0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Створення корпоративного іміджу підприємства засобами реклами у соціальних мережах (ID:841793)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 30
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………... 2 РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА…………………………………… 4 1.1. Корпоративний імідж підприємства………………………………...... 4 1.2. Поняття про СММ і просування в соціальних мережах…………..… 8 РОЗДІЛ 2. ТВОРЧЕ ПРОЕКТУВАННЯ………………………………… 13 2.1. Характеристика і аналіз підприємства………………………………… 13 2.2. Розробка контент-плану, пропозицій щодо просування підприємства в соціальних мережах……………………………………………………………...…...24 ВИСНОВКИ……………,,………………………………………………...…. 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………,,,…...…… 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом дослідження є процес створення корпоративного іміджу підприємства засобами реклами у соціальних мережах. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти діяльності та іміджу організації ТОВ "ГАЗБУД УКРАЇНА". Для того, щоб досягнути поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: - визначити теоретичні засади формування корпоративного іміджу організації; - здійснити аналіз діяльності організації; - дослідити методи підвищення ефективності діяльності організації, її іміджу та корпоративного стилю. - розробити контент план для ТОВ «ГАЗБУД Україна». Робота виконана на основі даних та аналізу діяльності підприємства ТОВ "ГАЗБУД УКРАЇНА". Джерела інформації. Вітчизняні та зарубіжні джерела наукової інформації, результати власних досліджень автора, тематичні публікації в періодичній пресі, інформація мережі Internet, а також роботи провідних західних і вітчизняних фахівців у сфері економіки, маркетингу. Методи дослідження. Теоретичне узагальнення, аналогії, абстрактно-логічний метод, аналіз даних. Практичне значення одержаних результатів. Аналіз і узагальнення сучасних теоретико-методичних підходів і рекомендацій дозволить підвищити ефективність роботи підприємства і збільшити його прибуток. Структура роботи. Робота складається із вступу, двох розділів та підрозділів, висновків та списку використаних джерел. В випускній кваліфікаційній роботі налічується 9 таблиць, та 22 використаних джерела.