0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики Бібліотечна справа (ID:1051663)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 14
Рік виконання: 2024
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 1.1 Історія ліцею 1.2 Стратегічна ціль, місце та основні завдання ліцею 2.УПРАВЛІННЯ ТА СТРУКТУРА ЛІЦЕЮ 3.ОПИС ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ 
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Виробнича практика – це форма навчання, під час якої студенти мають можливість здобути практичний досвід у своїй професійній сфері, пройшовши стажування або практику в закладі освіти, яка має необхідний підрозділ, або в організації, яка працює у відповідній галузі. Виробнича практика може бути організована як окремий курс, що включає практичну роботу в термінах певного розкладу або як додатковий елемент до загальної програми навчання. Метою виробничої практики є набуття знань та навичок в процесі практики, та як їх можна застосувати у реальних умовах............................. 1.2 Стратегічна ціль, місце та основні завдання ліцею. Основна задача ліцею це формування освітнього простору для учнів, направленого на індивідуальний розвиток кожної дитини, становлення її як особистості. Для цього робиться постійне оновлення змісту освітнього процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, обов’язково враховується вік дитини. Дуже актуальне питання цифрової грамотності як у викладачів, так і учнів. В процесі освітнього процесу у дітей формується позитивна мотивація навчальної діяльності, учні з великим задоволенням відвідують ліцей, бібліотеку, гуртки. Забезпечується формування індивідуальних освітніх траєкторій за допомогою профільної старшої школи. Створюються усі умови для постійного безперервної освіти викладачів, пошук творчих підходів для навчання та розвитку дітей. Прищеплення учням дбайливого ставлення до навколишнього середовища, традицій. У ліцеї головним є збереження та зміцнення морального стану дітей, особливо у наш тяжкий час, налагоджується спілкування з батьками. Звичайно не маловажним є постійне покращення матеріально-технічного оснащення освітнього процесу. Взагалі можна сказати, що основна ідея стратегії розвитку ліцею – це забезпечення інноваційного розвитку закладу освіти, надання постійної підтримки викладачів іноваторів. Це все формує випускників даного закладу соціально-активними особистостями, адаптованими до нинішнього суспільства. 2.УПРАВЛІННЯ ТА СТРУКТУРА ЛІЦЕЮ