0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статус голови сільської , селищної , міської ради (ID:932374)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП.......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТАТУСУ ГОЛОВИ СІЛЬСЬКОЇ, СЕЛИЩНОЇ, МІСЬКОЇ РАДИ..............................................................................5 1.1 Поняття статусу голови сільської, селищної, міської ради...............................5 1.2 Конституційні та законодавчі засади статусу голови сільської, селищної, міської ради...............................................................................................................8 1.3 Структура статусу голови сільської, селищної, міської ради........................11 РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТУСУ ГОЛОВИ СІЛЬСЬКОЇ, СЕЛИЩНОЇ, МІСЬКОЇ РАДИ..........................................................................14 2.1 Повноваження голови сільської, селищної, міської ради.............................14 2.2 Відповідальність голови сільської, селищної, міської ради.........................21 ВИСНОВОК...........................................................................................................26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..........................................................29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. З моменту впровадження системи місцевого самоврядування в Україні статус сільських, селищних та міських голів практично не зазнав істотних змін. Це свідчить про те, що конституційна модель місцевого самоврядування, на чолі з головами сільських, селищних та міських рад, в основному відповідає потребам суспільства у стабільному місцевому управлінні. Зараз, у контексті поступового формування об'єднаних територіальних громад та значного розширення повноважень на місцях через реформу децентралізації та адміністративно-територіального устрою, питання оптимізації моделі місцевого самоврядування та забезпечення балансу між його ключовими складовими стає надзвичайно актуальним. З моменту прийняття Конституції України до системи місцевого самоврядування були включені територіальні громади, які здійснюють місцеве самоврядування відповідно до закону, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування, такі як сільські, селищні та міські ради, а також їхні виконавчі органи. Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" було розширено цей перелік, включаючи в нього головну посадову особу територіальної громади - сільського, селищного та міського голову, якому надано "третє" місце в системі місцевого самоврядування між відповідними радами та їхніми виконавчими органами. Теоретико-правові питання як місцевого самоврядування України, так і складових його системи та, зокрема, сільських, селищних, міських голів, були предметами досліджень багатьох українських вчених, зокрема таких науковців, як М.О. Баймуратов, Ю.Ю. Бальцій, О.В. Батанов, І.О. Єлісєєва, К.О. Ємельяненко, Н.В. Камінська, В.М. Кампо, Н.М. Кондрацька, В.В. Копєйчиков, В.В. Ладиченко, П.М. Любченко, С.Г. Серьогіна, М.О. Пухтинський, А.О. Чемерис, В.Д. Шаповал та ін. Наявність значної кількості вчених-юристів та правників-дослідників, які торкалися проблеми статусу сільських, селищних, міських голів, депутатів місцевих рад та виконавчих органів місцевого самоврядування, свідчить про безперечну актуальність і велике значення цього питання Мета роботи — дослідити статус голови сільської, селищної, міської ради. Для того, щоб досягти даної мети варто вирішити такі завдання: - проаналізувати поняття статусу голови сільської, селищної, міської ради; - висвітлити конституційні та законодавчі засади статусу голови сільської, селищної, міської ради; - дослідити структуру статусу голови сільської, селищної, міської ради; - визначити повноваження та відповідальність голови сільської, селищної, міської ради. Об’єкт дослідження - голова сільської, селищної, міської ради. Предмет дослідження — статус голови сільської, селищної, міської ради. Методи дослідження. Під час виконання роботи застосовувались різноманітні загальнонаукові методи дослідження, включаючи експериментально-теоретичні та універсальні. До першої групи належать такі методи, як теоретичне узагальнення, аналіз визначень, історичний метод, порівняння, систематизація, аналогія та дедукція. Друга група включає методи аналізу, конкретизації, узагальнення, аналогії, порівняння, спостереження. Структура та обсяг роботи. Робота складається із вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи — 31 сторінка. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТАТУСУ ГОЛОВИ СІЛЬСЬКОЇ, СЕЛИЩНОЇ, МІСЬКОЇ РАДИ 1.1 Поняття статусу голови сільської, селищної, міської ради Починаючи з 1996–1997 років, коли Конституцією України та Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" було встановлено найменування головної посадової особи місцевого самоврядування як "сільський, селищний, міський голова", йому були передані всі розпорядчі функції, що раніше входили до компетенції виконавчого комітету як виконавчого та розпорядчого органу місцевої ради [14]. Проте це не визначалося як "революція у становленні сільських, селищних, міських голів" у 1996–1997 роках; це більше відображало констатацію того факту, який склався ще на початку 90-х років, коли на підставі Закону УРСР "Про місцеві Ради народних депутатів Української РСР та місцеве самоврядування" від 7 грудня 1990 року посади голів рад були суміщені з посадами голів виконавчих комітетів. Тоді голови рад-виконкомів обиралися з депутатів ради. З 1994 року на підставі Закону України "Про формування місцевих органів влади і самоврядування" голови рад-виконкомів сільських, селищних, міських рад стали обиратися безпосередньо населенням. Таким чином, можна відслідкувати еволюцію голів рад-виконкомів у сільських, селищних, міських радах народних депутатів до статусу сільських, селищних, міських голів територіальних громад [7].