0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Документування відділу земельних ресурсів (ID:26280)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 90
Рік виконання: 2005
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ i. Сучасний стан здійснення земельної реформи 1.1 Нормативно - законодавча база проведення земельної реформи 1.2 Основні напрями та завдання земельної реформи України на 2001 - 2005 роки 1.3 Концепція проведення акції в підтримку земельної реформи України 1.4 Основні завданням діяльності Олександрійського міського відділу земельних ресурсів Розділ 2. Особливості документування діяльності відділу земельних ресурсів 2.1 Розробка табеля форм документів для відділу земельних ресурсів 2.2. Оформлення документації з особового складу 2.3 Особливості розробки документів засобами Microsoft Office Розділ 3. Аналіз документообігу відділу земельних ресурсів з використанням microsoft office 3.1. Загальні правила організації документообігу 3.2 Порядок приймання, розгляд та реєстрація вхідної та вихідної документації відділу земельних ресурсів 3.3. Аналіз обсягів та оптимізація документообігу відділу земельних ресурсів Розділ 4. Автоматизація обліку земельних ресурсів сучасними засобами інформаційних технологій 4.1 Автоматизована система державного земельного кадастру України 4.1.1 Основні положення запровадження єдиної автоматизованої системи державного земельного кадастру 4.1.2 Мета створення ти функціональне призначення автоматизованої системи 4.1.3 Характеристика об'єкта автоматизації 4.1.4 Принципи побудови системи 4.2 Розробка автоматизованого робочого місця спеціаліста відділу земельних ресурсів засобами Microsoft Access 4.2.1 Сутність професійно-орієнтованих автоматизованих робочих місць 4.2.2 Можливість використання засобів Microsoft Access у діяльності управління 4.2.3 Визначення об 'єктів автоматизації та зв 'язків між ними 4.2.4 Визначення взаємозв’язків між об’єктами 4.2.5 Нормалізація інформаційної моделі та опис фізичної моделі даних 4.2.6 Організація роботи спеціаліста за допомогою АРМ обліку земельних ресурсів Висновки Список використаних джерел і літератури Для досягнення головної мети дипломної роботи, а саме аналізу документування діяльності установи на базі Олександрійського міського відділу земельних ресурсів, було проведено ряд заходів:  Визначені основні напрями та завдання земельної реформи України на 2001-2005 роки;  Розроблений табель форм документів, які використовуються у відділі земельних ресурсів;  Досліджено документацію міського відділу земельних ресурсів, а саме аналізувався стан оформлення документації та розроблено шаблони документів засобами Microsoft Office;  Було проаналізовано обсяг документообігу відділу земельних ресурсів;  Дана характеристика автоматизованій системі ведення державного кадастру України;  Були складення таблиці, які характеризують створення бази даних, для ведення обліку земельних ресурсів Microsoft Access;  Розроблене автоматизоване робоче місце спеціалісту відділу для можливості ведення обліку земельних операцій з громадянами міста. В ході виконання дослідницької роботи, були виявлені недоліки в оформленні документації відділу земельних ресурсів. Нині замість сучасних автоматизованих методів ведення державного земельного кадастру, використовується переважно традиційна «паперова технологія». Рівень автоматизації інформаційних процесів, пов’язаних з веденням державного кадастру, є незначним. «Паперова технологія» ведення державного земельного кадастру стримує земельну реформу в місці. У дипломному проектуванні були порушені проблеми автоматизації обліку земельних ресурсів засобами інформаційних технологій. В даний час відділ земельних ресурсів не досить добре забезпечено комп’ютерною технікою. Електрона пошта якою користується в своїй роботі відділ, має обмежений доступ. Досить важко співпрацювати з іншими організаціями не маючи автоматизованого зв’язку. В повсякденній роботі відділу земельних ресурсів, застосування сучасних програмних технологій – на дуже низькому рівні. Саме тому ми виконали програмну розробку автоматизованого робочого місця обліку земельних ресурсів, яка рекомендується для подальшої роботи з документацією відділу та обліку земельних ресурсів сучасними засобами інформаційних технологій. Висновки, практичні рекомендації з удосконалення документації, програмні розробки можуть бути корисними для фахівців міського відділу земельних ресурсів Перелік графічного матеріалу Рис. 1 Організаційно-структурна схема відділу земельних ресурсів. Рис.2 Блок - схема вхідної документації відділу Рис.3 Блок-схема роботи з вихідною документацією. Рис. 4 Структура документообігу відділу земельних ресурсів Таблиця 1 Аналіз структури документообігу по ознаці документаційного забезпечення відділу земельних ресурсів за 2004, 2005 роки. Рис.5 Динаміка зміни кількості документів по рокам. Таблиця 2 Групування документів за спеціалістами у відділі земельних ресурсів м. Олександрія за 2003-2004роки Рис. 6 Групування видів документів за спеціалістами у відділі земельних ресурсів за 2004 – 2005 роки Таблиця 3 Об’єм документообігу міського відділу земельних ресурсів на 2005 рік Рис.7 Динаміка зміни кількості документів відділу земельних ресурсів в розрізі місяця 2005 року. Рис 8. Схема автоматизованого робочого місця. Таблиця 4 Перелік об’єктів та їх атрибути Рис.7 Вікно бази даних АРМ обліку земельних ресурсів Рис.8 Вікно таблиці бази даних АРМ вилучення земельної ділянки. Рис.10 Вікно БД звіту на вилучення земельних ділянок Рис. 11 Таблична форма БД автоматизованого робочого місця До роботи також є доповідь і роздатковий матеріал
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову