Завдання 1.2 Оптово-торговельне підприємство ТОВ “Комерсант” відповідно до умов угоди 02.04.200_р.. перерахувало аванс виробничому підприємству ВАТ “Случ” в сумі 240000 тис.грн., в т.ч. ПДВ. По товарно-транспортній накладній № 268 від 12.04.200_р. товариство отримало товарів на суму 480000грн., в т.ч. ПДВ. Окрім того, за доставку товарів підприємством 10.04.200_р було сплачено транспортній організації “АТП” 360 грн., в т.ч. ПДВ. Кінцевий розрахунок з постачальником товариство здійснило з запізненням на 25 днів, за що був нарахований і сплачений штраф в сумі 200грн. Необхідно визначити кореспонденцію рахунків та скласти журнал реєстрації господарських операцій, фрагмент відомості і журнал (журнал-ордеру) по рахунку. Завдання по темі 3. Облік розрахунків з оплати праці та соціального страхування Завдання 3.1 Нарахувати заробітну плату менеджеру туристичної фірми “Бригантина” за червень 20_р. Його місячний оклад складає 2200 грн. нарахована премія за другий квартал в розмірі 300 грн. Менеджер в поточному місяці в цілому відпрацював 13 робочих днів. За 9 робочих днів надав лікарняний лист (з понеділка по наступний вівторок). Заробітна плата менеджера за 6 попередніх місяці дорівнювала 13650 грн., а кількість робочих днів за цей період - 126 днів. Загальний стаж роботи працівника 7 років і 9 місяців.. 16 червня менеджерові було виплачено аванс в сумі 1000 грн. Необхідно нарахувати заробітну плату, відпускні та допомогу у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Визначити суми обов’язкових утримань із заробітної плати. Скласти розрахункову відомість. Розрахувати суми єдиного соціального внеску до Пенсійного фонду Відрахування визначити за ставками, діючими на момент виконання завдання. Скласти журнал реєстрації господарських операцій, вказавши кореспонденцію рахунків. Завдання 3.2 Нарахувати заробітну плату робітнику кондитерської фабрики по відрядно преміальній формі оплати праці. За липень місяць кондитер виготовив тортів “А” 250 шт., тортів “Б” – 220 шт. тортів “В” – 460 шт. та тортів “Г”– 170 шт. Оплата нарахована виходячи з наступних розцінок: за виготовлення 1 торта “А” – 2,10 грн., торта “Б” – 1,20 грн, торта “В” – 1,0 грн., торта “Г”– 1,30 грн. Виконання норми виробітку становить 106%. Преміювання відповідно колективному договору здійснюється у розмірі 1% за кожен відсоток перевиконання норми. В поточному місяці кондитер відпрацював 20 робочих днів. З 27 липня він пішов у відпустку на 24 календарних днів. Сума відпускних розрахована відповідно даних з оплати праці за останні 12 місяців, наведених в таблиці: 1 Липень 1500 7 Січень 1390 2 Серпень 1340 8 Лютий 1250 3 Вересень 1400 9 Березень 1360 4 Жовтень 1350 10 Квітень 1340 5 Листопад 1350 11 Травень 1450 6 Грудень 1380 12 Червень 1380 Разом за попередні 12 місяців: За першу половину місяця 16 липня виплачено аванс в сумі 700 грн. Кондитер виховує трьох неповнолітніх дітей. Необхідно нарахувати заробітну плату, відпускні та допомогу у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Визначити суми обов’язкових утримань із заробітної плати. Скласти розрахункову відомість. Розрахувати суми єдиного соціального внеску до Пенсійного фонду Відрахування визначити за ставками, діючими на момент виконання завдання. Скласти журнал реєстрації господарських операцій, вказавши кореспонденцію рахунків. Завдання по темі 5. Облік зобов‘язань за довгостроковими позиками та векселями Завдання 5.1. ВАТ “Дельта” 5.01.2010р. отримало у банку “Аваль” кредит в сумі 150000грн. на 2 роки під 8% річних. 31.12.2010р. банку повернено 75000 грн. та сплачено відсотки за поточний рік. 28.12.2011р. укладена додаткова угода і позику подовжено на 3 місяці, при цьому збільшена ставка відсотків до 10% річних. Позика повернута банку відповідно з встановленими строками додаткової угоди з виплатою відсотків. Визначити кореспонденцію рахунків та суми по отриманих кредитах та виданих векселях, скласти журнал реєстрації господарських, вказавши первинні документи. Завдання 5.2. ЗАТ “Рута” отримало від постачальника ТОВ “Достаток” товарів на суму 69000грн., в т.ч. ПДВ. Акціонерне товариство перерахувало постачальнику 49000 грн., на 20000 грн. був виписаний переказний відсотковий вексель номінальною вартістю 20000грн. під 10% річних строком погашення протягом 2-х років. Отриманий вексель ТОВ “Достаток” через 6 місяців продало ВАТ “Акорд”, яке пред‘явило вексель до погашення. ЗАТ ”Рута” повністю оплатило зобов‘язання за виданим векселем. Журнал реєстрації господарських операцій необхідно скласти по ЗАТ “Рута”. Визначити кореспонденцію рахунків та суми по отриманих кредитах та виданих векселях, скласти журнал реєстрації господарських, вказавши первинні документи. Завдання по темі 7. Облік доходів, витрат і фінансових результатів діяльності підприємства Завдання 7.1 Виручка ВАТ “Акорд” від реалізації готової продукції за квартал дорівнює 96000 грн., в т.ч. ПДВ. Собівартість реалізованої продукції – 35000 грн. Витрати по доставці продукції до замовників відповідно умовам угоди, укладеної з АТП, склали 2400 грн. За рекламні послуги сплачено агентству 480 грн., в т.ч. ПДВ. Адміністративні витрати по підприємству складають: заробітна плата адміністративно-управлінському персоналу – 24800 грн. та відрахування до пенсійного фонду - 9120 грн.; вартість оренди адміністративного офісу – 1200 грн. та сума нарахованої амортизації – 125 грн., вартість комунальних послуг – 180 грн. Списана кредиторська заборгованість по закінченні строку позовної давності в розмірі 4000 грн. та дебіторська заборгованість - 600 грн. Сума нестачі від псування цінностей, виявлена при інвентаризації продукції на складі, дорівнює 280 грн. (в межах норм природного убутку). Оплачено послуги банка – 240 грн. Нараховані і сплачені відсотки за отриманий кредит в сумі 250грн. Втрати від зниження курсу при перерахунку заборгованості засновників за внесками до статутного капіталу підприємства склали 170 грн. Отримані дивіденди від дочірнього підприємства – 450грн. Необхідно визначити кореспонденцію рахунків обліку доходів і витрат. Визначити валовий прибуток від основної діяльності та фінансовий результат звичайної діяльності підприємства. Розрахувати суму податку на прибуток та чистий прибуток. Скласти журнал реєстрації господарських операцій. Скласти журнал (журнал-ордер) №6 та Звіт про фінансові результати. Завдання 7.2 Підприємством “Парус” отримано виручку від реалізації товарів в поточному кварталі в сумі 82200 грн., в. т.ч. ПДВ. Собівартість реалізованих товарів склала 50500 грн. Окрім того, отримано передплату від покупців 12300 грн., в т.ч. ПДВ. В загальній сумі витрати по організації реалізації товарів (вартість оборотної тари, доставки до замовників та інші) склали 5400 грн. Адміністративні витрати за квартал наступні: нарахована заробітна плата – 15000грн. та відрахування до пенсійного фонду 5650 грн.; нарахована амортизація офісного устаткування – 300 грн.; вартість послуг опалення, водопостачання, освітлення і зв’язку – 480 грн., в т.ч. ПДВ. Вартість послуг банку за обслуговування склала 460 грн. Курсова різниця від зниження курсу при перерахунку коштів на валютному рахунку – 70 грн. та кредиторської заборгованості іноземним партнерам – 130 грн. Нарахована і сплачена пеня за порушення умов угоди з покупцями – 150 грн. Отримано раніше списаний борг покупця – 840 грн. і списана кредиторська заборгованість по закінченню строку позовної давності – 180 грн. Вартість ремонту автомобіля після автокатастрофи дорівнює 1500 грн., в т.ч. ПДВ. Від страхової компанії отримана сума страховки в розмірі 1000 грн. Необхідно визначити кореспонденцію рахунків обліку доходів і витрат. Визначити валовий прибуток від основної діяльності та фінансовий результат звичайної діяльності підприємства. Розрахувати суму податку на прибуток та чистий прибуток. Скласти журнал реєстрації господарських операцій. Скласти журнал (журнал-ордер) №6 та Звіт про фінансові результати. Завдання по темі 8. Облік формування і змін статутного капіталу Завдання 8.1 В квітні 20_р. на зборах засновників прийнято рішення про створення товариства з обмеженою відповідальністю “Світоч” зі статутним капіталом 120000 грн. і рівними частками кожного з 3-х засновників. За квітень-червень засновниками здійснені наступні внески: ЗАТ “Промінь” перерахувало на рахунок товариства 15000 грн. і передало цінні папери, оцінені за справедливою вартістю в 5000 грн.; ТОВ “Транзит” передало 3 комп‘ютери вартістю 9000 грн. та меблі - 11000 грн.; ВАТ “Круїз” передало автомобіль вартістю 40000 грн. В липні ТОВ “Світоч” зареєстровано як юридичну особу. В серпні-вересні засновниками була погашена заборгованість до статутного капіталу внесенням коштів на поточний рахунок ТОВ “Світоч”. Необхідно заповнити журнал реєстрації господарських операцій, вказавши кореспонденцію рахунків по наведених операціях. В завданнях необхідно визначити розмір статутного капіталу. емісійного доходу та суму заборгованості учасниками за внесках до статутного капіталу. Завдання 8.2 Статутний капітал ЗАТ “Мрія” на початок 20_р. дорівнював 200000 грн. Серед засновників розміщено акції в таких пропорціях:: ТОВ “Світлана” – 20 іменних привілейованих акцій і 80 простих іменних акцій та ВАТ “Дніпро” - 300 простих іменних акцій. Номінальна вартість всіх акцій - 500 грн. В січні 20_ р. ЗАТ “Мрія” викупило 150 акцій у ВАТ “Дніпро” по курсовій вартості 550 грн., з яких 100 акцій реалізувало в червні ТОВ “Руно” за курсовою вартістю 560 грн. за акцію. В грудні 20_р. анульовано 50 викуплених та не проданих акцій і відповідно зменшено статутний капітал ЗАТ “Мрія”. Розрахунки при викупі та продажу акцій здійснювались грошовими коштами з поточного рахунку. Необхідно визначити розмір статутного капіталу ЗАТ “Мрія” на кінець року. Необхідно заповнити журнал реєстрації господарських операцій, вказавши кореспонденцію рахунків по наведених операціях. В завданнях необхідно визначити розмір статутного капіталу. емісійного доходу та суму заборгованості учасниками за внесках до статутного капіталу. Завдання по темі 9. Облік резервного капітал та нерозподіленого прибутку Завдання 9.1. Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування ТОВ “Либідь” за звітний 20_р. дорівнює 16500 грн. Його засновниками є: ВАТ “Орбіта”, якому належить 50% статутного капіталу товариства. Решта статутного капіталу належить фізичним особам, а саме Ткаченко Т.І. – 20% та Ковальчук Н.Л. –30%. Засновниками прийнято рішення розподілити чистий прибуток наступним чином: 95% - на виплату дивідендів та 5% - до резервного фонду. В квітні виплачено дивіденди ВАТ “Орбіта”, в травні - Ткаченко Т.І. Дивіденди Ковальчук Н.Л. в другому кварталі не виплачено. Необхідно визначити чистий прибуток підприємств та розподілити його відповідно до рішення засновників. Визначити суму нерозподіленого прибутку, резервного капіталу та заборгованості за дивідендами на кінець звітного періоду. Скласти журнал реєстрації господарських операцій. Завдання 9.2 ВАТ “Карпати” на початок 20_р. має залишок на рахунку “Резервний капітал” 5500 грн. За звітний рік товариством отримано прибуток від звичайної діяльності до оподаткування 10000 грн. По рішенню зборів акціонерів (протокол від 24.06.20_р.) прибуток звітного року розподілено наступним чином 20% - до резервного фонду і 80% - на виплату дивідендів. Статутний капітал ВАТ “Карпати” дорівнює 500000 грн. і складається з 5000 акцій номінальною вартістю по 100 грн. кожна. З них 4500 прості акції та 500 привілейовані акції. Станом на 1.10.20_р. виплачені дивіденди за привілейованими акціями і за 3000 простими акціями. Необхідно визначити чистий прибуток підприємств та розподілити його відповідно до рішення засновників. Визначити суму нерозподіленого прибутку, резервного капіталу та заборгованості за дивідендами на кінець звітного періоду. Скласти журнал реєстрації господарських операцій.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову