0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-економічний портрет студентства України (ID:269237)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 101
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОРТРЕТУ СТУДЕНТСТВА УКРАЇНИ 1.1. Соціально-економічні інтереси сучасної молоді: базові дефініції 1.2. Теоретичні підходи до вивчення соціально-економічного стану студентів України Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ ПОРТРЕТ СТУДЕНТСТВА УКРАЇНИ: ДЕТЕРМІНАНТИ ФОРМУВАННЯ 2.1. Домінанти соціально-економічного портрету студентства України (на матеріалі дослідження CEDOS) 2.2. Причини трансформації соціально-економічного портрету студентів України протягом 2014-2017 років Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОРТРЕТУ СТУДЕНТА НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ(НАУ) 3.1. Дослідження соціально-економічного портрету студента НАУ 3.2. Порівняльна характеристика соціально-економічних характеристик портрету студента НАУ із загальними даними CEDOS Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми полягає у дослідженні соціально-економічного портрету студентства України, як відображення економічних, політичних та соціальних змін в сучасному українському соціум. Адже, критичний перегляд системи цінностей, пошук нових форм соціальної ідентичності, адаптація до міжнародних соціально-політичних та економічних паттернів нині стають ключовими напрямами оновлення нашої країни. Очевидно, це впливає на пріоритети, мотиви, стимули молодого покоління, визначає контури його соціалізації. При цьому особливої ваги для соціологічних досліджень має аналіз студентської молоді як найбільш активного, небайдужого соціального прошарку, який, до того ж, володіє необхідним інноваційний потенціалом. Студентство є ініціатором значної частини соціальних і культурних нововведень, рушієм реформ та просування прогресивних ідей, носієм цінностей майбутнього. Тому соціально-політичний портрет сучасного студентства є прообразом майбутнього соціально-політичного стану країни в цілому. Соціальні проблеми молоді досить широкі за діапазоном, складні й суперечливі за характером. Вони лише умовно можуть бути визначені як молодіжні, витікаючи і визначаючись соціально-економічним станом суспільства. Проте загалом вони є частиною, наслідком соціальних проблем держави, відображенням її внутрішніх соціальних колізій та зовнішнього позиціонування на геополітичній арені. В умовах кризового стану вітчизняного суспільства молода особистість опиняється в складній ситуації вибору засобів адаптації, основою яких, на наш погляд, є її соціальні та фінансові можливості. Доступ до цих ресурсів стає своєрідним буфером, що послаблює тиск соціальної дійсності на психіку студента, який змушений суміщати навчання з першими кроками в професії з одночасним формуванням себе як громадянина, носія певного набору соціально-культурних кодів. Отже, дослідження особливостей соціально-економічного портрету студентства України є актуальним науковим завданням, оскільки саме студенти складають значну частину соціального організму країни, підтримуючи та відтворюючи громадянське суспільство. Найбільш повно соціально-економічний портрет студента можна окреслити за допомогою вивчення таких його елементів як матеріальне забезпечення, мотивація до навчання, критерії вибору місця здобуття освіти, проблеми з працевлаштуванням та інших факторів. Одним з найбільш повних досліджень соціально-економічного стану студентства України є проведене у період з 15 лютого по 6 березня 2016 року на замовлення Аналітичного центру CEDOS опитування студентів вищих навчальних закладів, з метою дослідження соціально-економічного стану студентів, зокрема, питань матеріального забезпечення, навчальної мотивації, обставин вибору ВНЗ та спеціальності, працевлаштування студентів. Воно було здійснене у рамках проекту «Ініціативи з розвитку українських аналітичних центрів» Міжнародного фонду «Відродження» (IRF) у співпраці з Фондом розвитку аналітичних центрів (TTF). Результати опитування дозволяють зробити деякі висновки щодо сформульованих вище питань і висунути гіпотези подальшого соціологічного аналізу загальної проблеми. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку джерел інформації та додатків. У вступі сформульовані мета і завдання роботи, визначені методи дослідження. У висновку сформульовані основні положення, що резюмують проведене дослідження. Список літератури містить 75 найменувань, 4 з них – іноземними мовами. У додатках подані матеріали дослідження. Об’єкт дослідження: соціально-економічний стан студентів України Предмет дослідження: соціально-економічний портрет студентів України. Мета дослідження: дослідити особливості соціально-економічного стану студентства України та скласти соціальний портрет відповідної суспільної групи. Завдання: - Концептуалізація основних понять дослідження: «економічний стан», «соціальні перспективи», «соціально-статусні характеристики» та визначити їхню кореляцію відповідно до теми дипломної роботи. - Визначити характеристики соціально-економічного стану студентства України. - Встановити причини трансформацій соціально-економічного портрету студентів України. - Порівняти результати соціологічного аналізу соціально-економічного портрету студентів України та студентів Національного авіаційного університету. Методи дослідження: Вивчаючи праці західних і вітчизняних вчених на основі аналітичного методу були висвітлені підходи щодо з’ясування детермінант сучасного соціально-економічного стану студентства України. Соціологічними методами даного дослідження стали анкетне опитування та вторинний аналіз досліджень. Додатково використовувались аналіз статистичної інформації, контент-аналіз літератури, а також метод спостереження та спілкування з представниками студентства. Для обробки, первинної структуризації та формалізації кількісних даних під час роботи активно використовувався апарат математичної статистики, зокрема кореляційний аналіз. Програмний засіб аналізу – статистичний пакет SPSS. Емпіричною базою дослідження стали результати дослідження проведеного серед студентів Національного авіаційного університету. Як фактологічна база для вивчення особливостей соціально-економічного портрету студентства України були результати дослідження Аналітичного центру CEDOS у рамках проекту «Ініціативи з розвитку українських аналітичних центрів» Міжнародного фонду «Відродження» (IRF) у співпраці з Фондом розвитку аналітичних центрів (TTF) у 2016 році (вторинні соціологічні дослідження).