0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Перевезення наливних вантажів у річному об′ємі 3000 тонн (ID:227876)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1 Планування виробничої програми по експлуатації рухомого складу 2 Розрахунок основних показників по технічному обслуговуванню і ремонту рухомого складу 3 Планування матеріального-технічного забезпечення 3.1. Розрахунок річної потреби АТП в автомобільному паливі і річних витрат на його придбання 3.2. Розрахунок річної потреби АТП в мастильних та інших експлуатаційних матеріалах 3.3. Розрахунок річних витрат на запасні частини і матеріали для технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу. 4. Планування чисельності працівників та фонду заробітної плати АТП 4.1. Розрахунок чисельності водіїв і загального річного фонду зарплати з відраховуванням на єдиний соціальний внесок 5. Розрахунок економічної ефективності автотранспортного підприємства 5.1. Розрахунок капітальних вкладень 5.2. Розрахунок собівартості перевезень
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Враховуючи, що на перевезення вантажів вибираємо маятниковий односторонній маршрут, приймаємо β= 0,5. Час простою рухомого складу під вантаженням і розвантаженням складається з таких елементів: 1) чекання навантаження або розвантаження - t_(оч )‒ 15 хв. 2) маневрування на вантажній або розвантажувальній площадці - t_(м )‒ 5хв. 3) процес навантаження або розвантаження - t_(нав )― 30 хв. 4) закриття бортів, кріплення вантажів, оформлення документів та ін. - t_(од )― 20хв. 〖 t〗_(р-з = ) t_(оч )+t_(м )+ t_(нав )+t_од =15+5+30+20=70 хв=1.16 (год.) n_(їз )= (12 ∙38 ∙0,5)/(120,5+38∙1.16 ∙0,5) =1,59 Коефіцієнт випуску автомобілів на лінію визначаємо за формулою: 〖 α〗_(β )= Д_р/Д_к (1.3) де Д_р - кількість робочих днів у рік.Приймаємо Д_р=252 днів. Д_(к )- кількість календарних днів у році. Приймаємо Д_(к )=365 днів. α_β= 252/365=1 Середньодобовий об’єм перевезення вантажів визначаємо за формулою: 〖 q〗_(c )= Q_р/(〖AD〗_x∙ α_(β )∙ n_(їз )∙ γ_с ) (1.4) де Q_(р )- загальний річний об’єм перевезення вантажів ( згідно із завданням); 〖AD〗_(X )– автомобіле-дні перебування автомобіля в автогосподарстві, приймаємо 365 дні; γ_(с )- коефіцієнт використання вантажопідйомності, приймаємо γ_с=0,7. 〖 q〗_(c )= 3000/(365 ∙0,6∙1,16 ∙0,7)=17(тонн) Кількість рухомого складу на АТП визначаємо за формулою: 〖 A〗_(рс )= q_c/q_рс (1.5) де q_рc - вантажопідйомність одного автомобіля, приймаємо q_рc = 20 тонн. 〖 A〗_рс= 17/20=1 (од.) Загальні річні автомобіле - дні перебування автомобілів в автогосподарстві, 〖AD〗_x, визначаємо із співвідношення: 〖 AD〗_(x )=A_рс ∙Д_к (1.6) 〖AD〗_x= 1 ∙365=365 (авто‒днів) Загальні річні автомобіле - дні експлуатації автомобілів визначаємо із співвідношення: 〖AD〗_(e )= 〖AD〗_(x ) α_β 〖AD〗_(e )= 365 ∙0,6=219 (авто-днів) Загальні річні автомобіле - години експлуатації автомобілів, 〖AГ〗_e, визначаємо за формулою: 〖 〖 АГ〗_е= AD〗_(е ) T_н (1.7) де T_(н )- середній час перебування транспортного засобу в добу, приймаємо T_(н )= 12 год. 〖 АГ〗_е = 219 ∙12= 2628 (авто-год.) Середньодобовий пробіг одного автомобіля, l_(сд ), визначаємо за формулою: 〖 l〗_(сд )= l_(заг ∙ ) n_їз (1.8) де l_(заг )- загальний пробіг, приймаємо l_(заг )= 241 кілометрів. 〖 l〗_(сд )= 141 ∙1,59=224 (км) Загальний річний пробіг всіх автомобілів, L_заг, визначаємо за формулою: 〖 L〗_(заг )= l_(сд ) 〖AD〗_e (1.9) L_(заг )= 224 ∙219= 49056 (км) Загальний річний вантажообіг визначаємо за формулою: 〖 P〗_(р )= Q_(р )∙ l_(пр )(т ∙ км) (1.10) P_(р )=3000 ∙120,5=361500 (т ∙ км)