0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження асортиментної політики підприємства (ID:27020)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 52
Рік виконання: 2008
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти дослідження асортиментної політики в ринкових умовах 1.1 Економічна сутність та види товарного асортименту 1.2 Асортимент як складова частина економічної стратегії підприємства 1.3 Методичні підходи щодо формування перспективного товарного асортименту Розділ 2 практичні аспекти дослідження асортиментної політики підприємства тов “меблі – лівс» 2.1 Організаційно - економічна характеристика товариства з обмеженою відповідальністю “Меблі - Лівс” 2.2 Аналіз товарної стратегії поведінки ТОВ “Меблі - Лівс” на меблевому ринку м. Сміла 2.3 Аналіз асортиментної політики ТОВ “Меблі - Лівс” по наданню торгівельних послуг Розділ 3 шляхи вдосконалення асортиментної стратегії оптово-роздрібного підприємства тов “меблі - лівс” Висновки Список використаної літератури Найважливішим об’єктом маркетингової та комерційної діяльності торгового підприємства є організація і технологія оптового і роздрібного продажу товарів. Маркетинговий етап цієї роботи включає знаходження ринку збуту конкретних товарів, дослідження ринкових можливостей та застосування цілого комплексу методів по вивченню попиту населення і кон’юнктури торгівлі. Для визначення стратегії торгівельного підприємства з урахуванням впливу зовнішнього та внутрішнього середовища використовується SWOT – аналіз. Для збуту товарів в умовах посилення конкуренції роздрібні підприємства повинні застосовувати маркетинговий підхід, який передбачає розробку чотирьох елементів: товар, ціна, методи поширення та метоли просування, а також виконувати основні принципи маркетингової діяльності. При закупівлі товарів оптово-роздрібним торгівельним підприємством використовуються договірні відносини, договори купівлі-продажу укладаються при стабільних господарських зв’язках і досить великих обсягах постачання. При оптовій і роздрібній торгівлі важливо організовувати облік товарів за допомогою сучасної комп’ютерної техніки, що забезпечить безперервний постійний облік продажу товарів в асортиментному розрізі для кожного покупця. Основними методами оптового продажу товарів є: за особистим відбором товарів покупцями; за письмовими, телефонними, телеграфними, факсними заявками (замовленнями); через роз'їзних товарознавців (комівояжерів) і пересувні кімнати товарних зразків; через автосклади; поштовими посилками. Методами роздрібного продажу товарів є: з відкритим викладенням, обслуговування через прилавок, за попереднім замовленням, за зразками, самообслуговування. Комерційна діяльність з оптового та роздрібного продажу товарі відрізняються між собою, оскільки при роздрібній торгівлі підприємства реалізують товари безпосередньо населенню, тобто фізичним особам, застосовуючи свої специфічні способи і методи роздрібного продажу. Якість торгового обслуговування значною мірою визначається кількістю і якістю додаткових торгових послуг, що надаються магазинами покупцям товарів. Додаткові торгові послуги поділяють на послуги, пов’язані з купівлею товарів, послуги, пов’язані з наданням допомоги покупцям при використанні придбаних товарів, послуги, пов’язані зі створенням сприятливої обстановки для відвідування магазину. ТОВ “Меблі - Лівс” є підприємством, з чисельністю персоналу 10 осіб, що здійснює виробничо-торгівельну діяльність. Головними напрями діяльності є торгівля оптом і вроздріб меблями та меблевою фурнітурою. Організаційна структура управління підприємством побудована по функціональному принципу та не містить фахівця з маркетингу. Маркетингові функції розпорошені між різними функціональними одиницями підприємства. В своїй діяльності підприємства використовує окремі елементи маркетингу. Проведений нами аналіз зовнішнього середовища показав, що підприємство повинно використовувати стратегію “Максі-міні”, тобто використовувати свої сильні сторони для нейтралізації зовнішніх загроз, а не для зростання, тобто переходити до позиції оборони. Для фірми доцільним є здійснення вибіркових контратак, тобто завойовувати окремі ринкові ніші, але більшість зусиль спрямовувати на конкурентну боротьбу та підготовку до активних дій в майбутньому, коли можливості будуть переважати загрози. Основний висновок, що виплаває з АВС - аналізу: доцільною є концентрація на восьми моделях, які приносять найбільший прибуток. До даної категорії увійшли моделі, що користуються найбільшим попитом. Серед них диван “Малютка”, “Шерхан”, “Находка”, та ціна яких невисока – від 870 грн. до 1562 грн. Ці моделі розраховані на споживачів із середнім та нижчим за середній рівні доходів. Також до категорії А увійшли найдорожчі моделі “Берлін” та “Мадрид”, ціна яких 15500 грн. та 9000 грн. відповідно. Дані моделі розраховані на покупців із високим рівнем доходів та мають найвищу якість. Перелік графічного матеріалу Рис 1.1. Матриця “Види асортименту” [12, c. 264]. Рис. 1.2. Процес виділення СЗГ[32, с. 184] Таблиця 1.1 Основні принципи сегментування ринку Рис. 2.1. Організаційна структура управління ТОВ “Меблі - Лівс” Таблиця 2.1 Аналіз показників, що характеризують фінансову і ринкову стійкість підприємства Таблиця 2.2 Показники ділової активності Таблиця 2.3 Показники рентабельності Таблиця 2.4 Оцінка зовнішніх можливостей і загроз ТОВ «Меблі - Лівс» Таблиця 2.5 Аналіз рівня нестабільності Таблиця 2.6 Оцінка конкурентоспроможності ТОВ “Меблі - Лівс” Таблиця 2.7 Визначення звичайної та абсолютної конкурентної сили компанії Таблиця 2.8 Асортимент м’яких меблів Таблиця 2.9 Вихідні дані для проведення аналізу збуту Таблиця 2.10 Розподіл товарів по категоріям Рис. 2.2. Графік АВС – аналізу Таблиця 2.11 Розрахунок ціни на диван “Малютка” Таблиця 3.1 Маркетингові стратегії росту
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову