0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Перевезення морожених продуктів у річному об′ємі 50000 тонн (ID:227877)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1 Планування виробничої програми по експлуатації рухомого складу 2 Розрахунок основних показників по технічному обслуговуванню і ремонту рухомого складу 3 Планування матеріального-технічного забезпечення 3.1. Розрахунок річної потреби АТП в автомобільному паливі і річних витрат на його придбання 3.2. Розрахунок річної потреби АТП в мастильних та інших експлуатаційних матеріалах 3.3. Розрахунок річних витрат на запасні частини і матеріали для технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу. 4. Планування чисельності працівників та фонду заробітної плати АТП 4.1. Розрахунок чисельності водіїв і загального річного фонду зарплати з відраховуванням на єдиний соціальний внесок 5. Розрахунок економічної ефективності автотранспортного підприємства 5.1. Розрахунок капітальних вкладень 5.2. Розрахунок собівартості перевезень
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
4. ПЛАНУВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ТА ФОНДУ ЗАРОБІТНЬОЇ ПЛАТИ АТП Розрахунок чисельності працівників АТП та фонду заробітної плати проводять на основі вихідних даних, які містяться в виробничій програмі по експлуатації рухомого складу і у розрахунках основних показників по технічному обслуговуванню і ремонту рухомого складу. Розрахунок чисельності працівників АТП та фонду заробітної плати зводиться до: 1. Розрахунку чисельності водіїв і загального річного фонду зарплати з відраховуванням на соціальне страхування. 2. Розрахунку чисельності ремонтних і допоміжних робітників і загального фонду зарплати з відрахуванням на соціальне страхування. 3. Розрахунку чисельності інженерно-технічних працівників (ІТП), службовців, молодшого обслуговуючого персоналу (МОП) і загального річного фонду заробітної плати з відрахуванням на соціальне страхування. 4.1. Розрахунок чисельності водіїв і загального річного фонду зарплати з відраховуванням на єдиний соціальний внесок Необхідна чисельність водіїв визначається за формулою, чол.: (4.1) де – річний фонд робочого часу одного водія, = 2001 год. (4.2) Тривалість основної відпустки водія визначається на основі діючих положень по кожній професії окремо. В курсовій роботі при розрахунку чисельності водіїв і допоміжних працівників умовно прийняти: . – тривалість робочої зміни водія (середній час перебування автомобіля в наряді), =9 год.; – скорочення тривалості робочої зміни, год. ( = 1 год.); – коефіцієнт, який враховує виконання норм виробітки водіями. В курсовій роботі прийняти умовно = 1,2 Загальний річний фонд заробітної плати водіїв з відрахуванням на єдиний соціальний внесок : де - річний фонд основної заробітної плати водіїв; - сума річної додаткової заробітної плати водіям; - сума річних відрахувань на єдиний соціальний внесок; - сума річної заробітної плати водіїв; - сума річної надбавки до заробітної плати водіїв за професійність; - сума річної доплати за супроводження вантажів; - сума річної доплати бригадирам; - сума премії за виконання планових завдань з фонду заробітної плати (4.3) Розцінка за 1т вантажу визначається за формулою, грн/т: де Сг - годинна тарифна ставка водія ІІІ-го класу, Сг = 25 грн. - час простою під навантажувально-розвантажувальними роботами, = 1,29 год. q - вантажопідйомність одного автомобіля, q = 20 т; γс - коефіцієнт використання вантажопідйомності, γс = 0,8. (4.4) грн/т Розцінка за 1ткм вантажу визначається за формулою, грн/ткм: де tp – час в русі, рівний 1 год.; tпз – підготовчо-заключний час, який на одну годину руху рівний 0,3 год. tпз = 4,3; VТ – середня технічна швидкість автомобіля, VТ = 40 км/год.; β – коефіцієнт використання пробігу, β = 0,5. (4.5) (грн/ткм) М