0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Податкова система України (ID:258879)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2018
Вартість: 320
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ 1.1. Поняття, принципи та основні елементи податкової системи 1.2. Значення податкової системи в економіці країни РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 2.1. Особливості становлення та розвитку податкової системи України 2.2. Аналіз основних показників податкової системи України РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 3.1. Проблеми розвитку податкової системи України 3.2. Перспективи розвитку та методи оптимізації функціонування податкової системи України ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Додаток до розділу 1 Додаток до розділу 2 Додаток до розділу 3
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Поняття, принципи та основні елементи податкової системи Провідна роль у забезпеченні виконання державою функцій щодо регулювання економічних процесів належить податкам. Саме податково-бюджетна політика є ефективним методом державного регулювання ринкової економіки, що застосовується в більшості західних країн протягом багатьох десятирічь. У країнах з розвиненою ринковою економікою податки стають основним джерелом фінансування суспільних потреб, проте їх форми і види суттєво еволюціонували протягом усього історичного періоду. Податки виникли разом з державою для її обслуговування. З перших днів появи держава потребувала для свого існування і виконання нею функцій ресурсів, які вона нерідко добувала грабунком більш слабких сусідів або ж власного народу. Для ведення війн, оборони потрібно було військо, для управління кураїною – спеціально утворений для цього апарат, що потребувало відповідних матеріально-грошових ресурсів. Влада в особі монарха, царя, або ж іншого суб’єкта отримувала їх примусом у власників землі, майна, інших матеріально-речових ресурсів. З часом ці побори були унормовані у вигляді обов’язкових платежів населення державі [4, с. 90]. Податкова система – це сукупність загальнодержавних та місцевих податків і зборів, які справляються в установленому законодавством порядку. У ширшому розумінні податкова система представляється як регламентована нормами фінансового права, закріпленими в законах та інших нормативно-правових актах з питань оподаткування, сукупність податкових відносин, які опосередковуються фінансовими органами, що забезпечують адміністрування податків, і виявляються в конкретних формах оподаткування [7, с. 47]. Як видно із визначення, ключовою основою податкової системи є сукупність загальнодержавних та місцевих податків і зборів. Однією з характерних рис податкових правовідносин є їх грошовий характер. Об’єктом правового регулювання виступають гроші у вигляді податкових надходжень з позиції саме публічно-правового регулювання. Приміром, С. Ципкін наголошував, що остаточною метою грошових відносин завжди є рух коштів, що і виникає з приводу коштів. Податкові правовідносини є публічними. Вони є формою реалізації імперативної фінансово-правової норми і реалізуються за принципом: команда (видана державою) і виконання (яке здійснюють підлеглі суб’єкти податкового права) [20]. Саме тому у системі органів, що здійснюють мобілізацію коштів до централізованих фондів держави, податкові органи займають головне місце, оскільки контролюють своєчасне і повне надходження основної частини податків і зборів, що сплачуються на території держави. 3.2. Перспективи розвитку та методи оптимізації функціонування податкової системи України Сучасний стан економіки нашої держави зазнає впливу та вимагає реалізації ефективної податкової політики, постійного планування та контролю за податковими надходженнями до Зведеного та Державного бюджетів України. Неефективне проведення податкової політики зумовлює недостачу коштів у дохідній частині Державного бюджету, що, в свою чергу, породжує бюджетний дефіцит та є основною причиною того, що держава живе в борг. Вирішення проблеми недоотримання податкових надходжень допоможе вирішити не тільки проблему бюджетного дефіциту, а й дасть змогу вчасно здійснювати виплати за державним внутрішнім та зовнішнім боргом за рахунок цих коштів, а не за рахунок отримання нових кредитів та нарощення заборгованості. Для розв'язання існуючих проблем доцільно вжити заходи, які могли б удосконалити систему оподаткування: • зменшити податкове навантаження; • зробити податкове законодавство простішим, послідовним та прозорим; • скоротити кількість податків, тобто усі малоефективні податки мають бути скасовані або встановити єдиний універсальний податок. Проводити реформи потрібно як на загальнодержавному, так і на місцевих рівнях. Відповідно до цього можна запропонувати такий комплекс заходів для реформування податкової системи: 1. Проведення робіт податкових адміністрацій з роз'яснення населенню суті податкових платежів і окремих питань; 2. Створення при податкових адміністраціях консультаційних пунктів, для надання безкоштовних довідок по різних питаннях; 3. Прозорість сплати податків і не допуск корумпованості в органах податкових адміністрацій; 4. Зменшення податкового навантаження як на фізичних, так і юридичних осіб; 5. У ході реформування податкової системи в Україні мають бути усунені упущення в правовому регулюванні податкових відносин; 6. Забезпечені правові гарантії як платників податків, так і податкових органів; 7. Відрегульовані процесуальні питання відповідальності за невиконання податкових зобов'язань, а також за порушення норм податкового законодавства. Податкову систему країни треба змінювати таким чином, щоб більш враховувались економічні інтереси обох сторін – держави і платників податків, а також усувалась зацікавленість платників в податкових незаконних ухиляннях [5, с. 167].