0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Болонський процес та вища музична освіта в сучасній Україні (ID:539760)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Чинники "болонського процесу" в європейській освіті. 2. Основні властивості "болонського процесу" (його мета, організація, практична реалізація) 3. Сучасні реалії української музичної освіти на шляху до єдиного світового музичного простору 4. Значення процесу культурних змін та культурної комунікації з європейськими країнами, для моєї педагогічної або виконавської діяльності. Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Вища освіта – це рівень освіти, який здобувається особою у вищому навчальному закладі в результаті послідовного, системного і цілеспрямованого процесу засвоєння змісту навчання, який ґрунтується на повній загальній середній освіті та завершується здобуттям певної кваліфікації за підсумками державної атестації. Входження України в європейське співтовариство передбачає її інтеграцію у спільний економічний, політичний, культурний, освітній і науковий простір. Система вищої освіти України вже протягом декількох років функціонує у відповідності до вимог Болонської декларації, при цьому зберігаючи кращі національні традиції української вищої школи. .... 1. Чинники формування "болонського процесу" в європейській освіті. Становлення, та розвиток ХХІ століття ознаменувалося прагненням усіх країн об’єднатися для створення глобальної стратегії освіти людини. Розумінням, що сучасна шкільна й вища освіти повинні стати міжнародною з набуттям рис полікультурної освіти, яка б враховувала позиції та здобутки різних націй, країн. Історія Болонського процесу офіційно почалася з підписання Болонської декларації у 1999 році, проте її передісторія сягає 1954 року, коли було підписано Європейську культурну конвенцію, в якій наголошується на необхідності заохочення громадян усіх держав до вивчення мов, історії та культури інших країн і спільної для них культури. Кожна сучасна освітня система дуже складна і включає в себе безліч частин і відділів, відносна важливість яких з часом зміниться. В кінці XX століття загальний інтерес людей до вищої освіти значно виріс, головним чином як об'єкт дослідження, оцінки, порівняння та реформи. Основна причина посилення досліджень у вищій освіті полягає в швидкому зростанні його соціальної значущості. Це стало особливо важливим засобом збільшення кількості та якості людського капіталу в сучасних країнах, тобто соціального і виробничого потенціалу всієї робочої сили. Фактично, освіта стала полем жорсткої конкуренції, в якому переплітаються економічні, культурні та академічні інтереси. Це пов'язано з явищем інтернаціоналізації і глобалізації, відкритість ..... Сучасні реалії української музичної освіти на шляху до єдиного світового музичного простору Основними напрямками розвитку вищої освіти в Україні залишаються: 1) Розширення можливостей отримання вищої освіти; 2) Якість навчання і ефективність використання висококваліфікованих фахівців; 3) Процес інтеграції. Одним із пріоритетів розвитку вищої освіти в Україні є співпраця з країнами Північної Європи в сфері освіти, щоб допомогти Україні повноцінно відповідати європейським нормам. 19 травня 2005 року Україна зробила перший крок до спільного глобального освітнього простору на Європейській міністерській конференції європейських країн в рамках Болонського процесу в Норвегії і взяла на себе зобов'язання внести відповідний внесок в національну систему освіти. Робота по визначенню пріоритетів у процесі створення спільного європейського простору вищої освіти. Мета цього кроку - зблизити і координувати освітні системи європейських країн, створити єдиний європейський простір для вищої освіти і, зокрема усунути перешкоди на шляху розширення Європейського простору вищої освіти. Перешкоди для мобільності студентів, викладачів і дослідників. На даному етапі для інтеграції в світовий простір мистецтва, науки і освіти необхідно подолати мовні бар'єри, не тільки оволодіти рідною мовою, а й опанувати спеціалізованою термінологією іноземних мов, які домінують над більшістю музикантів світу. На жаль проблема мовного бар’єру є досить актуальною тому вартує детальної уваги. Розвиток сучасної системи музичної освіти вимагає ........ Висновок Слід зазначити, що Болонський процес не передбачає створення повністю ідентичних систем освіти у різних країнах, він призначений лише для зміцнення взаємозв'язків та покращення взаєморозуміння між різними освітніми системами. Рухаючись у напрямі Болонського процесу, ми можемо системно модернізувати освітньо-кваліфікаційну структуру мистецького, зокрема музичного навчання, але з урахуванням нашого стабільного, конкурентоздатного досвіду. Основою для освоєння музики майбутнього є початкова школа мистецтв. Злиття наукових концепцій і систем термінології є трампліном для підвищення професійного рівня виконавців і закладає основу для загального освітнього процесу музичної освіти. Практика показала.....
Інші роботи з даної категорії: