0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Співробітництво вчителя і учня на уроці образотворчого мистецтва у початкових класах (ID:501986)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ І УЧНЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВУ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1. Урок як основна форма організації навчання образотворчому мистецтву молодших школярів 1.2. Типи уроків образотворчого мистецтва у початкових класах 1.3. Форми організації навчально-пізнавальної діяльності на уроці образотворчого мистецтва Висновок до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ І УЧНЯ НА УРОЦІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ 2.1. Індивідуальна робота на уроці образотворчого мистецтва з обдарованими дітьми 2.2. Організація роботи молодших школярів у групах, бригадах, ланках 2.3. Колективна творча робота Висновок до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Вибір теми зумовлений сучасними тенденціями розвитку мистецької освіти, які висувають вимоги та потребують удосконалення й підвищення професійного росту та навичок вчителя образотворчого мистецтва у початкових класах. Дане дослідження – це змога поглиблено дослідити та ознайомитися з розвитком педагогічних тенденцій у сфері образотворчого мистецтва. Науково-теоретичний аспект актуальності визначається недостатністю сучасних спеціалізованих педагогічних досліджень феномену викладу образотворчого мистецтва у початкових класах. Невід’ємною частиною культури, одним із визначальних її проявів є образотворче мистецтво. Тисячоліттями мистецтво займало одне з пріоритетних місць за силою впливу на особистісний розвиток людини та її виховання. Високорозвинені цивілізації ставили і продовжують ставити мистецтво у центрі всієї освіти, розуміючи його унікальні можливості для розвитку духовності та інтелекту, універсальну доступність різних форм творчості для сприйняття і засвоєння з ранніх років дитинства. Освітня галузь “Мистецтво” у початковій школі є однією з ланок неперервної мистецької освіти, що логічно продовжує дошкільну освіту, створює базу для успішного опанування учнями художніх компетенцій основної школи. Навчальна програма “Образотворче мистецтво” реалізує вимоги освітньої галузі “Мистецтво” (змістова лінія “Образотворче мистецтво”) Державного стандарту початкової загальної освіти та гармонійно поєднує навчально-виховний потенціал образотворчої культури з її естетично- мистецькою, зображально-моторною і творчо-діяльнісною складовими. У цьому дослідженні ми спробуємо дослідити усебічно співробітництво вчителя та учня на уроці образотворчого мистецтва через призму різних наявних форм навчально-пізнавального процесу в початковій школі. Основна джерельна база основана на працях таких авторів: Артюшенко Т., Вишневський О., Волкова Н., Демченко І., Калашнікова О., Кардашов В., Лернер І., Масол Л., Падалка Г., Фіцула М. та інші. Об’єкт дослідження – співробітництво вчителя та учня під час начального процесу на образотворчому уроці. Предмет дослідження – організаційні форми взаємодії вчителя та учня на уроці образотворчого мистецтва у початкових класах. Мета дослідження – дослідити проблематику співробітництва вчителя та учня під час роботи на уроці образотворчого мистецтва через призму різних форм взаємодії під час навчального процесу. Відповідно до поставленої мети було визначено наступні завдання: - опрацювання літературних джерел; - висвітлити сутність уроку як основної форми організації навчального процесу образотворчого мистецтва для молодших школярів; - розглянути типи уроків образотворчого мистецтва у початкових класах; - дослідити форми організації навчально-пізнавального процесу; - встановити зміст індивідуальної роботи на уроці з обдарованими дітьми; - визначити особливості організації роботи в групах, ланках та бригадах; - з’ясувати суть диференційовано-групової роботи на уроці образотворчого мистецтва; - висвітлити питання колективної творчої роботи. Методи дослідження. Методи аналізу, синтезу та узагальнення. ВИСНОВКИ Враховуючи результати нашої роботи, можна зробити висновок, що дослідження взаємодії вчителя та учня на уроці образотворчого мистецтва у початкових класах є актуальною проблемою та потребує врахування дослідження форм цієї взаємодії. Отже, урок – це основна форма організації навчальної роботи у школі. Саме урок є провідною формою організації навчально-виховного процесу в процесі викладання образотворчого мистецтва для учнів початкових класів. Ціллю уроків образотворчого мистецтва в школі можна назвати формування художньо-естетичної, духовно-моральної культури, розвиток творчого потенціалу школярів як фактора необхідного для поступового розвитку і становлення учнів як особистостей. Залежно від дидактичної мети та етапів процесу пізнання, сучасна