0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота на тему "УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ (ID:150031)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 110
Рік виконання: 2014
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Види маркетингових стратегій 8 1.2. Підходи до розробки маркетингових стратегій 21 1.3. Етапи розробки маркетингової стратегії 32 Висновки до розділу 1 37 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «БЛІК» 39 2.1. Напрямки діяльності та організаційна структура підприємства 39 2.2. Аналіз фінансово-господарських показників діяльності підприємства 50 2.3. Дослідження маркетингової стратегії ТОВ «БЛІК» 58 Висновки до розділу 2 68 3. УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 70 3.1. Напрямки удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві 70 3.2. Розробка заходів з реалізації стратегії маркетингу на підприємстві 75 3.3. Економічна ефективності запропонованих маркетингових заходів 82 Висновки до розділу 3 87 4. ОХРАНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 89 4.1. Нормативно-законодавчі акти з охорони праці 89 4.2. Характеристика управління охороною праці ТОВ «БЛІК» 91 4.3. Дії в надзвичайних ситуаціях 97 Висновки до розділу 4 100 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104 ДОДАТКИ 109
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ ВСТУП 6 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Види маркетингових стратегій 8 1.2. Підходи до розробки маркетингових стратегій 21 1.3. Етапи розробки маркетингової стратегії 32 Висновки до розділу 1 37 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «БЛІК» 39 2.1. Напрямки діяльності та організаційна структура підприємства 39 2.2. Аналіз фінансово-господарських показників діяльності підприємства 50 2.3. Дослідження маркетингової стратегії ТОВ «БЛІК» 58 Висновки до розділу 2 68 3. УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 70 3.1. Напрямки удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві 70 3.2. Розробка заходів з реалізації стратегії маркетингу на підприємстві 75 3.3. Економічна ефективності запропонованих маркетингових заходів 82 Висновки до розділу 3 87 4. ОХРАНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 89 4.1. Нормативно-законодавчі акти з охорони праці 89 4.2. Характеристика управління охороною праці ТОВ «БЛІК» 91 4.3. Дії в надзвичайних ситуаціях 97 Висновки до розділу 4 100 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104 ДОДАТКИ 109