0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діяльність підприємства (ID:131663)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 51
Рік виконання: 2013
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ.1 Збір матеріалу для написання теоретичної частини. 1.1 Теоретична частина по заданим варіантам Розділ.2 Узагальнення інформації щодо діяльності підприємства та автотранспортної . 2.1 Спеціалізація підприємства 2.2 Визначення цілей і задач функціонування. Розділ.3 Аналіз внутрішнього середовища підприємства. 3.1 Характеристика ОСУ 3.2 Персонал як елемент внутрішнього середовища організації. 3.3 Аналіз маркетингової сфери підприємства 3.4 Аналіз фінансової сфери підприємства Розді.4 Оцінка та аналіз зовнішнього середовища організації. 4.1 Аналіз конкурентного середовища. 4.2 Аналіз економічних факторів. 4.3 Оцінка ризику та страхування. 4.4 Характеристика законодавчої бази щодо діяльності підприємства. Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновки У процесі виконання даної курсової роботи були вирішені поставлені задачі та зроблені наступні висновки: Було проведено аналіз внутрішнього середовища ТОВ « ФОЗДАЙК ГРУП » Отже, позиції управління всередині організації в основному визначаються тим призначенням і тією роллю, які закликана реалізувати дана організація. У внутрішньо організаційному житті управління виграє роль координаційного початку, який формує та приводить у рух ресурси організації для досягнення нею своїх цілей. Менеджмент формує та змінює, коли це необхідно, внутрішнє середовище організації, яке представляє собою органічне поєднання таких складових, як структура, кадри, організаційна культура, та здійснює управління функціональними процесами, що проходять в організації. Був проведений маркетинговий аналіз тому ,що умовах ринку, жорсткої конкуренції, невизначеності і рухливості зовнішнього середовища планування виробництва продукції, послуг повинна задовольняти конкретні потреби покупців, замовників чи споживачів і бути тісно пов'язаним з розробкою загальної стратегії розвитку підприємства, проведенням маркетингових досліджень, проектуванням конкурентоспроможної продукції, організацією її виробництва і реалізації, а також виконання інших функцій і видів внутрішньогосподарської діяльності.