0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Насильство над дітьми як соціально - економічна проблема (ID:42040)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 85
Рік виконання: 2013
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАСИЛЬСТВО НАД ДІТЬМИ ЯК СОЦІАЛЬНО- ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Характеристика поняття «насилля над дітьми» 1.2. Завдання і зміст роботи органів освіти і соціальних служб у запобіганні насильства над дітьми 1.3. Нормативно – правове забезпечення захисту дітей від жорстокого поводження Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ І ОРГАНІВ ОСВІТИ У ЗАПОБІГАННІ НАСИЛЬСТВУ НАД ДІТЬМИ 2.1. Комплексно-профілактична програма як основа взаємодії соціальних служб і органів освіти у запобіганні насильству над дітьми 2.2. Організація профілактичної роботи за моделлю діяльності міждисциплінарної команди 2.3. Підвищення професійного рівня учасників міждисциплінарної команди шляхом семінарів взаємонавчання 2.4. Техніка безпеки у роботі соціального педагога Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Таким чином, однією з актуальних проблем, які стоять перед сучасним українським суспільством, є подолання і профілактика будь-яких проявів насильства щодо дітей та молоді. Метою нашого дослідження було теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка умов взаємодії соціальних служб та органів освіти у запобіганні насильству над дітьми в сім’ї. На виконання першого завдання нами були узагальнені теоретичні підходи до пояснення феномену насильства над дітьми: вивчався стан досліджуваної проблеми у філософській, педагогічній, психологічній, соціологічній, юридичній, літературі; були обґрунтовані теоретико-методологічні підходи до вирішення проблеми профілактики насильства щодо дітей в сім’ї. Також, ми визначили основні причини, що породжують насильство та жорстоке поводження над дітьми, в основі яких лежать нерозуміння цінності дитини, відсутність системи демократичних цінностей, які визначають модель родинного й суспільного виховання. Була проаналізована вітчизняна та міжнародна нормативно-правова база щодо захисту дітей від насильства та жорстокого поводження. Аналіз правових документів дозволяє нам зробити висновок, що в країні бракує механізму швидкого й ефективного захисту дитини від насильства та жорстокого поводження, а також не вистачає відповідних інститутів та спеціалістів, які працюють з профілактики цього негативного явища. На виконання другого завдання був зроблений порівняльний аналіз нормативних документів, які регламентують діяльність соціальних служб та органів освіти у запобіганні насильства над дітьми в сім'ях. Були визначені основні функції та повноваження спеціалістів вказаних установ, а також відмічені недоліки, що призводять до формального підходу у виявленні кризисних сімей та заважають вчасному вживанню заходів до усунення причин насильства, нормалізації обстановки в родинах. Була обґрунтована система умов, які сприяють ефективному процесу взаємодії соціальних служб та органів освіти з профілактики насильства над дітьми. На нашу думку, першим кроком до покращення ефективності роботи школи у запобіганні насильства над дітьми має стати запровадження комплексної профілактичної програми. Нами була створена комплексна профілактична програма «Мій світ без насильства». Програма передбачає комплексний підхід до профілактики насильства над дітьми в сім’ї через координацію зусиль педагогів, соціально-психологічної служби школи та фахівців соціальних служб та органів внутрішніх справ. Метою спільної роботи навчального закладу та соціальних структур щодо реалізації програми з попередження насильства над дітьми в сім’ї є забезпечення в повному обсязі права дітей на захист від усіх форм насильства, збільшення ролі та відповідальності сім’ї як суспільної інституції в забезпеченні права дітей на свободу, особисту недоторканість та захист гідності. Завданнями програми є: здійснення інформаційно - пропагандистської роботи серед дітей, їх батьків, учителів з метою розкриття реального змісту явищ «жорстоке поводження» та «насильство»; формування правосвідомості і правової поведінки, моральної культури у батьків, дітей, учителів, відповідальності за своє життя і за життя дітей, розвиток активності, самостійності, творчості дітей, створення умов для їх самореалізації. У результаті впровадження програми очікується: - зменшення проявів застосування насильства над дітьми в сімейному вихованні; - підвищення обізнаності дітей, батьків або осіб, що їх замінюють, щодо механізмів захисту від різних форм домашнього насильства; - утвердження в суспільстві нетерпимості та громадського осуду до проявів насильства над дітьми в сім’ї; - збільшення обізнанності дітей, які стали жертвами насильства в сім’ї, щодо доступності отримання соціальних послуг (інформаційних, психологічних та правових). Ми поділяємо точку зору, що при роботі з проблемою насильства над дітьми найефективнішим є міждисциплінарний підхід, при якому фахівці діють як одна міждисциплінарна команда. Ось чому, вважаємо, що така команда має очолити роботу згідно розробленої програми. Міждисциплінарна взаємодія в команді дозволяє використовувати значно більше різних підходів до вивчення проблеми насильства або її вирішення, ніж може запропонувати спеціаліст або група спеціалістів будь-якого відомства, які працюють самотужки. Ефективність системи попередження насильства над дітьми в сім’ї можна підвищити шляхом планомірної спеціальної підготовки та перепідготовки фахівців, що здійснюють превентивні заходи. Тому, з метою удосконалення процесу профілактики та запровадження системи якісної підготовки кадрів, які працюватимуть з сім’ями, як для попередження насильства, так і для надання допомоги, ми пропонуємо проведення семінарів (занять) взаємонавчання для учасників міждисциплінарної команди. Проведене дослідження не вичерпує всіх напрямків вирішення проблеми. В подальшому нами буде відслідковуватися результативність системи умов підвищення ефективності запобігання насильству над дітьми в сім’ях.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову