0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове забезпечення фінансового планування підприємства» (на прикладі ПП «Олеся») (ID:962441)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 45
Рік виконання: 2014
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Економічна сутність фінансового планування діяльності підприємства 1.1. Зміст, завдання та методи фінансового планування 1.2. Принципи та типи планування в організації 1.3. Загальні концепції планування маркетингу 1.4. Особливості планування маркетингу в економіці Україні 2. Аналіз роботи ПП «Олеся» та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз трудових ресурсів 2.3. Аналіз фінансового стану 2.4. Маркетинговий аналіз 2.5. Шляхи вдосконалення діяльності підприємства Висновки Додатки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ У умовах ринкової економіки значно зростають роль і значення своєчасного і якісного аналізу фінансово-економічної діяльності господарюючих суб’єктів і вишукування шляхів його зміцнення, підвищення конкурентноздатності підприємства. Для нормального розвитку будь-якого підприємства необхідно уважно стежити за наявністю та використання фінансових ресурсів, проводити заходи для їх зміцнення і покращення стану. Це обумовлює актуальність теми даної роботи. Метою даної роботи є розглянути систему фінансового планування на підприємстві та факторів, що на нього впливають. Показати необхідність та вигоди планування, незважаючи на нестабільність економіки України. Викласти основні методологічні положення і вимоги, щодо планування на підприємстві та у приватній фірмі. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: • розкрити економічну сутність фінансового забезпечення діяльності підприємств; • розглянути основні принципи планування, зупинитися на їх сутності; • навчитися застосовувати певні типи планування в залежності від мети, що ставить перед собою підприємство; • здійснити аналіз фінансових ресурсів ПП «Олеся»; • визначити напрямки підвищення доходів підприємства. Об’єктом дослідження є управління фінансовими ресурсами підприємства, необхідними для здійснення господарської діяльності. Суб’єктом дослідження виступає готельний комплекс “Олеся”. Фінансово-економічни й стан підприємства повинен систематично і всебічно оцінюватися з використанням наявних видів і методів аналізу, комплексу різноманітних показників. Це дозволить:  критично оцінити фінансові результати діяльності підприємства і його фінансовий стан як у статиці за аналізований період, так і в динаміці а ряд періодів;  визначити "болючі" точки у фінансовій діяльності підприємства;  знайти шляхи більш ефективного використання фінансових ресурсів, раціонального їх розміщення. Система планування на підприємстві займає одну з найважливіших частин політики компанії. А тому в одному з перших пунктів плану буде викладено про сутність фінансового планування, як найважливішої частини менеджменту. Необхідно розглядати планування як вміння передбачити майбутне підприємства та використати це передбачення. Всі суб’єкти господарювання варто розглядати, як учасників ринкової системи в цілому, яка підпорядкована ціновому механізму. Вміння передбачити результати діяльності фірми та її ресурси – це також складові планування, що є основою у розумінні цього процесу. Особлива увага приділяється плануванню ділових відносин. Адже планування становиться можливим лише тоді, коли відносини між фірмами перетворюються із випадкових, одноразових у більш стійкі та тривалі. А це в свою чергу може статися лише за умови чіткої уяви своїх відносин зі своїми партнерами по бізнесу. Крім того в окремому розділі буде розглянуто ті вигоди, що дає планування нашим підприємствам сьогодні, коли досить висока рухливість внутрішніх та зовнішніх процесів. Особливості планування в економіці України займає також чільне місце. Це пов’язано з нестабільністю економіки України сьогодні. А тому в данному випадку особливу роль при складанні плану починає відігравати “інтуіція” підприємця.