0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємствами в Україні (дипломна, унікальність 91%) (ID:834805)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 75
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗОВНІШНЬО ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА СВІТОВОМУ РИНКУ 7 1.1. Сутність та основні елементи зовнішньоекономічної діяльності підприємств 7 1.2. Еволюція поняття зовнішньоекономічної діяльності підприємств 14 1.3. Просування продукції у зовнішньоекономічній діяльності підприємства 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ 33 2.1. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних компаній у рамках ІТ-ринку 33 2.2. Фінансово-економічний аналіз IT-компанії Soft Svit 42 2.3. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ІТ-компанії Soft Svit 51 РОЗДІЛ 3. МОЖЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ІТ- КОМПАНІЙ НА ЗАРУБІЖНИХ РИНКАХ (НА ПРИКЛАДІ ІТ-ПІДПРИЄМСТВА SOFT SVIT) 55 3.1. Перспективні напрямки розвитку міжнародної зовнішньоекономічної діяльності українських ІТ-компаній на західному ринку 55 3.2. Рекомендації щодо просування зовнішньоекономічної діяльності на зарубіжні ринки на прикладі ІТ-компанії Soft Svit 61 ВИСНОВКИ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Нестабільні та високо динамічні фактори впливу, у яких знаходиться економіка України в сучасних умовах, знижують можливості вітчизняних підприємств у найкоротші терміни здійснити технологічний прорив і тим самим покращити власні позиції та позиції держави у світовій економіці. Ця теза відбиває також ситуацію і у ІТ-секторі. У таких умовах імперативом забезпечення зростання вітчизняних підприємств та зміцнення їхнього становища на світовому ринку під час здійснення власної зовнішньоекономічної діяльності а також в умовах перманентних перетворень організаційних змін різного рівня, характеру та масштабності, мають створити основу поступального, збалансованого розвитку. При виході на зарубіжні ринки компанії переслідує певні економічні інтереси, наприклад: пошук нових ринків збуту та нових джерел прибутку, пошук оптимальних умов для ведення підприємницької діяльності, розширення зони впливу, прагнення використовувати переваги міжнародного поділу праці, тобто включення в міжнародне виробниче кооперування та тощо, при цьому підприємства повинні самі приймати рішення щодо продукції та способів її просування до імпортера. Проблеми розвитку підприємств реального сектора економіки та їх зовнішньоекономічної діяльності розглядають у своїх працях такі закордонні та вітчизняні вчені, як І. Ансофф, Л. Грейнер, І. Адізес, Р.С. Грінберг, Д.Є. Сорокін, В.М. Василенко, Ф. Котлер, Дж. Еванс, Б. Берман, Т. Левітт, та інші вчені. Напрацювання зазначених авторів стосуються розгляду проблем природи розвитку, моделей життєвого циклу та організаційних змін у ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, оцінки масштабності та способів забезпечення розвитку, визначення способів розвитку, управління розвитком суб'єктів господарювання. Водночас, залишаються недостатньо вивченими питання поступального розвитку суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності у взаємозв'язку з якісними внутрішніми змінами та трендами світового ринку. Це визначило вибір теми роботи, її цілі та завдання. Мета роботи полягає у розробці теоретико-методичних підходів та прикладних способів розвитку зовнішньоекономічної діяльності ІТ підприємства у сучасних умовах. Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: - розглянути сутність та основні елементи зовнішньоекономічної діяльності підприємств; - проаналізувати еволюцію поняття зовнішньоекономічної діяльності підприємств; - визначити основні аспекти просування продукції у зовнішньоекономічній діяльності підприємства; - здійснити аналіз зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних компаній у рамках ІТ-ринку; - провести фінансово-економічний аналіз IT-компанії «Soft Svit»; - здійснити аналіз зовнішньоекономічної діяльності ІТ-компанії «Soft Svit»; - проаналізувати перспективні напрямки розвитку міжнародної зовнішньоекономічної діяльності українських ІТ-компаній на західному ринку; - визначити рекомендації щодо просування зовнішньоекономічної діяльності на зарубіжні ринки на прикладі ІТ-компанії «Soft Svit» Об'єктом дослідження є розвиток зовнішньоекономічної діяльності обраного нами ІТ-підприємства – компанії «Soft Svit». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти розвитку зовнішньоекономічної діяльності ІТ-підприємства у сучасних умовах. Методологічний інструментарій. У роботі використано: загальнонаукові методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, логічного узагальнення – для уточнення сутності поняття «розвиток», систематизації принципів його забезпечення, обґрунтування типології розвитку підприємств; кількісний аналіз фінансово-економічних показників – для оцінки результатів господарської та зовнішньоекономічної діяльності ІТ підприємства; структурний, динамічний та порівняльний аналіз – для оцінки трендів світового ІТ ринку; регресійного моделювання та статистичного аналізу – для характеристики ретроспективних змін та прогнозування майбутнього стану світового ІТ ринку; графічний – для наочного уявлення результатів дослідження. Інформаційно-емпіричну базу дослідження склали: програмні документи, що регулюють пріоритети розвитку України та її суб'єктів господарювання, дані служби державної статистики України, профільних міністерств та відомств, звіти аналітичних міжнародних агентств та інститутів, щорічна звітність ІТ підприємства «Soft Svit» та основних гравців світового та українського ІТ ринку. Практична значимість випускної кваліфікаційної роботи полягає у можливості використання аналітичних даних у процесі розробки міжнародної стратегії зовнішньоекономічної діяльності для ІТ-компаній. Структура випускної кваліфікаційної роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, основної частини (трьох розділів, восьми підрозділів), висновків та списку використаних джерел (83 найменування). Обсяг випускної кваліфікаційної роботи – 75 сторінок машинописного тексту.
Інші роботи з даної категорії: