0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблема створення та реалізації рейтингової системи оцінювання успішності учнів (ID:212128)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 18
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
План 1. Вступ. 2. Місце рейтингової системи в оцінюванні досягнень учнів. 3. Переваги багатобальної і недоліки п’ятибальної системи оцінювання 4. Рейтингова система – стимул для підвищення ефективності навчально-виховного процесу. 5. Висновок.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ На сучасному етапі розвитку українського суспільства особливої актуальності набуло питання європейської інтеграції України, міжкультурної взаємодії країн Європи, подолання будь-яких бар’єрів, що погіршують або унеможливлюють їх освітній, науковий, культурний співрозвиток. Упровадження кредитно-модульної технології навчання у вітчизняних навчальних закладах обумовлено необхідністю адаптації системи національної освіти відповідно до стандартів європейської освіти. Перехід на модульно-рейтингову систему навчання є першим кроком на шляху перетворень, метою яких є підвищення ефективності навчального процесу. Теорія і практика навчання вищої школи свідчать, що контроль знань в умовах модульно-рейтингової системи навчання набуває особливого значення. Система контролю має відповідати таким умовам: 1) контрольні завдання мають бути взаємопов’язані, тобто утворювати систему; 2) система завдань повинна забезпечувати реалізацію різних функцій контролю (оцінка знань, розвиток особистості, стимулювання, корекція); 3) контроль має забезпечувати ефективну перевірку основних якостей знань (повноту, глибину, систематичність і т.ін.); 4) результативність, виконання завдань оцінюється у балах на основі елементного аналізу. Щоб забезпечити поступовий перехід у системі середньої та вищої освіти, пристосувати учня до нових умов навчання у ВНЗ, необхідно вводити в практику середньої школи такі елементи навчання і контролю якості знань школярів, які б забезпечували наступність навчального процесу, а отже, і якість довузівської підготовки. Це й обумовлює актуальність питання, що розглядається. Яким чином здійснюється оцінювання навчальної діяльності учнів школи сьогодні? Наскільки воно є співвідносним із сучасною системою оцінювання ВНЗ? У 2001 р. Україна перейшла на 12-бальну систему оцінювання, але вона тільки розширила попередню чотирибальну систему, врахувавши колишні «+» та «–», не змінивши самого принципу оцінювання, що так і не дозволяє об’єктивно «засвідчити» рівень оволодіння школяром тією чи іншою темою. Поточно-епізодичне опитування (оцінювання) відображає таку ж епізодичну роботу учнів. Так, чинні „Рекомендації оцінювання знань” підходять до визначення критеріїв балу, що виставляється, формально, без урахування вікових і психологічних особливостей учня. Розподіл робіт на «оцінювані» і «неоцінювані» знижує інтерес і пізнавальну активність учнів до урочної й позаурочної діяльності – участі в роботі факультативів, гуртків, предметних тижнів, олімпіад. Одним із прикладів альтернативної системи оцінювання є рейтингова система. Рейтинг (rating – англ.) – це клас, розряд, оцінка, деяка чисельна характеристика деякого якісного поняття. У педагогіці під рейтингом розуміється інтегральна оцінка, яка враховує попередню історію накопичення навчальних досягнень. У практиці західних педагогічних систем рейтинг – це деяка чисельна величина, яка вимірюється, як правило, за допомогою багатобальних шкал (найчастіше 100-бальної), інтегрально характеризуюча успішність і знання учня з одного або декількох предметів упродовж визначеного періоду навчання (тема, модуль, семестр, рік тощо). Більш повним є трактування рейтингу як сумарної оцінки якості роботи учня за весь період вивчення певної дисципліни. При цьому враховується не лише рівень здобутих знань, умінь та навичок, але й регулярність відвідування занять, активність на уроках, характер навчальної роботи (систематичність, нерегулярність, штурмівщина), навчально-творча діяльність, особистісні додаткові характеристики (культура мовлення, спілкування тощо). Місце рейтингової системи в оцінюванні досягнень учнів. У середніх загальноосвітніх школах впроваджена багатобальна (рейтингова) система оцінки навчальної діяльності учнів. Сьогодні, з урахуванням пози¬тивного досвіду роботи ряду середніх шкіл і ґрунтуючись на набутках теоретичних пошуків, можна сформулювати основні по¬ложення рейтингової системи: Рейтинг — це сума балів, набрана учнями протягом деякого проміжку часу за наперед визначеними правилами, в основі І своїй такими, що не змінюються впродовж цього проміжку часу. Проміжний рейтинг — це сума балів, що її набрали учні на даний момент часу. Підсумковий рейтинг — це повна сума балів, набрана учнями за всю їхню роботу з вивчення окремих тем чи розділів курсу фізики, наприклад за чверть, півріччя, навчальний рік. Рейтингова система повинна забезпечувати інтегральну оцінку досягнень учня, тобто оцінка є комулятивною. Інтегральність оцінки дозволяє якнайповніше врахувати сучасні підходи до організації якісної підготовки учнів на основі врахування високих вимог до змісту фізичної освіти. Підсумок оцінкових показників застерігає учителів від значної кількості помилок, які призводять до суб'єктивізму оцінки і пов'язаного з відсутністю взаємозв'язків між окремими "дискретними" оцінками розрахунку середньої арифметичної оцінки, що не відповідає можливостям використан¬ня оцінної шкали. Інтегральний підхід до оцінювання результатів навчальних досягнень дозволяє відчутно посилити мотивацію школярів до навчальної діяльності, організувати процес діагности¬ки й самодіагностики (школярів та учителів), складати програми корекції змісту і методів навчання, навчального процесу загалом.
Інші роботи з даної категорії: