0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Толерантність як професійно важлива якість студентів-психологів (ID:619672)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 55
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………...........…….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВОЇ ЯКОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ…….5 1.1. Поняття «толерантність».…… ……………………………………...…...5 1.2. Психологічні компоненти толерантності ………………….....................8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І……………………………………………...…14 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВОЇ ЯКОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ………..15 2.1. Організація дослідження……………………………………...……….15 2.2. Учасники дослідження……………………………..…………………...19 2.3. Результати емпіричного дослідження…………………………............21 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ………………………………………………..30 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………….33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………..……………………….35 ДОДАТКИ……………………………………………………………………37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність роботи. Проблема толерантності в останні десятиліття стала однією з найактуальніших у політиці, філософських, педагогічних та інших гуманітарних дослідженнях [1, 2]. У психології немає чіткої відповіді психологічного змісту толерантності, не виявлено індивідуально психологічні чинники толерантності, когнітивний компонент толерантності. Все це, зумовлює необхідність аналізу проблеми толерантності як професійно важливої якості студенів-психологів. При цьому толерантність є особливою проблемою, що виявляється у двох основних взаємопов'язаних аспектах – понятійному та поведінковому. З боку понятійного аспекту проблема стосується те, що розуміється під толерантністю. Спеціальність студентів педагогічних вузів передбачає провадження професійної діяльності у сфері «людина-людина», тобто в системі міжособистісних відносин. Однією зі значних компетенцій для майбутніх педагогів має бути толерантність. До аналізу проблеми толерантності зверталися багато вчених – представників різних наук, зокрема: В. В. Бойко, І. Б. Гріншпун, Д. Хейд, В. О. Лекторський, Л. Г. Почебут, А. К. Абрамян, С. О. Колот, О. Я. Шаюк, Н. Г. Капустіна, В. О. Петрицький, І. М. Дзялошинська, Г. О. Асташова, Г. В. Гладуш, Г. Г. Кравцов, Т. Нурі, Л. П. Шустова, О. А. Чебикіна, К. І. Локтєв, І. В. Бідонько, С. П. Яланська та ін. Ними запропоновані різноманітні тлумачення феномену толерантності, виділені (за різними принципами) види та рівні толерантності, проаналізовані її структура та функції. Мета роботи: вивчення толерантних характеристик у структурі особистості студентів-психологів. Об’єкт роботи: толерантність як психологічний феномен. Предмет роботи: толерантні характеристики у структурі особистості студентів-психологів. Гіпотеза роботи: психосемантика концепту толерантності у студентів-психологів першого та випускного курсів повинна, ймовірно, мати певні відмінні особливості, зумовлені фактором навчально-професійної підготовки у ВНЗ. Завдання роботи: 1. Визначити поняття «толерантність» та виявити психологічні компоненти толерантності. 2. Розглянути психологічні особливості толерантності як професійно важливої якості студентів – майбутніх психологів. 3. Провести емпіричне дослідження щодо виявлення особливостей психосемантики толерантності у студентів-психологів 1-го та 5-го курсів та зробити відповідні висновки. Методи дослідження: - теоретичний аналіз проблематики на базі вивчення психолого-педагогічної літератури; - емпіричні методи: метод психо-діагностичного дослідження, метод графічного представлення даних, метод описової статистики. Методики дослідження: 1. Опитувальник для вимірювання толерантності (В.С. Магун, М.С. Жамкоч'ян, М.М. Магура) (Додаток №1) [17]. 2. Експрес-опитувальник «Індекс толерантності» (Г.У. Солдатова, О.А. Кравцова, О.Є. Хахлаєв, Л.А. Шайгерова) (Додаток №2) [3]. 3. Методика діагностики рівня комунікативної толерантності (В.В. Бойко) (Додаток №3) [18].