0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив зовнішніх чинників на стратегію управління ПП «Гранд готель» міста Львова (ID:161750)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 121
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЕМ ТА ЇЇ ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ 1.1 Організація формування стратегії управління у готелі 1.2 Особливості стратегічного управління готельно-ресторанним підприємством 1.3 Фактори зовнішнього впливу на стратегію розвитку туризму 1.4 Роль інвестиційно-інноваційної діяльності в реалізації стратегії управління готелем РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ ВПЛИВУ НА СТРАТЕГІЮ УПРАВЛІННЯ ПП «ГРАНД ГОТЕЛЬ» 2.1 Стратегія розвитку готельного господарства у м.Львові як чинник впливу на стратегію управління окремого готелю 2.2 Загальна характеристика функціонування готелю "Гранд Готель" 2.3 Зовнішні чинники, що визначають ефективність стратегічного управління «Гранд Готелем» 2.4. Економічна ефективність функціонування готелю "Гранд Готель" РОЗДІЛ 3 ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ НА ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ «ГРАНД ГОТЕЛЕМ» 3.1 Оптимізація стратегії розвитку готелю за рахунок реалізації Стратегії розвитку Львівської області до 2015 року 3.2 Вплив інноваційних технологій на покращання стратегії управління «Гранд готелем» ВИСНОВКИ РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Тенденції сучасного розвитку економічної ситуації в Україні характеризуються високим динамізмом, активізацією структурних зрушень на користь сфери послуг, загостренням конкурентної боротьби. Набувають ознак комплексності, взаємодоповнюваності та взаємопричинності процеси у зовнішньому середовищі. Ці явища обумовлюють необхідність наукового пошуку нових механізмів і методів стратегічного управління, стрижнем якого є стратегія розвитку підприємства. Актуальність теми. В умовах трансформаційних змін недостатньо досліджена проблема формування стратегії розвитку підприємств галузей (підгалузей) сфери послуг та впливу чинників на її формування. До цього господарського сегмента належить готельне господарство, яке розглядається здебільшого як перспективне з точки зору прибутковості й динамічності розвитку. Сучасний стан господарювання вітчизняних підприємств готельного господарства характеризується нестійкими тенденціями розвитку, що в основному обумовлюється сезонними коливаннями попиту і неможливістю створення запасів специфічного продукту – готельної послуги, зростанням цін на послуги та недостатнім рівнем якості обслуговування при невисокій еластичності попиту за ціною, організаційним консерватизмом процесу управління. За останні роки завантаження підприємств готельного господарства України не перевищувало 25 % пропускної спроможності; питома вага збиткових підприємств у загальній кількості готельних підприємств складала близько 30%, майже 80% потребують модернізації, автоматизації та комп’ютеризації. Ситуація також ускладнюється нестабільністю зовнішнього середовища, неузгодженістю процесів, які відбуваються всередині підприємств, не адекватному ринковим вимогам управлінню господарською діяльністю. Для забезпечення ефективного функціонування підприємств готельного господарства виникає необхідність наукового обґрунтування стратегій їх розвитку, які кореспондуються із передовим світовим досвідом та вдалою практикою вітчизняних підприємств-лідерів. Наукова ідея формування стратегії розвитку готельних підприємств повинна базуватися на комплексному, системному підході до вирішення проблем взаємоузгодження і збалансування їх розвитку з зовнішнім та внутрішнім середовищем. Проблематика. Окремі аспекти функціонування та розвитку готельних підприємств розглядаються у наукових працях вітчизняних і зарубіжних авторів: В.А. Азара, Р.А. Браймера, О.П. Дуровича, М.І. Кабушкіна, В.І. Карсекіна, В.О. Квартальнова, Н.М. Кузнєцової, Г.А. Папіряна, Т.І. Ткаченко, Д. Уокера, О.Д. Чудновського. Проте в них недостатньо висвітлені принципово важливі питання обґрунтування стратегії, не розроблені адекватні моделі ринкової поведінки, не визначені детермінанти, пріоритетні напрями та завдання розвитку готельного господарства за умов динамічного ринкового середовища. Основна мета дипломної роботи – охарактеризувати вплив зовнішніх чинників на формування стратегії розвитку окремо взятого готелю, організацію формування стратегії управління у готелі в цілому, узагальнити процес вироблення раціональних управлінських рішень та розробити пропозиції щодо удосконалення формування стратегії управління на перспективу з метою оптимізації ринкової діяльності об’єкту дослідження. Для досягнення визначеної мети були поставлені та вирішені такі завдання: • аналіз теоретичних джерел з даної проблематики; • встановлення переліку видів управлінських рішень та факторів впливу на них; • дослідження та аналіз чинників впливу на формування стратегії управління окремого готелю; • діагностика проблем та виявлення можливих альтернатив їх вирішення. Предметом дослідження є вплив зовнішніх факторів на технологію формування управлінської стратегії та шляхи її удосконалення. Об'єктом дослідження вибрано приватне підприємство «Гранд готель» у м.Львові, як одне із найбільш реперезентабельних підприємств готельного господарства міста. Методи дослідження, які були використані під час написання дипломної роботи: діалектичний, статистично-економічний, моно-графічний, розрахунково-конструктивний, балансовий, групування і перегрупування витрат виробнитва, спостереження, порівняння, аналізу і синтезу, математичні методи дослідження собівартості і рентабельності продукції. Дослідження проводилося на основі системного і комплексного підходу. Основними джерелами інформації для написання дипломної роботи послужили статистичні довідники, нормативно-правові документи, праці зарубіжних та вітчизняних вчених з питань стратегії управління готелем та шляхів її удосконалення, статут