0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування і розвиток стратегії просування брендів у соціальних мережах (ID:841967)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 90
Рік виконання: 2023
Вартість: 1100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 5 1.1. Формування і розвиток стратегії просування брендів у соціальних мережах: відмінності та особливості від загальної маркетингової стратегії просування 5 1.2. Особливості функціонування брендової стратегії у соціальних мережах 10 1.3. Основні інструменти, їхня характеристика 21 РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 34 2.1. Маркетинговий аналіз діяльності підприємства 34 2.2. Переваги та недоліки просування брендів підприємства у соціальних мережах 43 2.3. Дослідження ефективності впливу брендів на цільову аудиторії 52 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВА 64 3.1. Пропозиції щодо покращення просування бренду у соціальних мережах 64 3.2. Обґрунтування запропонованих напрямів з врахуванням існуючих трендів SMM-маркетингу 69 3.3. Розрахунок економічної ефективності практичних пропозицій 75 ВИСНОВКИ 81 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблема цієї роботи у тому, наскільки ефективно інструменти SMM-маркетингу використовують і як вони впливають споживачів. Об'єкт – маркетингові комунікації компанії. Предмет – використання SMM-інструментів у вибудовуванні відносин із споживачами. Мета цієї роботи: розробка проектних рекомендацій підвищення ефективності SMM-стратегії у керуванні відносинами зі споживачами. Завдання: 1. Вивчити теоретичні основи формування та розвитку стратегії просування брендів у соціальних мережах; 2. Проаналізувати існуючу стратегію просування бренду в соцмережах; 3. Вивчити шляхи оптимізації просування брендів підприємства в соціальних мережах. У ході роботи над магістерським проектом було використано теоретичні та емпіричні методи: систематизація, аналіз, порівняння. Під час підготовки роботи перероблено широке коло сучасної літератури та публікацій з відповідних галузей знання. В рамках дослідження були вивчені: навчальна література, нові посібники з SMM, результати досліджень, інформація з сайтів комп'ютерної мережі Інтернет. Практична значущість роботи полягає у розроблених рекомендаціях, повне або часткове впровадження яких дозволить залучити нових клієнтів у веб-студію, закріпить позитивний імідж серед вже наявних клієнтів, а також підвищить конкурентоспроможність компанії.