0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Досконала (чиста) конкуренція : сутність моделі, фундатори концепції, приклади з вітчизняного та світового бізнесу» (ID:215942)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 26
Рік виконання: 2014
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 1. Еволюція концепції досконалої конкуренції 6 2. Модель досконалої конкуренції 9 3. Поведінка фірми в умовах ринку досконалої конкуренції. 13 3.1. Ринкова поведінка підприємства в короткостроковому періоді 13 3.2. Фірма на ринку досконалої конкуренції в довгостроковому періоді 15 4. Ефективність ринку досконалої конкуренції 18 5. Втілення теорії досконалої конкуренції в реальних умовах функціонування ринку 21 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
При аналізі ефективності конкурентного ринку, виділяють: 1) ефективність виробництва (виробництво продукту при найменших витратах); 2) ефективність розподілу ресурсів (між галузями та окремими виробниками, щоб максимізувати задоволення потреб). Ефективність виробництва конкурентного ринку – ціна встановлюється на рівні мінімальних середніх витрат, тобто споживачі одержують необхідні їм товари за найнижчими цінами з усіх можливих. Ефективність розподілу ресурсів – конкурентна фірма залучає ресурси лише до тієї точки, в якій ціна зрівнюється з граничними витратами, а це означає, що ресурси розподілено найефективніше. Ринок досконалої конкуренції має свої недоліки: 1) конкурентна фірма виробляє лише те, що у неї купують (фірма не стане виробляти громадські товари, за які не має можливості отримати відшкодування від споживача), тому ринковий механізм у сучасній економіці доповнюється державним регулюванням; 2) максимізацію прибутку, як мета конкурентної фірми, за частупризводить до конфлікту між поточними і перспективними цілями (ефект Робін Гуда). Однак навіть з перерахованими недоліками ринок досконалої конкуренції є найефективнішою моделлю ринку.