0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Внутрішнє середовище організації, його складові та взаємозв’язок між ними (ID:175863)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 40
Рік виконання: 2015
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ 1. Поняття внутрішнього середовища підприємства…………………...5 РОЗДІЛ 2. Основні складові внутрішнього середовища органіщації та взаємозв’язок між ними……………………………………………………………..7 РОЗДІЛ 3. Характеристика основних складових внутрішнього середовища підприємства 3.1. Цілі організації…………………………………………………………………20 3.2. Структура підприємства………………………………………………………23 3.3. Технологія та її місце у системі елементів організації……………………...25 3.4. Трудові ресурси організації…………………………………………………...29 3.5. Організаційна культура підприємства………………………………………..31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………39 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 3 ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Цілі організації Оскільки під підприємством слід розгляди певну сукупність людей, які мають певну спільну мету (ціль або цілі), то, власне ціль, як бажаний кінцевий результат діяльності, може служити мотивом, що спонукує людей до дії, оскільки формується на основі їхніх потреб та інтересів. Ціль обирається, конструюється людиною у вигляді ідеальної моделі стану системи у майбутньому, можливість досягнення якої оцінюється людиною (керівником) з урахуванням різних чинників, починаючи від особистих (рівень професіоналізму, співвідношення мотивів і стимулів) і закінчуючи тими, які впливають і впливатимуть на функціонування системи з боку зовнішнього середовища. Останнє встановлює ресурсні та інституційні обмеження, у рамках яких можливе досягнення цілі або вказує засоби її досягнення. Цілі різних підприємств можуть бути подібними або істотно відрізнятися. Так, для підприємства, що працює на комерційних засадах, важливою метою є отримання прибутку, а для неприбуткових організацій – вирішення в рамках встановленого бюджету тих проблем, заради усунення яких вони створюються. Як правило, підприємства ставлять і реалізують не одну ціль, а декілька, які є важливими для їх функціонування і розвитку. Це можуть бути цілі, розраховані на перспективу або короткотермінові, вони можуть стосуватися вирішення економічних, технічних або соціальних задач, бути пріоритетними чи другорядними і т. ін. (табл. 1).