0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ (презентація) (ID:853796)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Форми організації навчання у вищій школі 2. Загальна характеристика лекційно-семінарської системи навчання 3. Лекція як провідна форма організації та метод навчання у вищій школі. Підготовка, організація та методика проведення лекцій. 4. Практичне заняття, методика його підготовки і проведення 5. Самостійна робота студентів, основні її форми, рівні та шляхи активізації 6. Методи навчання у вищій школі
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Що спільного і які відмінності у поняттях "форма навчання" і "форма організації навчання"? У вищих навчальних закладах України навчання здійснюється за такими формами: денна (стаціонарна); вечірня; заочна, дистанційна; екстернат. Навчальний процес у вищих навчальних закладах здійснюється за допомогою таких організаційних форм: навчальні заняття, самостійна робота, практична підготовка, контрольні заходи, а також за допомогою таких видів навчальних занять: лекція, лабораторне, практичне, семінарське, індивідуальне заняття, консультація. ... Лекція як провідна форма організації та метод навчання у вищій школі. Підготовка, організація та методика проведення лекцій. Будучи формою навчання у вищій школі, лекція виконує певні функції (А.Алексюк, З. Курлянд): інформаційна (передбачає передавання адаптованої для студентів інформації); орієнтовна (розкриває генезис теорій, ідей: коли, ким вони вивчалися, якими причинами спонукались; список рекомендованої до лекції літератури); пояснювальна, роз’яснювальна (передбачає роз­криття сутності наукових понять, їх визначень, тлумачен­ня кожного слова, що належать до структури визначення); перекопувальна (полягає у використанні аргумента­ції, логічної доказовості, на основі чого усвідомлюється наукова інформація, що стає базою для формування у студентів наукових поглядів і переконань); систематизуюча (передбачає структурування всього масиву знань з певної дисципліни); стимулююча (спрямована на пробудження інтересу до навчальної інформації з певної науки); виховна і розвивальна (передбачає оцінювання явищ, фактів, процесів, які розглядаються на лекції, роз­виток мислення, уваги, уяви, пам'яті та інших пізнаваль­них здібностей).
Інші роботи з даної категорії: