0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості комунікації в організації (ID:831592)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 49
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ……………...….5 РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ…………………...…18 2.1.Комунікація. Теорії комунікації…………………………………………….18 2.2.Особливості комунікацій в організації……………………………………..25 2.3.Методи правління комунікаціями в організації………………………...….29 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ………………………….…35 3.1. Удосконалення між особових комунікацій………………………………...35 3.2. Удосконалення організаційних комунікацій………………………………40 ВИСНОВОК…………………………………………………………………...…47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………...…48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ Комунікація - це необхідна і загальні умова життєдіяльності людини і одна з фундаментальних основ існування суспільства. Комунікація є багатоманітним явищем, а відповідно це поняття має різноманітні трактування, де акцентується на тих чи інших його аспектах. Зокрема, поняття «комунікація» може трактуватися як на зображено на Рисунок 1. Рисунок 1 Види трактування поняття «комунікація» Суспільство - не стільки сукупність індивідів, скільки ті зв'язки і відносини, в яких дані індивіди знаходяться один з одним. Багато в чому саме цим і пояснюється такий пильний інтерес до комунікації з боку представників різних наукових напрямків, і, в першу чергу, суспільствознавців. Історія громадської думки свідчить, що філософи і соціологи, лінгвісти й журналісти завжди, в тій чи іншій мірі, зверталися до проблем людського спілкування. З появою робіт Н. Вінера, К. Шеннона, У.Р. Ешбі, наших вітчизняних вчених А.І. Берга, А.Н. Колмогорова та ін, Термін комунікація набув широкого поширення в найрізноманітніших галузях науки і став чи не найбільш багатозначним. На початок 1960-х рр.. тільки в зарубіжній філософській і соціологічній літературі налічувалося близько сотні визначень комунікації. Можна з упевненістю сказати, що сьогодні таких визначень існує на порядок більше. Тому кожен, хто цікавиться результатами наукових досліджень в даній області, стикається з багатим спектром точок зору, аспектів, зрізів, спроб загальнотеоретичного та спеціального підходу до дослідження і розуміння комунікації. На думку Віханського О.С.термін «комунікація» походить від лат. «Communis», що означає «загальне»: передає інформацію намагається встановити «спільність» з одержують інформацію. Звідси комунікація може бути визначена як передача не просто інформації, а значення або сенсу за допомогою символів. На думку Латфулліной Г.Р., під комунікацією розуміється обмін ідеями, думками та інформацією в усному та письмовому вигляді за допомогою символів. При цьому передана інформація повинна бути значима для учасників комунікації. Мета комунікації - домогтися від підприймаючого боку точного розуміння відправленого повідомлення. З іншого боку, Чаусов Н.Ю. вважає, що комунікації - це обмін інформацією, на основі якого керівник приймає рішення і доводить їх до співробітників організації. А Фролов С.С.в важає, що термін «комунікація» (від лат.- «Communicatio» - робити загальним, повідомляти, розмовляти зв'язувати) з'явився у науковій літературі на початку XX століття (хоча, ймовірно, перша модель комунікації була запропонована Арістотелем, що виділив такі компоненти процесу комунікації, як оратор, мова і аудиторія). Одним з важливих чинників інтеграції управління є комунікація, яка представляє собою спілкування людей у процесі їхньої спільної діяльності: обмін ідеями, думками, почуттями та інформації. Без комунікації неможливе існування жодної організованої групи людей. Обмін інформацією широко охоплює різні частини організації і прямо пропорційно співвідноситься з її ефективністю. Але обмін інформацією в організаціях не завжди так ефективний, як слід було б.