0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНОЮ ПОЗИЦІЄЮ (1 РОЗДІЛ ДИПЛОМУ) (ID:958233)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 23
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНОЮ ПОЗИЦІЄЮ 1.1. Сутність та поняття конкурентної позиції підприємства 1.2. Теоретичні аспекти формування конкурентної позиції підприємства 1.3. Методи оцінки конкурентної позиції підприємства Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНОЮ ПОЗИЦІЄЮ 1.1. Сутність та поняття конкурентної позиції підприємства Найважливішим чинником у ринковій економіці є дух суперництва, який значною мірою визначає форми господарської діяльності людей і найяскравіше проявляється в такій економічній категорії, як конкуренція. У сучасних умовах, конкурентоздатність підприємств створює передумови для встановлення їх конкурентної переваги в оточуючому середовищі. Управління конкурентоздатністю підприємства повинно розглядатися як відносна характеристика, що виявляється у конкурентному середовищі через здатність залучати необхідні ресурси, можливість перетворення їх на конкурентоспроможний продукт, ефективне використання виробничих ресурсів, що формує стійку конкурентну позицію підприємства на цільовому ринку. [20] Сутність конкурентної позиції підприємства полягає в його унікальному положенні на ринку, яке визначається його конкурентоспроможністю, стратегією та ефективністю в порівнянні з іншими учасниками ринку. Конкурентна позиція відображає те, як підприємство сприймається споживачами, його унікальність, якість товарів або послуг, а також його здатність задовольняти потреби ринку. [26] Як зазначають Рябик Г. Є. та Яворська О. Б., поняття конкурентної позиції підприємства включає в себе аналіз ринкових умов, стратегічне планування, ідентифікацію конкурентів, визначення сильних та слабких сторін підприємства, розробку унікальної пропозиції вартості для клієнтів, а також моніторинг і адаптацію до змін на ринку. Конкурентна позиція визначається рівнем конкурентоспроможності підприємства та його здатністю ефективно конкурувати та забезпечувати стабільність та успіх на ринку. [17] Дослідники вже давно детально аналізують питання «конкурентної позиції» тому в науковій літературі є багато підходів до визначення конкурентної позиції (табл.1.1). Таблиця 1.1 - Трактування поняття «конкурентна позиція» за різними авторами Автор Визначення Гамова О. В. [5] Конкурентна позиція підприємства - це сукупність характеристик і факторів, що визначають його здатність ефективно конкурувати на ринку і досягати успіху. Рудницька М.О. [3] Конкурентна позиція підприємства - це визначене положення, яке воно займає на ринку в порівнянні з іншими учасниками галузі. Ця позиція відображає його здатність конкурувати, унікальні характеристики продуктів або послуг, ціноутворення, маркетингові стратегії та здатність до адаптації до змін у конкурентному середовищі з метою забезпечення стійкості та успіху на ринку.