0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Засоби формування виразеості мовлення в дошкільному віці (ID:127326)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2015
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ……………………….. 5 1.1. Поняття виразності мовлення та особливості розвитку мовлення в дошкільному віці …………………………………………… 5 1.2. Розвиток виразності мовлення у дошкільному віці різними засобами ………………………………………………………… 9 1.3. Специфіка формування виразного мовлення на етапі дошкільного дитинства ………………………………………………….. 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ …………………….… 20 2.1. Методи формування виразності мовлення у дошкільників ……… 20 2.2. Специфіка мовленнєвих занять з дітьми в дошкільному навчальному закладі …………………………………………………….. 26 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………… 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………… 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Мова – основний засіб спілкування та самовиразу сучасної гармонійної високорозвиненої особистості. Тому, розвиток мовлення дітей – одна з головних проблем дошкільної педагогіки. Її актуальність обумовлена пріоритетними напрямами Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Законом України «Про дошкільну освіту», «Базовим компонентом дошкільної освіти», спрямованими на модернізацію дошкільної освіти, вдосконалення форм, методів, засобів і методики навчання дітей рідної мови, формування культури мовленнєвого спілкування. І саме дошкільний вік є періодом активного засвоєння дитиною мови, становлення й розвиток усіх боків мовлення – фонетичного, лексичного, граматичного, зв’язного, засвоєння його виразності та образності. Крім того... Проблема виразності мовлення досліджувалася психологами (В. Артемов, К. Ізард, А. Ковальов, С. Рубінштейн, О. Чебикін, П. Якобсон та ін.). Засоби виразності в мовленні, що звучить, виступили об’єктом досліджень багатьох учених (О. Аматьєва, С. Боднар, О. Говалешко, Б. Головін, Г. Дідук, Г. Колшанський, Л. Кулибчук, О. Потебня, О. Реформатський, Ю. Руденко, З. Семенова, Н. Черемсина, Л. Щерба та ін.).... Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та практична... Об’єкт дослідження – мовленнєва... дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови та засоби... Мета, об’єкт та предмет дослідження дозволили сформулювати гіпотезу про те, що систематичне використання різноманітних засобів формування виразності мовлення ефективно впливає на... Завдання дослідження: 1. Розкрити ... 2. Визначити особливості ... 3. Розкрити специфіку засвоєння ... 4. Описати систему прийомів ... Методи дослідження: аналіз й узагальнення психолого-педагогічної, лінгвістичної та методичної літератури, спостереження.... Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератур. ...... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Поняття виразності мовлення та особливості розвитку мовлення в дошкільному віці Виразність мовлення – багатоаспектна проблема, яка розглядається у лінгвістиці, психології та лінгводидактиці. Поняття «виразність мовлення» поєднує в собі два окремі, але взаємозалежні аспекти, що становлять діалектичну єдність: емоційну насиченість (експресивність) та образність (зображувальність). У мовознавстві термін «експресія» означає – «виразно-образотворчі якості мовлення, що відрізняють його від звичайного (стилістично нейтрального) мовлення і надають йому образності та емоційної «забарвленості», а також «виразно-образотворчі якості мовлення, що надаються їй лексичними, словотворчими й граматичними засобами (експресивною лексикою, особливими афіксами, тропами, фігурами)» [3].... .......... РОЗДІЛ 2. МЕТОДКА РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Методи формування виразності мовлення у дошкільників Методи навчання – це способи спільної діяльності вихователя і дітей, спрямовані на розв’язання завдань розвитку мовлення. Щоб розібратися в численних методах і прийомах навчання, правильно оцінити, з’ясувати їх характер і сутність, використовують наукову класифікацію. Класифікують методи навчання за такими ознаками: за характером керівництва розумовою діяльністю учнів (пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький); за джерелом знань (наочні, словесні, практичні); за напрямом діяльності (практичні, практико-теоретичні, теоретичні). У дошкільній педагогіці методи навчання класифікуються здебільшого за джерелом знань. Розгляньмо їх.[3]... ....... ВИСНОВКИ Підводячи підсумки дослідження розвитку виразності мовлення у дітей дошкільного віку, можна зробити певні висновки, що відображають результати вивчення проблематики. Перш за все, очевидним є те, що дане питання є актуальним на сьогодні не лише серед педагогів, алей й вчених, психологів, лінгвістів. При чому як вітчизняних, так і зарубіжних. На початковому етапі роботи ми поставили певні завдання, які поступово вирішували. А саме: 1. Розкривши сутність поняття «виразність мовлення», дійшли висновку, що..... ........... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Аматьєва О.П. Що впливає на виразність мовлення? Навчання дітей старшого дошкільного віку інтонаційної та жестико-мімічної виразності мовлення / О.П. Аматьєва // Дитячий садок. – 2004. – № 19. 2. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». – К.: Світич, 2008. .... 16. Стрюк К. Ще раз про розвиток мовлення: Пріоритетні напрями розвитку мовленнєвої діяльності дошкільнят / К. Стрюк // Дитячий садок. – 2004. – № 47.
Інші роботи з даної категорії: