0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Суспільні питання кримінальної відповідальності за податкові злочини (ID:461833)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 44
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ ПОДАТКОВИХ ЗЛОЧИНІВ…10 РОЗДІЛ 2. ВІДМЕЖУВАННЯ ПОДАТКОВИХ ЗЛОЧИНІВ ВІД СУМІЖНИХ ЗЛОЧИНІВ………………………………………………………..31 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Повноцінне й глибинне формування правової держави є одною з передових стратегій піднесення й процвітання на сучасному етапі державотворення України, що можливо лише за умови всебічного підходу до визначення й аналізу особливостей еквівалентних тенденцій і течій у конкретній соціально-правовій дійсності в межах окресленого часу. Створення правової держави стає можливим лише на базі сталого правового порядку, забезпечення якого є серйозним завданням правоохоронних органів. Ці процеси нерозривно пов’язані з проблемами взаємної відповідальності держави і громадянина, юридична відповідальність в якій позбавляється лише карального характеру, а питання правопорушення будь-якого спрямування набуває фундаментального пріоритету. Тому загальне дослідження у позитивному і негативному аспектах на новій методологічній основі, з позиції інструментарію сьогодення підходів до виникнення, розвитку та перебігу податкових злочинів є вкрай реальною задачею, а переосмислення застарілих або архаїчних тверджень з огляду змін соціуму є аксіомою. Податкове право, як складний компонент української національної правової системи, що регулює базові фінансово-бюджетні владні відносини, вимагає цільового вивчення та осучаснення через високо специфічний зміст і надзвичайно широкий спектр можливих податково-грошових взаємин. Також вагому роль в потребі оновлення ставлення до податкових злочинів відіграють пертурбації у податковому законодавстві в цілому. Система оподаткування слугує одною з ключових опор існування та життєдіяльності довільної держави як повноцінної й багатопрофільної політико-територіальної одиниці. Звідси логічно, що у сфері справляння податків і зборів, їхньому адмініструванні, розмежуванні прав та обов’язків суб’єктів, створення та функціонування дискреційних компетентних контролюючих чи установчих органів, повноваження й обов’язки їх посадових осіб, а також відповідальність за порушення податкового законодавства виступає наскрізним питанням юридичної парадигми. Податки є невід’ємною, основоположною характерною рисою будь-якої держави. В кожній країні існує податкова система, що виконує забезпечувальну функцію: утилітарні ресурси (кошти) становлять генезис підтримки сталого внутрішнього й зовнішнього суверенітету. Побіжно, що подібні суспільно-публічні відносини підкріплені законами та кодексами як доказ того, що їхня роль далеко не мала, а сплата податків, митних зборів та інших регламентованих законодавством операцій є обов’язком кожного громадянина. Податки формують значну частину бюджету країни (в Україні значну частину надходжень до національної скарбниці становлять саме податки), а значить вони ж є однією з умов нормального функціонування економічного сектору держави. В умовах ринкової економіки вони служать одним з головних важелів державного регулювання соціальних і економічних процесів, які перетікають в суспільстві. Елементом функціонування податкової системи держави є адміністрування податків як вид управлінської діяльності публічно-правового характеру. Адміністрування податків є засобом реалізації державних рішень у податковій сфері, що внаслідок унормовує взаємозв’язок фінансового вектору між всіма структурами та організаціями. Ефективне адміністрування податків сприяє підвищенню рівня надходжень податків до бюджету, зменшенню податкових правопорушень, покращенню інвестиційного клімату та є запорукою дотримання прав і законних інтересів громадян та юридичних осіб. Під податковими злочинами потрібно розуміти суспільно небезпечні дії чи бездіяльність суб’єктів оподаткування з корисливою метою, за які передбачена кримінальна відповідальність. Тому аспекти тематики, що розглядається, становлять суспільну значущість, в тому числі й в плані питання особливостей відповідальності. Як свідчить статистика, податкові правопорушення мають найбільшу питому вагу серед економічних правопорушень. Так, серед кримінальних справ, відкритих за ознаками економічних злочинів, що надходять на економічну експертизу, біля 70 відсотків становлять справи, пов’язані з ухиленням від сплати податків. Тому сьогодні, стан економічної безпеки країни залишається вкрай складним внаслідок дії низки викликів, зокрема криміналізації економічних відносин та розповсюдження напівлегальних методів ухилення від сплати податків. Зважаючи на сучасні реформаційні процеси та тенденції в правовій системі України, уніфікація й оптимізація основ суспільної сторони податкової відповідальності фактично виступає в якості провідного чинника неухильного спрямування змін на дійсну користь в приведенні й окресленні позитивних стратегій подальшого розвитку податкового, митного й фінансово-економічного законодавства загалом. Урахування категоріальних ознак суспільної сторони евристично стимулює сутнісне відношення до міри й способу юридичної відповідальності, котра традиційно передбачається за той чи інший злочин, покращує тотальні показники відносно податкової злочинності за рахунок аналізу й утвердження продуктивних шляхів протидії деліктам завдяки розумінню й інтерпретації їхньої природи та рушійних факторів.