0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:42063)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 30
Рік виконання: 2012
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Теоретичні питання і задачі №1 1. Облік надходження основних засобів Задача Підприємство придбало (отримало) дозатор універсальний для розфасування густих та кремоподібних компонентів вартістю 28800 грн. (в т.ч. ПДВ 4800 грн.). Джерело фінансування – цільове фінансування Витрати на транспортування: силами автотранспортного господарства підприємства – 200 грн., силами сторонньої організації – 360 грн. Витрати із страхування ризиків доставки устаткування – 500 грн. Об’єкт основних засобів прийнятий і введений в експлуатацію. Завдання: здійснити розрахунок первісної вартості оприбуткованого устаткування та відобразити в обліку підприємства операції з надходження та введення в експлуатацію об’єкта основних засобів. 2. Облік надходження виробничих запасів Задача Підприємство придбало (отримало) картон офсетний (ватман) 300 пачок за ціною 180 грн./ пачка (З ПДВ). Джерело фінансування – безоплатне одержання. Витрати на здійснення вантажувально – розвантажувальних робіт – 250 грн. Завдання: здійснити розрахунок первісної вартості отриманих запасів та відобразити в обліку підприємства операції з їх надходження з урахуванням джерела фінансування та форми розрахунків. 3. Облік розрахунків з підзвітними особами Задача Працівнику відділу постачання видано аванс на відрядження в межах України. Тривалість відрядження визначено згідно з виданими посвідченнями. Після повернення працівник подав до бухгалтерії всі первинні документи, що підтверджують здійснені витрати. Аванс на відрядження – 5500 грн. Строк відрядження – 6 днів Витрати на проїзд до місця відрядження і назад – 250 грн. Витрати на проживання в готелі (за 1 добу) – 300 грн. Строк проживання в готелі (діб) – 4 Кількість разів харчування, внесеного до рахунка за проживання в готелі – 1 Вартість бронювання місця в готелі – 150 грн. Витрати на телефонні переговори – 30 грн. Завдання: відобразити в бухгалтерському обліку розрахункові операції з підзвітними особами, враховуючи те, що під час відрядження вони можуть здійснювати господарські витрати, які призначаються для споживання підприємства, що відрядило працівника, або для особистого споживання відрядженим працівником. Обчислити суми витрат, які відшкодовує і які не відшкодовує підприємство працівнику. Теоретичні питання і задачі №2 1. Облік статутного капіталу Задача Підприємство функціонує 10 років від дня заснування (12.03.2000). Його зареєстрований статутний капітал становить 350 000 грн. Впродовж часу існування на підприємстві відбулась низка подій, які спричинили зміну статутного капіталу. У разі обміну облігацій на акції, а також викупу частини акцій у їх власників емісійний дохід не визнавався. Випуск нових акцій – 46000 грн. Індексація основних засобів – 4000 грн. Зменшення номінальної вартості акцій – 5600 грн. Викуп частини акцій у власників з метою їх анулювання – 12000 грн. Завдання: відобразити в обліку операції із збільшення (зменшення) статутного капіталу підприємства. Визначити розмір статутного капіталу на кінець 2010 р. 2. Облік розрахунків за претензіями, пред’явленими постачальниками Задача Підприємство отримало матеріали на суму 2400 грн. з ПДВ. Воно уклало договір на перевезення матеріалів автотранспортним підприємством. Під час приймання виявлено відсутність частини матеріалів, про що складено відповідний акт. Форма розрахунків з постачальником – передоплата Сума недостачі матеріалів – 180 грн. Претензію виставлено транспортній організації Претензію задоволено, форма задоволення претензії – грошова. Сума неустойки за протермінування поставки матеріалів – 100 грн. 3. Облік нарахування відпускних. Задача Працівникові підприємства надано чергову відпустку у липні строком 26 календарних днів. Розрахунковий період – з липня минулого року по червень поточного. При обчисленні розрахункового періоду слід враховувати кількість календарних днів у році (366), святкові і неробочі дні та кількість календарних днів відпустки без оплати. Оклад працівника становить 2500 грн. (незмінний протягом розрахункового періоду). Липень: квартальна премія – 500 грн., матеріальна допомога на оздоровлення – 500 грн. Серпень: оплата за час перебування у відряджені – 600 грн. Жовтень: квартальна премія – 600 грн., допомога з тимчасової непрацездатності – 180 грн. Січень: квартальна премія – 600 грн. Березень: відпустка за власний рахунок 4 дні Квітень: квартальна премія – 600 грн. Червень: винагорода за винахідництво та раціоналізаторські пропозиції – 200 грн., безкоштовно надані працівникам акції підприємства – 300 грн., компенсація за невикористану відпустку – 280 грн. Завдання: обчислити середньоденний заробіток для нарахування відпускних і суму відпускних та відобразити в обліку їх нарахування та виплату. Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову