0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості меж відповідальності психолога та клієнта» (ID:346265)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 12
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………3 Основна частина 1. Встановлення контакту між психологом та клієнтом……………………5 2. Відповідальність як інструмент роботи практичного психолога з клієнтами………………………………………………………………………....7 3. Прийняття клієнтом відповідальності за те, що з ним відбувається………9 Висновки……………………………………………………………………….11 Список використаних джерел…………………………………………………12
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Консультант зобов'язаний знати вікові, статеві, етнічні, соціально-психологічні та індивідуально-психологічні особливості клієнта. Якщо консультант в окремих випадках відчуває, що недостатньо компетентний, він зобов'язаний консультуватися з більш досвідченими колегами й удосконалюватися під їх керівництвом. Практичний психолог несе пряму відповідальність за наслідки своїх рішень, дій, експертних висновків, діагностичних операцій. Експертні висновки м психологічний статус повинні бути обгрунтовані, репрезентативні і валідні, представлені в чіткій і зрозумілій формі, оскільки з цього випливають показання або протипоказання до застосування того чи іншого методу. Психолог-консультант зобов'язаний усвідомлювати, що його професійні дії впливають на життєві рішення клієнта і можуть змінити особистий і соціальний статус людини. Розуміння, що втручання в долю людини, який довірився консультанту, є величезною відповідальністю, веде до суворого самоаналізу і систематичного осмислення наслідків не тільки кожного слова, але і кожного паралінгвістіческіе жесту. Для того щоб процес консультування був ефективним, клієнт під час прийому повинен почувати себе максимально залученим до бесіди, яскраво й емоційно переживати усе, що обговорюється з консультантом. Для того щоб забезпечити таке залучення, психолог повинен стежити за тим, щоб розвиток розмови мав для клієнта логічний зрозумілий вигляд, а також щоб людина не просто "слухала" фахівця, а їй було дійсно цікаво. Адже лише в тому випадку, якщо зрозуміло і цікаво усе, що обговорюється, можна активно шукати шляхи вирішення своєї проблемної ситуації, переживати й аналізувати її. Буває так, що під час прийому клієнт раптом утрачає інтерес до обговорюваної теми, стомлюється, внутрішньо не погоджується, але не хоче говорити про це. У цій ситуації не варто "нагнітати атмосферу", наполягати, намагатися з'ясувати все "до кінця". Краще, якщо психолог змінить тему, пожартує й у такий спосіб розрядить обстановку, зберігши за рахунок цього інтерес клієнта до процесу консультування і, тим самим забезпечить продуктивність психологічного впливу. Психологічне консультування це вид психологічної допомоги клієнтам, які опинилися у складній життєвій ситуації, і має на меті створення сприятливих психологічних умов для повноцінного особистісного розвитку. Те, із якими проблемами прийшов клієнт, між особистісними або глибинними особистісними, часто виявляється вже у формах звернення до консультанта за допомогою, у специфіці скарг і чекань від зустрічі з психологом. Клієнти психолога-консультанта, звичайно, наголошують на негативній ролі інших у виникненні власних життєвих складностей; у клієнтів, орієнтованих на глибинну психокорекційну роботу, локус скарг, звичайно, Інший: їх частіше турбує власна нездатність контролювати і регулювати свої внутрішні стани, потреби й бажання. Так, для клієнта психолога-консультанта будуть характерні скарги типу: "Ми з чоловіком постійно лаємося" або "Жінка ревнує мене без усякого приводу". Ті, хто звертаються до психолога, частіше говорять про свої проблеми інакше: "Я не можу стримати себе, дуже запальна, постійно кричу на чоловіка" або "Увесь час не упевнений у тім, як до мене ставиться дружина, мені здається, що вона мене обманює, ревную її і, напевно, без усякої на те причини". Таке розмежування в локусі скарг має достатньо вагоме значення і, зокрема, те, що самим клієнтом уже здійснена певна робота з аналізу власних проблем і невдач. Той факт, що відповідальним за те, що відбувається з людиною вона сприймає на себе - крок, що вимагає неабиякої мужності, - гарантія того, що вона готова до глибокого й відвертого самопізнання.