0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР (ID:412973)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 41
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР 7 1.1. Поняття мотивації у психолого-педагогічній літературі 7 1.2. Особливості навчальної мотивації молодших школярів 11 1.3. Особливості навчальної мотивації першокласників із затримкою психічного розвитку 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ІЗ ЗПР 20 2.1. Організація дослідження 20 2.2. Аналіз результатів дослідження 22 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 ДОДАТКИ 28 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність роботи: зростання числа дітей з відхиленнями у психічному і соматичному розвитку є однією з проблем сучасного суспільства. Екологічне неблагополуччя, пришвидшення темпу життя, криза інституту сім’ї, економічна нестабільність є причинами того, що тільки одного з п’яти новонароджених малюків можна вважати здоровим. Рік від року збільшується кількість дітей з соматичними і нервово-психічними патологіями, спостерігається зростання числа складних, поєднаних порушень розвитку. Одним з поширених відхилень – є затримка психічного розвитку (ЗПР). Відомо, що одним з найважливіших регуляторів поведінки і діяльності людини є мотиваційна сфера. Л. І. Божович, як і більшість інших педагогів та психологів, розглядала мотив як вищу форму регуляції діяльності. Вона писала, що «для більш продуктивного навчання в школі важливо не те, що знає і вміє дитина, а те, наскільки вона хоче оволодіти цими навчальними знаннями і вміннями» [3]. У зв’язку з цим, питання підвищення продуктивності навчальної діяльності на основі мотиваційних факторів є актуальним. Враховуючи даний підхід, вченими А. К. Марковою та М. В. Матюхіною проводилися дослідження з вивчення мотивів вступу до школи і навчальної діяльності нормотипових школярів. Питання впливу мотивації на продуктивність діяльності учнів можна простежити в роботах З. І. Калмикової, І. Ю. Кулагіної, Б. П. Мартиросяна. Вивчення впливу рівня розвитку пізнавальних процесів на мотивацію навчальної діяльності школярів із ЗПР розглядалося в роботах В. Н. Брайтфельда та Л. В. Кузнєцової. Вони зазначали, що позитивна мотивація діяльності молодших школярів із ЗПР сприяє більш стійкій та тривалій працездатності, прояву наполегливості і самостійності в роботі, більш успішному і ефективному навчанню, що призводить до підвищення продуктивності діяльності школярів із затримкою психічного розвитку. Психолого-педагогічні дані проявів мотивації навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку вказують на те, що основний дефект, як правило, органічний, спотворює формування успішної навчальної діяльності. У дітей мотивація до навчання не може довгий час підтримувати навчальну діяльність і поступово втрачає своє значення. H. Л. Білопільська, І. Ю. Кулагіна, М. С. Певзнер у своїх роботах вказували на важливість формування навчальної мотивації дітей даної категорії, оскільки вона надає навчальній діяльності значимість. Л. C. Виготський вказував на обумовленість соціальною опосередкованістю навчальної діяльності, а також на провідну роль навчання в розвитку аномальної дитини. Недостатня кількість наукових досліджень і розробок теоретичних основ корекційної роботи, спрямованих на підвищення продуктивності навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку на основі врахування мотиваційних факторів, дозволяють говорити про актуальність вивчення навчальної мотивації дітей даної категорії. Висловлені положення дозволяють сформулювати основну проблему дослідження, що полягає в підвищенні продуктивності навчальної діяльності першокласників із затримкою психічного розвитку на основі мотиваційних факторів. Об’єкт дослідження: мотивація молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження: навчальна мотивація першокласників із затримкою психічного розвитку. Мета дослідження: дослідити особливості мотивації до навчальної діяльності у молодших школярів із ЗПР. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання дослідження: 1. Розглянути поняття «мотивація» у психолого-педагогічній літературі. 2. Проаналізувати особливості навчальної мотивації молодших школярів. 3. Охарактеризувати особливості навчальної мотивації першокласників із затримкою психічного розвитку. 4. Провести експериментальне дослідження та визначити особливості навчальної мотивації першокласників із ЗПР. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури; анкетування, діагностичні методики дослідження навчальної мотивації; метод кількісного та якісного аналізу. Структура роботи: курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.   РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР 1.1. Поняття мотивації у психолого-педагогічній літературі Проблема мотивації, мотивів поведінки і діяльності – одна зі стрижневих в психології. В психологічних дослідженнях особливостей мотивації провідна роль належить Б. Ф. Ломову. Концепції та теорії мотивації, що відносяться тільки до людини, почали з’являтися в психологічній
Інші роботи з даної категорії: