0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тема: Нетрадиційність підходів до занять української літератури в старших класах сучасної школи. (ID:382098)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 70
Рік виконання: 2021
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ПРО УРОК В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 6 1.1.Урок і його види в історичному екскурсі. 7 1.2.Сучасні уроки та їх класифікації. 18 1.3.Вимоги до сучасних уроків 24 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 1 28 РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ ВІДОМОСТІ ПРО УРОКИ В СУЧАСНИХ ШКОЛАХ . РЕЗУЛЬТАТИ ОСОБИСТИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 30 2.1.Сучасні методики проведення уроків української літератури в старшій школі та їх результати. 32 2.2. Вплив сучасних методів освітньої програми на свідомість учня 52 Висновок до розділу 2 54 Висновок 55 РЕЦЕНЗІЯ 55 Спсисок літератури 61 РЕЦЕНЗІЯ 63 Додаток 1 69
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
При виборі теми для написання магістрської роботи, я зіштовхнулася з низкою роздумів : яку тему обрати, які дослідження я буду проводити, та яка тема, в першу чергу, стане цікавою не лише для мене, а й набуде актуальності серед педагогів –магістрів в наш час. З переліку запропонованих тем, мене зацікавила нетрадиційність підходів до занять української літератури в старших класах сучасної школи. Цю тему я вважаю актуальною, адже я сама викладаю уроки української мови та літератури в старших класах, і знаю з особистого досвіду, наскільки важливо знайти підхід до учнів, та обрати не лише ефективну а й цікаву методику для сприйняття учніми. При написанні магістрської рботи я використовувала різні джерела інформації : такі як педагогічна література, історична література, джерела мережі інтернет, а також сприралася на особистий досвід та досвід своїх колег – предметників. Моя магістрька робота складається з дввох розділів : 1. Перший розділ містить теоретичну частуну. В ньому досліджено історію створення уроку, як незалежної одиниці. Описано види сучасних уроків та їх класифікації. Також мною було досліджено вимоги до сучасних уроків. 2. Другий розділ містить в собі практичну частину. В ньому я описала методики проведення уроків за сучасними методами, а також провела експеримент серед двох класів, в яких я читала українську літературу. Результати мого експерименту детально описані та дослідженні в другому розділі. Актуальність теми моєї роботи полягає в необхідності застосування нетрадиційного підходу до проведення уроків української літератури в старшій школі. Предметом мого дослідження є проведення нетрадиційних уроків з української літератури. Обєктом мого дослідження є два класи на яких я буду проводити практичний експеримент. Суть мого експерименту полягає в тому, що я буу проводити уроки української літератури в двох класах за зовсім різними методиками : в одному за старимим, заїждженими методиками викладання, а в іншому – за інноваційними, нетрадиційними методиками. Мета дослідження: доведення актуальності та ефективності новітніх методик навчання на уроках української літератури для покращення рівня знань учнів, психологічного та естетичного задоволення, психо – емоційного виховання та покращення успішності учнів. Після проведення експерименту на учнях, мною буде проведено аналіз опитування серед двох класів. І за результатами данного опитування мною буде перевірено ефективність нетрадиційних методів викладання. Для того, щоб одразу було краще зрозуміло чому я обрала тему саме нетрадиційих методик проведення уроків в школах, хочу сказати, що протягом всього мого пеіоду сдуденства, я багато читала про методики та принципи проведення уроків такими вченними, типу Коменського та Сухомлинського. Для мене, це було безперечно дуже цікаво, але це все лише до того часу, поки я сама не пішла працювати вчителем, і до мене не надійшла думка, що традиційні методики проведення уроків вже давно не працюють, діти стали розвиватися набагато швидше ніж колись, і частіше всього, в більшості випадків, коли вони приходять в перший клас – вони вже вміють читати та писати, а до 6-8 го класу, більшість з них вже самостійно, без позакласного читання починають перечитувати та аналізувати старшу за віком, більш свідому літературу. Тому я зрозуміла, що як викладач – предметник, який хоче донести дітям цікавістьта важливість свого предмету. Привити любов до літератури, мені потрібно шукати щось нове, досі нікому не відоме, розкривати та створювати нові методики викладанння, вправи, задачі, кросворди, які б були цікавими, мали не лише розважальний характер, а й допомагали осмислити та усвідомити викладацький матеріал та збільшити ефективність засвоєння знань учнями. Це , звісно, не означає, що я зневажаю положення Коменського або Сухомлинського, це всього лише доводить те, що я педагог, який дійсно має перед собою мету – зробити так, щоб саме не українська, а не якась інша література навіки закарбувалася в серцях юнних школярів. Щоб вони вміли говорити про патріотизм, як Шевченко,любили пригоди як Франко, та врешті решт вміли любити та говорити про це прекрасне почуття, як Леся Українка та Ліна Костенко. Звісно, класичні методи проведення уроків є основою, їх неможливо скасувати, адже всеодно я проводжу уроки за схемою – перевірка засвоєного матеріалу, презентація нового матеріалу, тренувальні вправи на засвоєння матеріалу, як ще колись розписав Коменський. Але є одна малеька річ, яка повніст. Змінює картину сприйняття проведеного мною уроку: я застосовую нетрадиційні викладання теоретичного, та засвоєння практичного матеріалу. Щиро сподіваюся, що представлені мною методики та дослідження стануть не лише цікавими для сприйняття колегами, а й доцільними для будь – яких педагогів новаторів
Інші роботи з даної категорії: