0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ (ID:412561)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 23
Рік виконання: 2020
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1 ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ 1.1. Формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей старшого дошкільного віку в психолого-педагогічній літературі 1.2. Особливості формування сенсорно-пізнавальної компетенції у дітей старшого дошкільного віку 1.3. Формування сенсорно-пізнавальної компетенції в роботі закладу дошкільної освіти
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сучасному етапі розвитку освіти, в умовах глобалізаційних змін на часі модернізація змісту дошкільної сфери, гуманізація її цілей та принципів, переорієнтація на розвиток особистості дитини як основний ресурс, що визначає поступальний рух суспільства [1, с. 4]. Одним з головних чинників становлення та формування особистості в дошкільному віці є розумовий розвиток дитини. Невичерпним джерелом розвитку дитини є формування сенсорно-пізнавальної діяльності. Повноцінне та гармонійне становлення особистості дитини включає сенсорно-пізнавальний розвиток, як важливу складову формування дошкільника. Так, відповідно до Базового компонента дошкільної освіти – державного стандарту дошкільної освіти України, освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» «передбачає сформованість доступних для дитини дошкільного віку уявлень, еталонів, що відображають ознаки, властивості та відношення предметів і об’єктів довколишнього світу. Показником сформованості цих уявлень є здатність дитини застосовувати отримані знання у практичній діяльності, оволодіння способами пізнання дійсності, розвиток у неї наочно-дієвого, наочно-образного, словесно-логічного мислення» [1, с. 7].
Інші роботи з даної категорії: