0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка зовнішньоекономічної діяльності підприємства (ID:286795)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 41
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Економічна сутність зовнішньоекономічної діяльності в Україні..5 1.1. Поняття та економічна сутність зовнішньоекономічної діяльності…………………………………………………………………………..5 1.2. Види та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності…………….....11 1.3. Основні проблеми зовнішньоекономічної діяльності підприємств в Україні та шляхи їх вирішення…………………………………………………16 Розділ 2. Аналіз стану управління експортно-імпортними операціями в системі управління ТОВ “КераміКо”…………………………………………..19 2.1.Організаційно-економічна характеристика ТОВ «КераміКо»……19 2.2. Аналіз стану управління експортно-імпортними операціями ТОВ „КераміКо”………………………………………………………………………26 Розділ 3. Шляхи вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності ТОВ “КераміКо”……………………………………………………………………….33 Висновки…………………………………………………………………………37 Список використаної літератури……………………………………………….39 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність даної курсової роботи в тому, що в сучасних умовах функціонування світового господарства, які характеризуються процесами глобалізації та інтеграції країн у міжнародну торговельну систему, жодна держава не може дозволити собі залишатися ізольованою та спиратися лише на власні сили. Тому, з врахування початку функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Європейським союзом, а також внаслідок вступу до Світової організації торгівлі українські підприємства змогли привабити іноземні інвестиції, вийшли на провідні ринки світу, уникаючи при цьому розслідувань щодо недобросовісної конкуренції та застосування торговельних санкцій. Але не слід забувати, що ці процеси пов’язані з лібералізацією зовнішньоекономічної діяльності, яка, в свою чергу, становить потенційну загрозу економіці, адже на український ринок безперешкодно потрапляють товари іноземного виробництва. Для того, щоб зробити цю загрозу менш небезпечною, підприємствам необхідно адаптуватися до нових “правил гри” у зовнішньоекономічній діяльності.В таких умовах суб’єкту зовнішньоекономічної діяльності необхідно буди готовим до підвищених вимог не лише щодо якості продукції, а і до всього комплексу діяльності підприємства, володіти новітніми технологіями, мати ефективну та гнучку систему виробництва та збуту продукції, ефективно реагувати на будь-які зміни кон’юнктури ринку, виробляти специфічну, а ще краще унікальну продукцію, мати бездоганну систему керівництва. У даному контексті актуальності набуває питання вдосконалення управління безпосередньо експортно-імпортними операціями кожного окремо взятого підприємства, тому що українському товаровиробнику сьогодні мало намагатися втриматися “на плаву” на внутрішньому ринку. Метою даної курсової роботи є оцінка зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Для досягнення поставленої мети у дослідженні ставилися до виконання наступні завдання: - визначити поняття зовнішньоекономічної діяльнсті, - охарактеризувати види та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльнсті; - визначити основні проблеми зовнішньоекономічної діяльності підприємств в Україні та шляхи їх вирішення; - проаналізувати стан управління екпорно-імпортними операціями ТОВ “КераміКо”; - запропонувати заходи із вдосконалення управління експортно-імпортними операціями підприємства в сучасних умовах господарювання. Об’єктом дослідження є процеси управління експортно-імпортними операціями ТОВ “КераміКо” . Предметом курсової роботи є система теоретико-методологічних та практичних засад управління експортно-імпортними операціями підприємства. Інформаційною базою при виконанні дослідження були нормативно-правові документи, зокрема, закони, укази Президента та постанови Кабінету Міністрів України, державні цільові програми тощо; офіційні матеріали Державного комітету статистики України; фінансова звітність підприємства; наукові публікації за тематикою дослідження. У процесі дослідження були використані методи теоретичного рівня пізнання: індукції та дедукції; аналізу та синтезу; абстрактно-логічний. На емпіричному рівні дослідження були використані методи: економіко- математичного моделювання; порівняння показників і кореляційно-регресійного аналізу; індексний тощо.
Інші роботи з даної категорії: