0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Цільові програми розвитку України (ID:943997)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 81
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕГІОНАЛЬНИХ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ 5 1.1. Концептуальний зміст цільових програм та їх види 5 1.2. Цільові програми як інструмент регіонального розвитку 11 1.3. Програмно-цільовий метод соціально-економічного розвитку регіону 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНИХ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ В УКРАЇНІ 24 2.1. Стан впровадження регіональних цільових програм українським урядом 24 2.2. Основні принципи формування державних та регіональних цільових програм 35 2.3. Механізм організації та нормативно-правове забезпечення державно-регіональних цільових програм 48 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНИХ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ В УКРАЇНІ 57 3.1. Удосконалення механізму реалізації цільових програм соціально-економічного розвитку регіону 57 3.2. Регіональні цільові програми в контексті становлення політики регіонального розвитку 64 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В Україні триває процес становлення та вдосконалення механізму регіонального управління, складова якого — розробка регіональних планових документів. Дієвим механізмом вирішення проблем соціально-економічного розвитку регіонів є державне цільове програмування. У процесі розробки та реалізації регіональних програм у державних органів управління з'являється можливість скоординувати напрями дій виконавців, терміни виконання та джерела фінансування з урахуванням існуючих взаємозв'язків та взаємодій учасників, інтеграції організацій та галузей економіки. Регіони виступають одночасно і суб'єктами та об'єктами цільового програмування. Поруч із державними цільовими програмами (ДЦП), визначальними розвиток регіонів, активно програмні документи розробляються лише на рівні суб'єктів держави. Але і у першому, і у другому випадку, ті можливості, закладені у програмно-цільовому плануванні (ПЦП) реалізуються у над повному обсязі. На жаль, слід зазначити, що практика регіонального планування багато ввібрала від колишніх адміністративних методів управління. Програми найчастіше формуються подібно до планів, як сукупність директивних адресних завдань, що фінансуються з планових джерел; їх інвестиційні запити не відповідають можливостям державного бюджету; функціонує велика кількість багатоцільових не взаємопов'язаних між собою програм, в яких часто не позначені джерела фінансування, що знижує їх значимість. Все це призводить до того, що невиконання програм стає звичайною практикою. Практика показує, що цільові програми можуть бути ефективно використані для управління соціальними та економічними процесами регіонах. Використання програмно-цільових методів при плануванні соціально-економічного розвитку регіонів, з одного боку, викликано неможливістю вирішити ту чи іншу проблему традиційними способами та необхідністю прискореного вирішення міжрегіональних проблем, а з іншого – необхідністю ув'язування цілей, ресурсів багатоцільового призначення та великого числа виконавців. Розвиток будь-якого регіону завжди детермінований його природно-ресурсною базою, екологічною обстановкою і їх впливом на соціально-економічну сферу. Проте процеси, що відбуваються в економіці багатих природними ресурсами регіонів, є швидше інерційними, ніж науково обґрунтованими в довгостроковому періоді. Тому стійкий розвиток регіону на перспективу залежить від вирішення таких питань, як забезпечення дієвої структури, вдосконалення структури економіки на користь розвитку ринку, формування інституціональних умов оптимізації використання регіонального. Метою магістерської роботи є дослідження ключових тенденцій формування та реалізації регіональних цільових програм. Для досягнення поставленої мети було визначено та виконано такі завдання:  визначено концептуальний зміст цільових програм та їх види;  описано сутність цільових програм як інструменту регіонального розвитку;  охарактеризовано програмно-цільовий метод соціально-економічного розвитку регіону;  проаналізовано стан впровадження регіональних цільових програм українським урядом;  визначено основні принципи формування державних та регіональних цільових програм;  описано механізм організації та нормативно-правове забезпечення державно-регіональних цільових програм;  визначено напрями удосконалення механізму реалізації цільових програм соціально-економічного розвитку регіону;  охарактеризовано регіональні цільові програми в контексті становлення політики регіонального розвитку. Об’єктом дослідження є державні та регіональні цільові програми. Предметом дослідження є процес соціально-економічного розвитку регіонів України на основі реалізації цільових програм. У ході дослідження було використано такі методи дослідження, як теоретичний, аналітичний, описовий, порівняльний та прогнозний. Структура і обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Зміст роботи викладено на 81 сторінці комп’ютерного тексту. Робота містить 19 рисунків та 2 таблиці. Список використаних джерел включає 60 найменувань.