0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості формування творчої особистості молодших школярів на уроках мистецького циклу (ID:23079)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 55
Рік виконання: 2011
Вартість: 135
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми формування творчої особистості на уроках мистецького циклу 1.1 Сутність понять «творчість» та «творча особистість» 1.2 Розуміння природи творчої особистості у зарубіжній психолого-педагогічній науці 1.3 Стан проблеми формування творчої особистості молодших школярів на сучасному етапі розвитку освіти Розділ 2. Психолого-педагогічні умови формування творчої особистості молодших школярів 2.1 Основні напрями впливу на розвиток творчих здібностей молодших школярів 2.2 Форми і методи формування творчої особистості молодших школярів на уроках мистецького циклу 2.3 Пропозиції щодо розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках мистецького циклу Висновки Список використаної літератури Додатки Висновки У проведеному дослідженні охарактеризована сутність, можливості формування творчих здібностей молодших школярів на уроках мистецького циклу. Творчі здібності є невід'ємним компонентом будь-якої творчої діяльності. Їх розвиток важливий, насамперед, для формування і становлення особистісних якостей дитини, усвідомлення нею власної індивідуальності. Розвиток творчих здібностей молодших школярів сприяє розвитку довільної регуляції пізнавальних процесів і станів дитини (мислення, пам'яті, мови, емоцій), забезпечує цілеспрямоване планування діяльності, що є важливою передумовою для успішного засвоєння знань по всіх предметах. Розвиток творчої уяви особливо значимий в молодшому шкільному віці, тому що він органічно включений в когнітивний, емоційно-почуттєвий і поведінковий компоненти психічної діяльності дитини. Найбільш повний розвиток творчих здібностей молодших школярів відбувається в художньо-творчій діяльності в процесі естетичного виховання, пріоритетним напрямком якого є для даного віку розвиток творчого потенціалу. Інтеграція музики, образотворчого мистецтва, літератури забезпечує максимальну повноту сприйняття, при якому виникає асоціація відчуттів (у результаті тимчасового зв'язку між аналізаторами), сприяє виникненню яскравого, оригінального, синтезованого образа уяви, що в підсумку підвищує творчу активність дітей, несе позитивний емоційний заряд. «Зовнішні» психолого-педагогічні умови сприяють формуванню в дітей «внутрішніх» умов для ефективного розвитку творчих здібностей дітей: внутрішня розкутість дитини і воля, «відкритість» школяра до досвіду творчої діяльності, здатність до незвичайних сполучень елементів і понять, формування в дитини внутрішньої мотивації до художньо-творчої діяльності і самооцінки. Таким чином, висунута в нашому дослідженні гіпотеза підтвердилася, реалізована мета, вирішені поставлені завдання. Проведене дослідження дозволяє намітити і шляхи подальшого вивчення проблеми розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках мистецького циклу за умови інтеграції різних видів мистецтв з іншими шкільними предметами, тому що на сучасному етапі, завдяки інтеграційним процесам у школі, спостерігається тенденція, здійснювати освітній процес в єдності принципів і методів викладання основ науки і мистецтва з метою формування в дітей цілісної картини світу, самостійності в пошуках рішення різних творчих завдань.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: