0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

П. Отле й документаційна наука (ID:941568)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА 7 1.1 Становлення та етапи розвитку документознавства 7 1.2 Структура, предмет і об’єкт документознавства 13 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ КОНЦЕПЦІЇ ДОКУМЕНТАЦІЙНОЇ НАУКИ 17 2.1 Сучасні концепції науки про документ 17 2.2 Внесок П.Отле в розвиток документознавчої науки 25 2.3 Розвиток документознавства на сьогодні 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасних умовах основним ресурсом управління, безумовно, є інформація та документ. Однією з найдискусійніших проблем сучасного документознавства є визначення структури цієї науки та її місця серед інших наукових і навчальних дисциплін. Кушнаренко Н. М. стверджує, що документознавство — це «метанаука для всіх наук документно-комунікативного циклу» [5, c. 153]. Для узагальнюючої науки про документ пропонується декілька варіантів назв: документаційно-інформаційна наука (Швецова Г. М. [45]), документознавство (Столяров Ю. М. [40], Слободяник М. [39], Зінов’єва Н. Б. [17]), а згодом — документологія (Столяров Ю. М. [40], Кушнаренко Н. М. [26, 30]). Динаміка теоретичних пошуків розвивається в напрямі розуміння науки про документ як комплексу наукових дисциплін документально-комунікаційного циклу, пізніше — як комплексної наукової дисципліни, нарешті — як інтегрованої науки. Ці підходи свідчать про розуміння об’єктивності інтеграційних процесів у розвитку наукових напрямів, що досліджують документ. Найвагоміший внесок у розробку загальнодокументознавчих питань зробили Столяров Ю. М., Кушнаренко Н. М., Зінов’єва Н. Б., Кулешов С. Г., Швецова Г. М., Слободяник М. С. та ін. [17, 25-26, 30, 40, 45] Термін «документ» став активно застосовуватися в інформаційно-комунікаційній діяльності порівняно недавно, наприкінці ХІХ-початку XX ст. Він був уведений у науковий обіг відомим бельгійським ученим Полем Отле, у значенні, близькім до широкого значення поняття «книга». Пояснюючи поняття «книга» і «документ», П. Отле писав: «Книга (Biblion або Document, або Gramme) — це термін, який вживають умовно для вираження всього обсягу поняття документа. Він містить у собі не одну тільки книгу у власному значенні слова, рукописну або друковану, але й журнали, газети, рукописи та графічні репродукції будь-якого роду, креслення, гравюри, карти, схеми, діаграми, фотографії та т.д. Відзначаючи цей факт і спираючись на весь зміст «Трактату про документацію», можна сказати, що документом Отле називав: «будь-який носій семантичної інформації, попри те, чи має він утілення субстанціальне або енергетичне [33]». Введення терміна «документ» пояснюється тим, що поняття «документ» було ширше за своїм обсягом, ніж «книга», тому що не мало на увазі обмежень ні з боку матеріальної сутності предмета, на якому записувалася (або за допомогою якого передавалася) інформація, ні з погляду знакової системи, що застосовувалася для запису змісту. Концепція Н. М. Кушнаренко [26;30] приваблює тим, що тлумачить документознавство як дуже широку галузь знання, у якій досліджується все, що стосується документа. Такий підхід логічно продовжує погляди Поля Отле, засновника науки під назвою «документація» (або «документологія»). Концепція С. Г. Кулешова [30] відрізняється чіткістю щодо змісту і меж як загального, так і спеціального документознавства. Мета роботи – проаналізувати П. Отле й документаційну науку. Завдання роботи: 1. Розглянути та дізнатись про становлення та етапи розвитку документознавства. Структуру, предмет і об’єкт документознавства. 2. З’ясувати сучасні концепції науки та документу; 3. Проаналізувати внесок П. Отле в розвиток документознавої науки. 4. Дослідити та розписати про розвиток документознавства на сьогодні. Об’єктом роботи – документаційна наука. Предметом дослідження є внесок П. Отле в розвиток документаційної науки. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети й розв’язання завдань у роботі використовувалися емпіричні та теоретичні методи пізнання, а саме: інформаційний, історичний, структурний, термінологічний, системний, структурно-діяльнісний підходи, абстрагування, аналіз та синтез, індукція та дедукція, сходження від абстрактного до конкретного та ін. Наукове й практичне значення одержаних результатів дослідження полягає: в обґрунтуванні рекомендацій щодо розвитку документознавства завдяки П. Отле, які можуть використовуватися працівниками. Джерелами інформації для виконання курсової роботи є: публікації у вітчизняних та зарубіжних ЗМІ, статистичні матеріали, фактичні дані про результати діяльності об’єкта дослідження, прайс-листи, анкети фахівців і респондентів, сайти мережі Інтернет та ін. Структура роботи зумовлена метою й завданнями дослідження і складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи – 42 сторінок: основний текст – 24 сторінок, список використаних джерел – 45 найменувань (на 5 сторінках) та 7 додатків (на 4 сторінках).