0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рекламне дослідження ринку (ID:851606)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 17
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Поняття рекламного дослідження ринку. Особливості рекламного дослідження ринку у порівнянні з маркетинговими дослідженнями 3 2. Основні напрями рекламного дослідження ринку 6 3. Основні принципи рекламного дослідження ринку 7 4. Етапи рекламних досліджень ринку 8 5. Дослідження цілей реклами. Взаємозв’язок цілей реклами та методичних підходів дослідження 12 Практичне завдання 13 Список використаної літератури 17
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Поняття рекламного дослідження ринку. Особливості рекламного дослідження ринку у порівнянні з маркетинговими дослідженнями Рекламний ринок – це сукупність існуючих та потенційних споживачів реклами зі схожими потребами стосовно продукції чи послуги, з достатніми ресурсами, а також із готовністю та можливістю покупати. Іншими словами, він являє собою систему економічних зв’язків між виробниками й споживачами реклами та усередині груп виробників і споживачів. При цьому основною формою зв’язків першого типу є купівля-продаж, а другого – конкуренція Дослідження рекламного ринку являє собою базу для розроблення плану рекламного маркетингу підприємства. Існує кілька способів роботи на рекламному ринку: – концентрація на єдиному сегменті ринку рекламоносіїв; – орієнтація на сегмент рекламодавців; – орієнтація на кінцевих споживачів; – концентрація на декількох рекламоносіях; – охоплення рекламного ринку залежно від його градації. Цільова аудиторія на рекламному ринку звичайно визначається як група людей, до яких звернене рекламне послання. Існує значна кількість цільових аудиторій, однак можна виділити дві основні: продавці й споживачі. Під час дослідження рекламного ринку його класифікують за такими ознаками: – за рівнем якості реклами – професійна й непрофесійна; – за обсягом й темпами зростання реклами; – за споживачами – цільовими аудиторіями; – за територіальним охопленням – національний, регіональний, локальний;