педагогічна наука виділяє наступні типи: уроки засвоєння нових знань, уроки осмислення знань і формування вмінь та навичок, уроки застосування знань, вмінь та навичок, уроки узагальнення і систематизації знань, уроки перевірки, оцінювання та корекції знань, комбіновані уроки. Тип уроку визначає особливості його структури (наявність, послідовність і взаємозв’язок елементів). Одні уроки охоплюють усі елементи структури, інші — тільки деякі. До основних етапів (елементів) уроку належать: організаційний етап, актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності, засвоєння нового матеріалу, закріплення нових знань, підсумок уроку, домашнє завдання. Зміст і результати пізнавальної і розвивальної діяльності учнів, їх інтелектуальний і значною мірою особистісний розвиток залежать від форм її організації. Від вибору її залежить і реалізація потенціалу вчителя. Адже форма передбачає не тільки набір, послідовність, особливості поєднання елементів навчального процесу, а й перебуває в діалектичній єдності з його змістом, часто обумовлює його, а разом із ним утворює певну цілісність. Форми організації навчальної діяльності наступні: індивідуальне навчання, індивідуально-групова форма навчання, класно-урочна форма навчання, белл-ланкастерська система взаємного навчання, батавська система, маигеймська форма вибіркового навчання, дальтон-план, бригадно- лабораторна форма навчання, план Трампа, комплекний метод навчання. Проведення будь-якого типу уроку передбачає застосування відповідних форм навчальної роботи учнів, кожна з яких має відповідну методику організації. Основними формами роботи на уроці є індивідуальна, фронтально-колективна, групова. Індивідуальна робота передбачає самостійне виконання учнем навчального завдання на рівні навчальних можливостей (темпу роботи, рівня підготовки). Можлива безпосередня допомога вчителя (допомога й підбадьорювання під час самостійної роботи) і опосередкована (виконання домашнього завдання за рекомендаціями чителя). Колективна робота означає постановку перед класом проблемних питань або пізнавальних завдань, у вирішенні яких беруть участь усі учні: вони пропонують варіанти розв’язання, перевіряють, обґрунтовують, розвивають найбільш вдалі, відкидають неправильні. Вчитель при цьому керує колективним пошуком рішень, спрямовує пізнавальну активність учнів. Групова робота полягає у спільних зусиллях учнів щодо вирішення поставлених учителем завдань. Вони здійснюють планування, обговорення і вибір способів вирішення навчально-пізнавальних завдань, взаємоконтроль і взаємооцінку. Серед форм групової роботи основними є: ланкова, бригадна, парна. Ланкова форма передбачає організацію навчальної діяльності постійних груп учнів з 4-6 осіб (на чверть або навчальний рік) з однаковою або з різною успішністю. Ефективнішою є група зі змішаним складом учнів. Бригадна форма передбачає формування тимчасових груп учнів для виконання навчальних завдань. Є два різновиди організації їх роботи: кооперативно- груповий, диференційовано-груповий. Парна робота полягає в допомозі сильного учня слабшому, у взаємодопомозі. Отже, закономірним є висновок стосовно важливості та необхідності активнішого дослідження педагогіки мистецтва взагалі. Професія вчителя початкових класів потребує від студентів потужної системи знань у галузі художньої культури та різноманітних методичних умінь: забезпечувати естетичне сприйняття учнями творів мистецтва, образно розповідати про його різновиди і жанри, занурювати молодших школярів у світ художніх образів, організовувати творчу діяльність дітей. Образотворче мистецтво з методикою викладання – це педагогічна наука, адже предметом її дослідження є процес формування образотворчих знань, умінь та навичок в умовах навчання дітей у початковій школі. Образотворче мистецтво з методикою викладання в початкових класах визначає основи образотворчої грамоти для учнів 1-4 класів і пропонує сучасні форми організації процесу естетичного виховання молодших школярів, формування у них емоційно-ціннісного ставлення до себе, навколишнього світу і творів мистецтва. СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ 1. Артюшенко Т. М. Сучасні підходи до уроку образотворчого мистецтва / Т. М. Артюшенко, А. М. Богдан, О. М. Гурська [та ін.]. – Суми: Ніко, 2012. – 104 с., іл. 2. Бірюков М. Образотворча грамота: основні принципи, методи, образотворчі засоби та прийоми малюнка / М. Бірюков // Шкільний світ, 2014. – No 4. – Вкладка. 3. Бондар В. Сучасний урок образотворчого мистецтва – спільна творча діяльність вчителя та учнів / В. Боднар // Все для вчителя, 2003. – Грудень (No 34). – С. 37–39. 4. Бондарчук І. Скринька кольорових ідей: особливості сучасного уроку образотворчого мистецтва / І. Бондарчук // Початкова освіта. – 2015. – No 2. – С. 27–33.
Інші роботи з даної категорії: