0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:835668)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 17
Рік виконання: 2023
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Порядок формування статутного капіталу в процесі створення підприємства Задача 1 У результаті інвентаризації на оптовому складі “Логістика Прикарпаття” було встановлено: а) надлишок пластикових тарілок діаметром 25 см (обліковуються на субрахунку 281/1) - 40 шт. первісною вартістю 23 грн/шт; б) нестачу таких самих пластикових тарілок, тільки діаметром 35 см (обліковуються на субрахунку 281/2), - 40 шт. первісною вартістю 28,00 грн/шт.; в) нестачу гайок d30 мм (обліковуються на субрахунку 282/1) - 129 шт. первісною вартістю 8 грн; г) надлишок таких самих гайок d20 мм (обліковуються на субрахунку 282/2) - 129 шт. первісною вартістю 6 грн. Інвентаризаційна комісія встановила винну особу – завідуючого складським приміщенням, проте в результаті було прийнято рішення зарахувати нестачі в рахунок надлишків, а решту нестач віднести на відшкодування завідуючим складським приміщенням, який 40 % суми покрив готівкою в касу підприємства, а 60% було вирахувано із його заробітної плати. Всі господарські операції потрібно записати в Журнал хронологічної реєстрації господарських операцій. Задача 2 1. Скласти сальдовий баланс на 1 січня. 2. Скласти журнал хронологічної реєстрації господарських операцій та оборотно-сальдову відомість на кінець звітного періоду (обов’язково відкрити літачки за синтетичними рахунками бухгалтерського обліку, обчислити обороти та визначити залишок на кінець звітного періоду). 3. Визначити фінансовий результат діяльності підприємства. 4. За необхідності відкрити синтетичні чи аналітичні рахунки бухгалтерського обліку, здійснити додаткові кореспонденції рахунків. 5. Відомо, що підприємство виготовляє три види виробів з умовними назвами: А, Б, В. Базу розподілу загальновиробничих витрат слід обрати самостійно. 6. Підприємство не є платником податку на додану вартість. Вихідні дані: Таблиця 1 – Сальдо по рахунках бухгалтерського обліку на 1 січня поточного року (грн.) Назва рахунку Сума, грн. Основні засоби (в т.ч.): 1100 000 Адміністративного призначення 200 000 Загальновиробничого призначення 900 000 Збутового призначення 500 000 Зареєстрований капітал 1129 000 Неоплачений капітал 100 000 Готова продукція 20 000 Сировина й матеріали 200 000 Знос основних засобів 230 000 Адміністративного призначення 40 000 Загальновиробничого призначення 90 000 Збутового призначення 100 000 Малоцінні та швидкозношувальні предмети 21 405 Довгострокові позики 300 000 Розрахунки з постачальниками та підрядниками 48 000 Каса в національній валюті 39 300 Розрахунки з підзвітними особами 800 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) (сальдо кредитове) 31 800 Розрахунки за страхуванням 9 300 Доходи майбутніх періодів 15 000 Рахунки в банках 300 905 Паливо 24 300 Короткострокові позики 13 610 Розрахунки за виплатами працівникам 30 000 Господарські операції за звітний період: 1) Передано на виробництво продукції А, Б, В сировину на суму: 10 045 грн., 15 045 грн., 16 045 грн. відповідно; 2) Перераховано до бюджету наявну заборгованість по єдиному соціальному внеску; 3) Повністю погашено заборгованість по неоплаченому капіталу у вигляді перерахунку коштів на розрахунковий рахунок підприємства у банку; 4) Оприбутковано від постачальника паливо на суму 50 000 грн.; 5) Передано на виробництво продукції А, Б, В паливо на суму: 900 грн., 500 грн., 300 грн. відповідно; 6) Нараховано амортизацію на всі види основних засобів (сума умовна: 5 000 грн., 6000 грн., 7000 грн. – на кожен із видів основних засобів відповідно (див. табл. 1 щодо призначення основних засобів в господарській діяльності)); 7) Видано з каси начальнику відділу збуту Васько О.П. грошові кошти на відрядження 1500 грн. (якщо в касі коштів не вистачає, то видати з розрахункового рахунку в банку); 8) Васько О.П. приїхавши з відрядження здав авансовий звіт з підтверджуючими документами на всю суму авансу; 9) Нарахована заробітна плата директору 11 500 грн., бухгалтеру 9000 грн.; начальнику відділу збуту – 9200 грн.; начальнику цеху, де виробляються виріб А, Б та В - 10 000 грн.; робітнику Петренку Л.О. 6 500 грн та робітнику Каменю З.В 7000 грн та здійснено обов’язкові нарахування на фонд оплати праці та утримання із заробітної плати кожного робітника; 10) Списано МШП на загальновиробничі потреби на суму 6 000 грн.; 11) Виплачено на основі видаткового касового ордера заробітну плату бухгалтеру ? грн. (суму визначити); 12) Списуються загальновиробничі витрати у повному обсязі на собівартість виготовленої продукції А, Б, В ? грн. (суму визначити); 13) Випущено з виробництва і оприбутковано на склад всі види готової продукції за фактичною собівартістю ? грн. (суму визначити); 14) Оплачено рахунок постачальнику за попередню заборгованість на суму 2 000 грн.; 15) Відображена реалізація готової продукції за відпускними цінами на суму 250 000 грн.; 16) Списано доходи та витрати на фінансові результати та визначено фінансовий результат діяльності. Всі господарські операції потрібно записати в Журнал хронологічної реєстрації та на основі нього скласти Оборотну відомість нижченаведеної форми. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Порядок формування статутного капіталу в процесі створення підприємства Задача 1 У результаті інвентаризації на оптовому складі “Логістика Прикарпаття” було встановлено: а) надлишок пластикових тарілок діаметром 25 см (обліковуються на субрахунку 281/1) - 40 шт. первісною вартістю 23 грн/шт; б) нестачу таких самих пластикових тарілок, тільки діаметром 35 см (обліковуються на субрахунку 281/2), - 40 шт. первісною вартістю 28,00 грн/шт.; в) нестачу гайок d30 мм (обліковуються на субрахунку 282/1) - 129 шт. первісною вартістю 8 грн; г) надлишок таких самих гайок d20 мм (обліковуються на субрахунку 282/2) - 129 шт. первісною вартістю 6 грн. Інвентаризаційна комісія встановила винну особу – завідуючого складським приміщенням, проте в результаті було прийнято рішення зарахувати нестачі в рахунок надлишків, а решту нестач віднести на відшкодування завідуючим складським приміщенням, який 40 % суми покрив готівкою в касу підприємства, а 60% було вирахувано із його заробітної плати. Всі господарські операції потрібно записати в Журнал хронологічної реєстрації господарських операцій. Задача 2 1. Скласти сальдовий баланс на 1 січня. 2. Скласти журнал хронологічної реєстрації господарських операцій та оборотно-сальдову відомість на кінець звітного періоду (обов’язково відкрити літачки за синтетичними рахунками бухгалтерського обліку, обчислити обороти та визначити залишок на кінець звітного періоду). 3. Визначити фінансовий результат діяльності підприємства. 4. За необхідності відкрити синтетичні чи аналітичні рахунки бухгалтерського обліку, здійснити додаткові кореспонденції рахунків. 5. Відомо, що підприємство виготовляє три види виробів з умовними назвами: А, Б, В. Базу розподілу загальновиробничих витрат слід обрати самостійно. 6. Підприємство не є платником податку на додану вартість. Вихідні дані: Таблиця 1 – Сальдо по рахунках бухгалтерського обліку на 1 січня поточного року (грн.) Назва рахунку Сума, грн. Основні засоби (в т.ч.): 1100 000 Адміністративного призначення 200 000 Загальновиробничого призначення 900 000 Збутового призначення 500 000 Зареєстрований капітал 1129 000 Неоплачений капітал 100 000 Готова продукція 20 000 Сировина й матеріали 200 000 Знос основних засобів 230 000 Адміністративного призначення 40 000 Загальновиробничого призначення 90 000 Збутового призначення 100 000 Малоцінні та швидкозношувальні предмети 21 405 Довгострокові позики 300 000 Розрахунки з постачальниками та підрядниками 48 000 Каса в національній валюті 39 300 Розрахунки з підзвітними особами 800 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) (сальдо кредитове) 31 800 Розрахунки за страхуванням 9 300 Доходи майбутніх періодів 15 000 Рахунки в банках 300 905 Паливо 24 300 Короткострокові позики 13 610 Розрахунки за виплатами працівникам 30 000 Господарські операції за звітний період: 1) Передано на виробництво продукції А, Б, В сировину на суму: 10 045 грн., 15 045 грн., 16 045 грн. відповідно; 2) Перераховано до бюджету наявну заборгованість по єдиному соціальному внеску; 3) Повністю погашено заборгованість по неоплаченому капіталу у вигляді перерахунку коштів на розрахунковий рахунок підприємства у банку; 4) Оприбутковано від постачальника паливо на суму 50 000 грн.; 5) Передано на виробництво продукції А, Б, В паливо на суму: 900 грн., 500 грн., 300 грн. відповідно; 6) Нараховано амортизацію на всі види основних засобів (сума умовна: 5 000 грн., 6000 грн., 7000 грн. – на кожен із видів основних засобів відповідно (див. табл. 1 щодо призначення основних засобів в господарській діяльності)); 7) Видано з каси начальнику відділу збуту Васько О.П. грошові кошти на відрядження 1500 грн. (якщо в касі коштів не вистачає, то видати з розрахункового рахунку в банку); 8) Васько О.П. приїхавши з відрядження здав авансовий звіт з підтверджуючими документами на всю суму авансу; 9) Нарахована заробітна плата директору 11 500 грн., бухгалтеру 9000 грн.; начальнику відділу збуту – 9200 грн.; начальнику цеху, де виробляються виріб А, Б та В - 10 000 грн.; робітнику Петренку Л.О. 6 500 грн та робітнику Каменю З.В 7000 грн та здійснено обов’язкові нарахування на фонд оплати праці та утримання із заробітної плати кожного робітника; 10) Списано МШП на загальновиробничі потреби на суму 6 000 грн.; 11) Виплачено на основі видаткового касового ордера заробітну плату бухгалтеру ? грн. (суму визначити); 12) Списуються загальновиробничі витрати у повному обсязі на собівартість виготовленої продукції А, Б, В ? грн. (суму визначити); 13) Випущено з виробництва і оприбутковано на склад всі види готової продукції за фактичною собівартістю ? грн. (суму визначити); 14) Оплачено рахунок постачальнику за попередню заборгованість на суму 2 000 грн.; 15) Відображена реалізація готової продукції за відпускними цінами на суму 250 000 грн.; 16) Списано доходи та витрати на фінансові результати та визначено фінансовий результат діяльності. Всі господарські операції потрібно записати в Журнал хронологічної реєстрації та на основі нього скласти Оборотну відомість нижченаведеної форми. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