0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теорія і практика ігрової терапії (реферат) (ID:532064)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 17
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Історичний розвиток ігрової терапії 2. Сучасні прийоми ігрової терапії 3. Практичні завдання з ігрової терапії. Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Найприроднішим засобом проникнення в дитинство, всебічного його пізнання, а також упливу є гра. У зв’язку з цим ООН проголошено гру універсальним та невід’ємним правом дитини. У грі відбувається вільне самостійне розкриття сутнісних людських сил, розвиток творчої уяви, а також зняття напруги і відновлення душевного комфорту. Гра є джерелом задоволення, тому активізує, як дітей, так і дорослих. Пізнати глибинну сутність і неповторність гри протягом усього періоду соціально-культурного розвитку людства намагалися філософи, психологи, педагоги, літературознавці та фольклористи. Метою роботи є узагальнення сучасних теоретичних підходів до ігротерапії як провідного методу психологічної допомоги дітям і молодшим підліткам. Ігрова терапія – відносно молода галузь психології, що зародилась у першій половині XX століття у психоаналітичних пошуках і поступово поширилася на інші напрями психології, створюючи теоретичне підґрунтя розмаїттю сучасних підходів. Ігрова терапія ґрунтується на тому положенні, що гра є природним засобом самовияву дітей. Більшість вітчизняних і зарубіжних дослідників (О.Варга, О. Захаров, В.Екслайн, О.Карабанова, Л. Костіна, Г. Лендрет, К.Мустакас, Я.Обухов, Р. Овчарова, В. Оклендер, А.Осипова, А.Співаковська, Г.Хорн та ін.) переконані, що гра може бути корисним інструментом для діагностики й корекції будь-яких порушень дитячого розвитку.
Інші роботи з даної категорії: