0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Педагогічні умови виховання толерантності в освітньому процесі початкової школи (ID:384223)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 109
Рік виконання: 2020
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 9 1.1. Толерантність як аспект морального виховання 9 1.2. Проблема толерантності в історії педагогічної думки 15 1.3. Особливості організації навчально-виховного процесу щодо виховання толерантності у молодших школярів 24 Висновки з 1 розділу 33 РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 35 2.1. Характеристика педагогічних умов 35 2.2. Форми і методи виховання толерантності 45 2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи 57 Висновки з 2 розділу 72 ВИСНОВКИ 76 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 80 ДОДАТКИ 92
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
... Проте, незважаючи на велику кількість наукових праць, присвячених проблемі формування толерантності учнів, й до сих пір ця проблема залишається відкритою. Актуальною залишається потреба у дослідженні педагогічних умов у формуванні толерантності учнів молодшого шкільного віку тому, що цей вік має великий потенціал у формуванні моральних та духовних загальнолюдських якостей. Саме це спонукало до вибору даної теми дослідження – «Педагогічні умови виховання толерантності в освітньому процесі початкової школи». Мета роботи – теоретично обґрунтувати суть поняття та експериментально перевірити педагогічні умови виховання толерантності в освітньому процесі початкової школи. Відповідно до мети роботи було поставлено такі завдання дослідження: 1) на основі вивченої літератури науково обґрунтувати зміст поняття «толерантність» як складової моралі; 2) з’ясувати сутність компонентів та рівнів вихованості толерантної особистості молодшого школяра; 3) вивчити та проаналізувати особливості процесу формування толерантності у дітей початкових класів; 4) теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови виховання толерантності учнів під час освітнього процесу. Об’єкт дослідження – процес виховання толерантності в учнів початкової школи. Предмет дослідження – педагогічні умови виховання толерантності в освітньому процесі початкової школи. Гіпотеза дослідження: виховання толерантності у молодших школярів буде більш ефективним при реалізації наступних педагогічних умов: актуалізація мотиваційної готовності всіх суб’єктів процесу виховання толерантності до усвідомлення толерантності як цінності на основі розуміння відмінності іншої людини від себе самого; створення атмосфери сприяння самореалізації і саморозвитку кожної дитини, розкриття її інтересів та можливостей на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії вихованців та педагогів в навчальному процесі; організаційно-методична підготовка вчителів початкової школи до організації толерантного освітнього середовища; використання ігрових методів у процесі навчання та в позаурочній діяльності молодших школярів з метою виховання у них толерантності як якості особистості. Для реалізації поставлених завдань дослідження та перевірки гіпотези було використано такі методи дослідження:  теоретичні: розбір і узагальнення наукової літератури з проблем виховання толерантності у дітей молодшого шкільного віку;  емпіричні: анкетування, бесіди, тестування учнів, вчителів та батьків з метою оцінки рівня сформованості толерантності в учнів початкової школи; педагогічний експеримент з метою перевірки ефективних педагогічних умов у вихованні толерантності молодших школярів;  статистичні: для якісного і кількісного аналізу педагогічного експерименту та отримання достовірних результатів з даного наукового дослідження. Експериментальна база дослідження. З дослідно-експериментальною метою було обрано такі заклади загальної середньої освіти: Організація дослідження. Дослідження проводилось поетапно: перший етап (визначальний) – вересень-грудень 2019 року; другий етап (основний) – січень-листопад 2020 року; третій етап (завершальний) – грудень-березень 2021 року. На першому етапі здійснено теоретичний аналіз проблеми та досліджено стан сформованості толерантної поведінки в учнів початкових класів. На другому етапі визначено, теоретично обґрунтовано та експериментально впроваджено в практику початкової школи педагогічні умови виховання толерантності в учнів початкової школи. На третьому етапі відбувалось виявлення ефективності впровадженої методики та умов виховання толерантності у молодших школярів та аналіз отриманих результатів. Елементи наукової новизни отриманих результатів та теоретичне значення дослідження полягають у тому, що:  вперше виявлено особливості процесу засвоєння молодшими школярами змісту поняття толерантність; обґрунтовано комплекс педагогічних умов підвищення виховання толерантності у молодших школярів: 1) актуалізація мотиваційної готовності всіх суб’єктів процесу виховання толерантності до усвідомлення толерантності як цінності на основі розуміння відмінності іншої людини від себе самого; 2) створення атмосфери сприяння самореалізації і саморозвитку кожної дитини, розкриття її інтересів та можливостей на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії вихованців та педагогів в навчальному процесі; 3) організаційно-методична підготовка вчителів початкової школи до організації толерантного освітнього середовища; 4) використання ігрових методів у процесі навчання та в позаурочній діяльності молодших школярів з метою виховання у них толерантності як якості особистості;  уточнено та поглиблено положення про виховання толерантної свідомості і толерантної поведінки молодших школярів; формування толерантного простору на уроках та у позаурочній роботі в початковій школі;  набули подальшого розвитку форми, методи, засоби виховання толерантності у молодших школярів у навчальній та позаурочній діяльності. Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці та впровадженні комплексу педагогічних умов підвищення виховання толерантності у молодших школярів. Отримані теоретичні висновки та результати дослідження можуть бути використані вчителями початкової школи, класними керівниками, шкільними психологами, студентами вищих навчальних закладів. Апробація результатів дослідження. Результати дослідження було впроваджено у навчальний процес ЗЗСО. Надійність і вірогідність дослідження забезпечувалися репрезентативністю вибірки (60 учнів 4-х класів), поєднанням кількісного та якісного аналізу, використанням методів математичної статистики. Публікації. Основний зміст та результати дослідження відображено в публікації «Педагогічні умови формування толерантності в учнів початкової школи», яку опублікаовано в .... Структура та обсяг кваліфікаційної роботи. Магістерська робота складається із вступу, двох розділів, висновків до розділів, висновків, списку використаної літератури (111 джерел), додатків. Основний зміст роботи викладено на 80 сторінках. Загальний обсяг роботи – 112 сторінок друкованого тексту.
Інші роботи з даної категорії: