0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Соціальна робота з обдарованими дітьми середньошкільного віку в освітньому середовищі» (ID:342088)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 24
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОБДАРОВАНІСТЬ: СУТЬ, ВИДИ, ОЗНАКИ 5 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО – ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ 9 РОЗДІЛ 3. СИСТЕМА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ 15 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблема обдарованості в наш час стає все більш актуальною. Це насамперед пов’язано з потребою суспільства в неординарних творчих особистостях. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих дітей є одним із головних завдань удосконалення системи освіти. Проте недостатній рівень психологічної підготовки педагогів до роботи з дітьми, що виявляють нестандартність у поведінці і мисленні, призводить до неадекватної оцінки їх особистих якостей і всієї їхньої діяльності. Нерідко творче мислення обдарованої дитини розглядається як відхилення від норми або негативізм. Експерименти проведені в багатьох країнах світу, переконливо показали, наскільки складно перебудувати систему освіти, змінити ставлення педагога до обдарованої дитини, зняти бар’єри, що блокують її таланти. Актуальність. Згідно закону України "Про освіту" шкільні заклади мають стати інститутом розвитку обдарованості кожної особистості. Творчий потенціал особистості є історичним резервом, актуалізації якого дає змогу значна підвищити якість будь-яких суспільних реформ. Обдарованість є одним із основних факторів економічного розвитку України в умовах переходу її до нових відносин: творчість і обдарованість є невід'ємною частиною людської духовності, соціальним механізмом, який протидіє регресивним лініям у розвитку суспільства. Сьогодні це актуально для нашої держави. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих дітей є одним із головних завдань удосконалення системи освіти. Наявність обдарованості та високого інтелектуального потенціалу нації - запорука найбільших успіхів у будь-якій сфері діяльності держави. Головна мета навчальної діяльності в середньоосвітніх закладах – впровадження ефективних методичних засобів та технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення обдарованих дітей. Метою даного дослідження є ознайомлення з основними аспектами роботи з обдарованими дітьми середньошкільного віку в освітньому середовищі. Для досягнення мети слід виконати наступні завдання: - Описати суть, види та ознаки обдарованості; - Охарактеризувати психолого – педагогічні умови роботи з обдарованими дітьми; - Описати систему роботи з обдарованою молоддю. Об’єктом дослідження є обдарованість. Предметом дослідження є соціальна робота з обдарованими дітьми. Усі думають, що обдаровані діти не потребують допомоги від дорослих, але насправді такі діти є найбільш чутливі до оцінки їхньої діяльності. Увага до обдарованої дитини не повинна вичерпуватися лише періодом її навчання. Потрібні спеціальні школи, спеціально підготовлені вчителі, спеціальні підручники.