0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ (ID:846781)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 119
Рік виконання: 2014
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………. 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ………………........ 7 1.1. Сутність та значення конкурентоспроможності в сучасних умовах господарювання……………………………………………………………… 7 1.2. Методика оцінювання рівня конкурентоспроможності…………...…. 17 1.3. Сучасний стан та проблеми розвитку фармацевтичної галузі………. 25 Висновки до першого розділу ……………………………………………… 34 РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ТА ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ………………………………………………………….. 36 2.1. Організаційно-економічна характеристика ПАТ «НВЦ «БХФЗ»…. 36 2.2. Аналіз конкурентного середовища ПАТ «НВЦ «БХФЗ»…………….. 46 2.3. Визначення рівня та оцінка конкурентоспроможності досліджуваного підприємства……………………………………………… 55 Висновки до другого розділу…………………………………………......... 67 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ………………………………. 69 3.1. Обґрунтування перспектив розвитку фармацевтичного підприємства на основі SWOT-аналізу……………………………………. 69 3.2. Удосконалення конкурентних та функціональних стратегій ПАТ «НВЦ «БХФЗ»……………………………………………………………… 78 3.3. Розробка комплексу заходів ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства…………………………………... 94 Висновки до третього розділу………………………………………………. 101 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ…… 103 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………….......... 109 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………….………... 114 ДОДАТКИ…………………………………………………………………… 119
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Конкурентоспроможність підприємства є однією з найважливіших категорій ринкової економіки і характеризує можливість та ефективність адаптації підприємства до умов конкурентного середовища. У зв’язку з цим обґрунтування підходів до її дослідження з метою подальшої розробки системи управління конкурентоспроможністю підприємств є актуальним. Ключове положення в економіці України займають промислові підприємства. Це обумовлено тим значенням, яке має промисловість у структурі національної економіки. Тому проблеми підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств на внутрішньому і на міжнародних ринках є важливими як у сучасних умовах, так і в майбутньому. Особливої гостроти ця проблема набуває в умовах посилення інтенсивності конкуренції на окремих ринках, де від підприємств-виробників продукції потрібно постійно відслідковувати зміни попиту, вартості сировинних ресурсів, а питання рентабельності активів прямо залежить від ступеня використання новітніх підходів у сфері менеджменту. Проблема конкурентоспроможності носить універсальний, всесвітній характер. Нині вона зачіпає практично всі країни світу, всі підприємницькі структури, всіх товаровиробників. Розвиток фармацевтичного ринку є основою стабільності і збалансованості сфери виробництва й обігу лікарських засобів і, тим самим, одним з елементів, що забезпечують національну безпеку України, у значній мірі залежну від стану економіки країни. У сучасних умовах безпосередньої взаємодії українських і зарубіжних підприємців проблема конкурентоспроможності України і її галузей стала центральною і реальною. Зростання конкуренції на фармацевтичному ринку країни примушує багато компаній шукати принципово нові моделі розвитку, розвивати нову філософію існування у змінній системі охорони здоров’я. Зростають витрати на науково-дослідні і дослідно-конструкторські роботи − за відсутності упевненості в їх прибутковості, а в деяких випадках і окупності. У економічній літературі обговорення проблем конкурентоспроможності знайшло відображення в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників Г. Л. Азоєва, О. С. Віханського, Р. А. Фатхутдінова, А. Ю. Юданова, І. Ансоффа, Д. Боумена, П. Дойля, М. Портера, Р. Уотермана та інших. Питанням управління конкурентоспроможністю на фармацевтичних підприємствах присвятили свої праці З. М. Мнушко, О. В. Посилкіна, Г. І. Фролова, В. Ю. Фролова, К. А. Файзулаєва, О. І. Жилінська та інші. З огляду на вищевказане, метою дипломної роботи є дослідження сутності та методології конкурентоспроможності підприємств, особливостей управління конкурентоспроможністю на фармацевтичному підприємстві, а також розробка шляхів удосконалення управління конкурентоспроможністю фармацевтичного підприємства. Відповідно до цільової спрямованості дипломної роботи передбачено послідовне вирішення таких завдань: з’ясувати сутність та значення конкурентоспроможності в сучасних умовах господарювання; вивчити методику оцінювання рівня конкурентоспроможності; дослідити сучасний стан та проблеми розвитку фармацевтичної галузі; надати організаційно-економічну характеристику досліджуваного фармацевтичного підприємства; проаналізувати конкурентне середовище фармацевтичного підприємства; визначити рівень та оцінити конкурентоспроможність досліджуваного підприємства; визначити напрямки підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю фармацевтичного підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління конкурентоспроможністю фармацевтичного підприємства. Предметом дослідження є теорія і практика застосування системи управління конкурентоспроможністю на фармацевтичному підприємстві. Об’єктом, на матеріалах якого виконувалось дослідження є Публічне акціонерне товариство «Науково-виробничий центр «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод» (ПАТ «НВЦ «БХФЗ»). Методологічною основою дослідження є об'єктивні економічні закони розвитку суспільного виробництва. Інформаційною базою дипломної роботи є законодавчі і нормативні документи, що регламентують діяльність суб'єктів господарювання в Україні, офіційні статистичні матеріали, праці вітчизняних та закордонних авторів, матеріали преси та фактичні дані діяльності досліджуваного підприємства. У дослідженні використано загальнонаукові методи наукової абстракції, аналізу та синтезу, історичних аналогій до пізнання економічних явищ, об'єктів і процесів, індукції та дедукції. При проведенні досліджень використано такі методи: структурно-логічного аналізу; комплексно-цільовий і ситуаційний підходи та метод аналізу ієрархій; статистичного і техніко-економічного аналізу; прийоми ранжування та експертних оцінок; матричний, графічний. Практичне значення отриманих результатів дипломної роботи полягає у можливості їх застосування на фармацевтичних підприємствах з метою удосконалення управління конкурентоспроможністю. Апробація результатів дослідження здійснювалася при їх обговоренні на засіданнях кафедри менеджменту і адміністрування.