0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Взаємодія школи і сімї у вихованні молодших школярів (ID:142850)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2014
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ : ВСТУП……………………………………..………………………………………3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СПІВПРАЦІ ШКОЛИ ТА СІМ`Ї ………………………………………………………………………………5 1.1. Педагогічна співпраця школи та сім`ї у спадщині українських педагогів………………………………………………………………………..5 1.2. Роль сім`ї у вихованні дітей……………………………………..………10 1.3. Зміст сімейного виховання, його види, завдання, особливості……….13 ВИСНОВКИ………………….…………………………………………………..17 РОЗДІЛ 2 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПІВПРАЦІ ШКОЛИ ТА СІМ`Ї………………………………………………………………18 2.1. Шляхи підвищення педагогічної культури батьків………………………18 2.2. Форми співпраці школи та сім`ї…………………………………………...21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...27 РОЗДІЛ 3 ВЗАЄМОЗВ`ЯЗОК ШКОЛИ ТА СІМ`Ї З ДОСВІДУ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКТИВІВ………………………………………………28 3.1. Дослідження педагогів щодо організації спільної діяльності школи та сім`ї в загальноосвітніх закладах………………………………………...28 3.2. Експериментальна робота науковців на визначення взаємозв’язків у системі вихователь-батьки, батьки-учні, учні-вихователь……………..32 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Питання сім’ї та вплив сімейного виховання на формування особистості дитини залишається актуальним для сьогодення. Проблема педагогічної співпраці школи та сім`ї є однією з найпоширеніших проблем і вимагає більш детального вивчення. Значний внесок у дослідження проблеми взаємодії школи й сім’ї у вихованні особистості зробили сучасні вчені. Ними вивчалися такі аспекти цієї проблеми: особливості виховного потенціалу родинної педагогіки(С. Д. Бабишина, З. Є. Болтарович, М. Г. Стельмахович); формування педагогічної культури сучасних батьків(А. А. Марушкевич, В. Г. Постовий); психологічні основи сімейного виховання(Т.А. Куликова); основні напрями співпраці сім’ї й школи(Т. Ф. Алексєєнко); форми організації роботи з батьками в освітньому закладі(І. М. Рибальченко) та ін.. Сім’я є найважливішим компонентом мікросередовища, незамінним соціальним інститутом розвитку дитини, де відбувається процес її соціалізації, закладаються основи моральності й світогляду, ціннісно-мотиваційної сфери особистості. Сім’я характеризується глибокою специфічністю свого психологічного впливу, високий потенціал якого забезпечується особливостями відносин дітей і батьків : любов, довіра, прихильність, повага, взаємне піклування, почуття обов’язку, авторитет та ін. Завдання школи полягає в педагогічно доцільному, психологічно коректному керівництві вихованням дітей у сім’ї, озброєнні батьків науковими основами сімейного виховання, постійній кваліфікованій допомозі їм у використанні морально-виховного потенціалу сучасної сім’ї. Мета : визначення й обґрунтування шляхів активізації взаємодії вчителів і батьків в умовах особистісно орієнтованого навчання та виховання. Завдання: 1. Проаналізувати передовий досвід з визначеної теми. 2. Визначити зміст і форми співпраці школи та сім`ї по вихованню дітей. 3. Запропонувати шляхи удосконалення співпраці школи та сім`ї. Об`єкт дослідження: родинне виховання як основа гармонійного розвитку особистості Предмет дослідження: вплив родинного виховання на навчання та виховання особистості молодшого школяра.
Інші роботи з даної категорії: