0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до читання книг в умовах комп'ютерних технологій (ID:842294)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 91
Рік виконання: 2021
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ КНИГ 1.1. Аналіз джерельної бази та дефініцій ключових понять 1.2. Вікові особливості дітей старшого дошкільного віку та психологія читання 1.3. Специфіка формування інтересу до читання в аспекті збереження матеріальних носіїв інформації Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ КНИГ В УМОВАХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2.1. Аналіз психолого-педагогічних основ і умов формування інтересу до читання книги в умовах комп’ютерних технологій 2.2. Діагностика рівня вихованості інтересу до книги в дітей старшого дошкільного віку 2.3. Експериментальна модель виховання інтересу до книги в дітей старшого дошкільного віку 2.4. Аналіз результатів експериментальної роботи Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ КНИГ 1.1. Аналіз джерельної бази та дефініцій ключових понять Фундаментом написання дипломної роботи є джерельна база. Причому, якісне виконання дослідження з тематики нашої роботи залежить насамперед від формування джерельної бази й обґрунтування системи методів для аналізу відібраних джерел. Джерела з досліджуваної нами проблеми добиралися систематизувалися з врахуванням підходу до класифікації джерел, запропонованим сучасними науковцями І. Товкач [37, 38], А. Боровиком [6], О. Нагірняком [7], Н. Гупаном [8], О. Сухомлинською [9], О. Адаменко [10], Л. Березівською [11], Л. Голубничою [12] та іншими. Добираючи й аналізуючи джерела з проблеми формування інтересу до читання у дітей, ми використовували декілька методологічних підходів, як-то: проблемно-тематичний та фактологічний [10, с. 14]. При цьому враховували головні методологічні вимоги до історико-педагогічного дослідження, які узагальнила О. Адаменко [13, с. 8].
Інші роботи з даної категорії: